E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 RAMBO RUTINE - Fáze II.


26.3.2007 - Rambo - 34752 shlédnutí

RAMBO RUTINE - Fáze II. - Pokračování společného osvalování na léto pod vedením Ramba.
Pokračování společného osvalování na léto pod vedením Ramba.

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


Tak nám pomalu končí první měsíc naší společné rutiny a je pomalu čas se seznámit s jejím pokračováním. V prvním měsíci jsme si osvojili techniku základních cviků a komu se to povedlo(a věřím ,že všem),také se nám zvýšila trochu síla,kterou budeme potřebovat další měsíc.

Základní podstatou fáze II. budou opět základní cviky. Proč fáze II.? Trénink se bude dělit na dvě části - v každé pojedeme jinou polovinu těla,na každou partii dva cviky. Přestávky mezi sériemi se budou zkracovat na 90-120 s. Jak už jsem se zmínil výše podstatou procvičení každé partie bude

provedení již osvojených základních cviků a k tomu jednoho doplňkového. Tréninky budou čtyři,označené A,B,C,D (Po,St,Pá,So-nebo posunutě,jak kdo chodí. Lze chodit i jen třikrát týdně a trénink posunovat do dalšího týdne). I v tomto systému budou zachovány tzv."lehké dny",v praxi to znamená,že to bude každý TŘETÍ trénink. Tedy dva pojedeme naplno s těžkými váhami,třetí s lehčími. U těžkých budou opakování u jednotlivých cviků 6 a 8 ,u "lehkého" 10 a 12.Dost bylo teorie,jak to bude vypadat v praxi?


PO ..A / ZÁDA,PRSA,RAMENA,VRŠEK BŘICHA
1/ MT 3 x 6 ( kdo ho nejede,dá přítahy v předklonu)
2/ Shyby širokým úchopem 50 op. ( kdo neudělá,jede trenažér nebo kladku - 8op)
3/ Bench rovná lavice 4 x 6
4/ JČ šikmá lavice 30° 3 x 8
5/ Tlak multipr.před hlavu 3 x 6
6/ Přítahy k bradě VČ 3 x 8
7/ Lehsed šikmá l.se zátěží 3 x 10


ST..B/ NOHY,TRICEPS,BICEPS,LÝTKA
1/ Dřep 4 x 6
2/ Legpress 3 x 8
3/ Zakopávání 4 x 8
4/ Triceps.kliky na bradlech 3 x 6 (se zátěží)
5/ Triceps.JČ za hlavou 3 x 8
6/ Bic.zdvih VČ rovná 3 x 6
7/ Výpona lýtka 3 x 10


PÁ..C/ ZÁDA,PRSA,RAMENA,SPODEK BŘICHA
1/ Přítahy v předlonu 3 x 6
2/ Shyby širokým úchopem 50 op.
3/ Bench rovná lavice 3 x 6
4/ Rozpažování JČ šikmá lavice 3 x 8
5/ Multipress před hl.ramena 3 x 6
6/ Upažování ve stoje JČ 3 x 8
7/ Zkracovačky se zátěží 3 x 10


SO..D/ NOHY,TRICEPS,BICEPS,LÝTKA
1/ Dřep 4 x 6
2/ Předkopávání 3 x 8
3/ Zakop 4 x 8
4/ Triceps.klik na br. 3 x 6
5/ Triceps.kladka 3 x 8
6/ Biceps zdvih EZ 3 x 6
7/ Biceps zdvih JČ v sedě 2 x 8
8/ Biceps scott lavice 3 x 8
9/ Výpony lýtka v sedě 3 x 15-20


Tento trenálek je při minimálních úpravách vhodný i pro dívky,takže se mohou bez obav přidat.

Na jakékoli možné dotazy bude možno odpovědět v topicu,který bude vytvořen na druhou fázi.



související články

  1.  RAMBO RUTINE - Fáze I.
  2.  RAMBO RUTINE - Fáze III.
  3.  Tréninky
  4.  Jídelničky
  5.  Rambo - stránky člena diskuse



Diskuse ke článku


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty