Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Optimální postava pro ženy - modelky vs realita


  29.10.2007 - Martin - 109833 shlédnutí

 Jak vlastně vypadá normální žena ? Co už je anorexie ? Kde končí hubnutí? Jak vypadá modelka v reálu? Jak máte vypadat vy ? Jak nejlépe zhubnout ? Na toto vše a další se pokusím odpovědět v tomto článku.



Eshop s fitness doplňky výživy


To hlavní, co potřebujete vědět:

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

29.11.2016 Martin - 149533
Jak zhubnout - účinné prostředky pro rychle hubnutí. Doporučení zkušených.


Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

19.11.2013 Martin - 252168
Jídelniček pro hubnutí určen pro ty, kteří chtějí začít se sebou něco dělat a je velmi mírný.


Zhubnout - jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí

14.8.2015 Martin - 53915
Podrobný návod, jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí.


Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

3.5.2016 Martin - 209857
Je zhubnout vaším cílem ? Jak Zhubnout reálně a navždy se dozvíte v tomto návodu. Zhubnutí na www.f-sport.cz je trvalé a zcela zdravé.


Jak a kudy mizí tuky z těla

24.4.2014 Martin - 147385
Jednoduché a přehledné osvětlení toho jak se tuky dostávají do těla a jak ven. Po přečtení tohoto článku se Vám mnohé ujasní a budete imunní vůči lživým reklamám.


Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin - 83078
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.


Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin - 192878
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.


Vidím, že ze všech stran je do člověka vtloukáno jak má vypadat. V Americe prý už i problém mužů u nás zatím hlavně žen. A tak jsem se rozhodl sepsat článeček, umožňující dívkám i ženám udělat si představu jak v reálu vypadají postavy, pokud nejsou upravený grafickými programy.

Úpravy v grafickém programu jsou docela drsné a nejlepší bude se mrknout na tento prográmek, který vám ukáže jak se to dělá.

http://demo.fb.se/e/girlpower/retouch/retouch/index.html


Podobné kouzlo můžete vidět zde na videu na Youtube.com.

Řekl bych, že když tedy pominu nefér úpravy v grafických programech jako je Adobe Photoshop tak můžeme rozdělit ženské postavy v reálném světě do několika kategorií:

problemové:
1/ anorektičky

v pohodě:
2/ štíhle nesportující holky
3/ vysportované holky
4/ lehkou nadváhu
4/ přesportované holky

a zase problémové:
5/ obezita
6/ kulturistky a jiné těžkotonážní sportovkyně


  F-sport doporučuje
Já To Dokážu

Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.

Kvalitní protein Diet Whey a špičkový spalovač tuků Hellfire.
anorektičky
Tyto jsou dnes bohužel tlačené zejména módním průmyslem a je to teda smutné. Jejich základní charakteristika je, že maji málo svalů. Letmý pohled do učebnice biologie na svaly ženy napoví jak maji vypadat správné tvary. Bez tohoto osvalení vypadají holky jako z koncentračního tábora. Bohužel pro ně a jejich psychiku se jich tuk stále drží. Protože tuk se pálí právě pomocí svalů. Jsou to svály kdo pálí energii při svém pohybu a čím více svalů, tím více spalené energie ! Holky se tak ocitají ve slepé uličce. Díky hladovění nemají svaly, ale tuk se jich drží. Toto tedy určitě není rozumný cíl, ale spíše slepá ulička, která nevede ke kráse, ale k nemocnici.
Začíná to na mólech v září reflektorů ...
Všimněte si na detailu, že ani silná podvýživá jim nezkrásní zadeček. Ten je beztvarý a přesto na něm stále visí tuk !

Určitě tedy najdeme lepší způsob než mít psychické a fyzické problémy a hezká být jen po úpravě v grafickém programu. Navíc hladovění končí takto
Rada: Pročtěte si návod pro začátečníky a zjistíte, že z jídla se nemusí jen tloustnout, ale i hubnout do krásných a pevných tvarů. Mrkněte i na ty, kterým se to již povedlo, jako třeba Ivči.



štíhle nesportující holky
Buď díky dobré genetice, ale častěji díky dobrým stravovacím návykům z dětství a běžným denním aktivitám si drží pěknou postavu bez vyraznějšího úsilí. Toto často souvisí s věkem, hodně žen je prostě štíhlých dokud lítají a mají aktivnější způsob života. Charakteristikou je lehce poddimenzované svalstvo odpovídající běžné každodenní činnosti, případně specifikum zaměstnání, tuky jsou lehce okolo běžného stavu. Pro štíhlé ženy může změna stravy a způsobu života znamenat posun k mírně obezním nebo naopak k vysportovaným. Tato forma je samozřejmě přirozená a zdravá.
Jen díky časopisům a nesmyslným softwarově upraveným modelům, pak maji často pocit, že jsou tlusté pokud jim někde něco přebývá. V reálu z člověka opravdu vždy někde něco přebývá i v té nejlepší formě. Je samozřejmě, že když sedíme, tak se nám řasi kůže na břichu, stejně tak je běžné, že se s věkem zhoršuje kvalita kůže. Boj s tímto je spíše psychologický než fyziologický problém. Jediný způsob odstranění je právě Adobe Photoshop nebo jiný grafický program.
Právě na tyto ženy nejvíce útočí reklama, která se jim snaží vnutit, že takto vypadat je špatné. Ale je to jen byznys a jde jen o prachy. Toto je naprosto běžný stav odpovídající věku a v pěkných šatech tyto ženy stále září.
Schválně mrkněme na modelku na pokraji anorexie, nebo rozhodně ne tlustou, jak vypadá zezadu bez úpravy v grafickém programu a srovnejme.
Až se budete fotit pro Playboy můžete použit tunu pudru a pak ještě PhotoShop, ale v reálu to bude holt reálné.

Samozřejmě dokud je dívka mladá, tak vypadá lépe a pevněji, ale časem bude muset také sahnout ke správné stravě a nějakému pohybu.
Rada: Nemusíte dělat vůbec nic, dokud se cítíte zdravé a silné. Když budete chtít, můžete postupně zavádět jednotlivé prvky k lepší postavě, které najdete v článku Zhubnout - návod na hubnutí krok za krokem.



vysportované holky
Zde máme plný svalový tonus a často bezstarostnost ohledně figury. Plná svalová výbava a pohyb při sportu totiž často klidně stačí pro pálení veškeré přebytečné energie a udržování zdravé velikosti tukové vrstvy. Některé mají problém s tuky, častěji to bývá jen díky špatným vzorům z časopisu. U těch, které začly cvičit až s nadváhou pak často hraje roli podcenění jídelničku. Tak jako tak přiměřený jídelniček a různorodé sportovní aktivity jsou nejlepší cestou k pěkné postavě, ale i ke zdraví. Zajímavé je, že většina těchto holek láme veškeré bodymassindexy, přesto určitě nejsou obezní.
Pro udržení takové postavy už je třeba něco udělat, najít si na sebe čas a správně se stravovat. Ale po změně životních návyků není problém takovou postavu udržovat.
Takto nebude nikdo vypadat jen díky zázračným pilulkám, dietám, mastím či strojům !
Rada: Zde asi není co radit snad jen mít sportovní aktivity rozvržené co nejrovnoměrněji, ne jen jednostraně. A pak pokud i přes sportování se začnou hromadit tuky, tak mrknout na pravidla správného stravování klikni zde.



lehká nadváha
Většinou další stupeň štíhlé nesportující holky, pokud nezačne sportovat nebo správně jíst, zdravotně ještě žádný problém, jen estetický. Nejčastěji je to podceněný způsob stravování a životní styl vůbec. Poslední dobou se takto projevuje i nedostatek pohybu mezi mládeži, ale i celkově. Do této kategorie padají i štíhle nesportující díky věku nebo nějaké životní změně, třeba v práci nebo v rodině.
Rada: Nemusíte dělat nic, ale pokud chcete něco udělat začněte postupně podle článku Zhubnout - návod na hubnutí krok za krokem.



přesportované holky
Některé holky mají tendenci k silnější postavě, pak se špatná strava, případně nevhodný trénink projeví tzv. Medvědí postavou. Kategorii steroidy zatím pominu, snad jen, že přehnaných svalových nárůstů se nemusíte bát, pokud neberete steroidy. Ono to stejně vypadá dobře pokud to není spojené s obezitou.
Jinak všeobecně maji tyto holky zdravou postavu a i velmi pěknou. Zřejmě z byznys důvodů je ovšem podporovan strach žen ze svalů a cvičení. Asi proto, že pak by neutracely miliardy ročně za krémy, diety a další zaručené a moderní způsoby hubnutí. Je zajímavé, že kulturistky, které ve své vrcholné formě budí děs, budí mimo sezonu jedině závist a obdiv.
Pro porovnání jsem na poslední místo dal jednu z těchto koček v soutěžní formě. Ovšem znovu opakuji, takové formy se nemusíte bát, k té je zapotřebí více než běžné stravy. Zde se dostavám na tenký led, jak kulantně naznačit a neurazit. Prostě ve sportu jsou steroidy a je to širší etický problém na samostatný článek.
Taky se mrkněme na jiné sporty než jen kulturistiku a fitness. Je jasné, že různé sporty maji různý vliv na postavu, dále zde mají vliv genetické dispozice a v neposlední řadě to, že netušíme, kde všude se zneužívají steroidy.
Rada: Taková forma už vyžaduje tolik znalosti a dřiny, že není co poradit.



obezita
Hodně holek si myslí, že tu patří i když nee. Anebo i naopak. Rady o kilech a výšce zde nepomáhají. Svaly totiž váží 2x více než tuky. Tak snad jednoduše, pokud máte v pase více než 7-10cm tukovou řasu, tak už se blížíme obezitě. Tukovou řasou myslím to co vám zůstane v ruce, když se chytíte za břicho.
Rada: Ihned začit s dietou a dostat se aspoň na mírnou nadváhu. Taková nadváha totiž představuje nejen estetický, ale i závažný fyzický problém. Doporučuji začít Návodem pro začátečníky.



kulturistky a jiné těžkotonážní sportovkyně
a zde už jsme čistě na steroidech, takže krátce, to vám nehrozí pokud místo rohlíků nejíte steroidy.
Některé z nich najdete v mimosezenonní formě už nahoře, jiné si ještě ukážeme. Ale jak už jsem říkal, tohle vám jen z činek rozhodně nenaroste.
Rada: Tady už bude pozdě radit, to je holt každého svobodná volba zda se dá na extremní sport.



Doufám, že Vás tento malý průvodce reálným světem ženské postavy vrátí do reálných dimenzí a pomůže Vám lépe si zvolit své cíle s ohledem na vaši genetiku i pracovní vytížení. Je snad pochopitelné a zde i viditelné, že jediná cesta ke skvostné postavě je přes cvičení a správnou stravu. Všechny ostatní cesty jsou neskutečně drahé a ještě poškozuji vaše zdraví. Určitě je lepší kliknout na Návod pro začátečníky a zjistit, jak vlastně funguje ono "hubnut" a jak funguje lidské tělo. A nakonec se třeba i posunete do nějaké lepší kategorie.

související články

  1.  Seznam všech článku o vyrýsování
  2.  Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích
  3.  Beta-Alanin
  4.  Jídelničky
  5.  Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky
  6.  Nikolka36 - stránky člena diskuse
  7.  Tréninky
  8.  Jak a kudy mizí tuky z těla
  9.  Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků
  10.  Cviky pro Váš zadeček.
  11.  Jak cvičit břicho
  12.  Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho
  13.  Fitness recepty
  14.  Proč nás honí mlsná
  15.  Hubnutí - Seznam všech článku o hubnutí
  16.  Hubnutí - základní body
  17.  Celulitida jak na ní



Diskuse ke stránce,
zde najdete další fotky a názory, můžete připsat i svůj názor.


  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: