E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně


  12.6.2017 - Martin - 205859 shlédnutí
Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně - Gainer a protein - ověřená cesta k obrovským svalům. Proč se u nás s gainery šetří? Kolik gaineru či proteinu se vlastně má brát v jedné dávce? A kolik dávek gaineru či proteinu denně?  -1200


Gainer a protein - ověřená cesta k obrovským svalům. Proč se u nás s gainery šetří? Kolik gaineru či proteinu se vlastně má brát v jedné dávce? A kolik dávek gaineru či proteinu denně?

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


Většinou na teto fitness stránce hledáte:
Recepty, Cviky, Hubnutí, Proteiny, Svaly, Explomax, Amix, Nutrend, MyProtein, IronMaxx, Weider, Fitness Authority, Spalovače tuků a Anabolizéry.



Docela si okolo sebe všímám, že všichni složitě vymýšli, co koupit za super speciality na růst svalů a přitom mají absolutně poddimenzovaný příjem toho základního - GAINERů a PROTEINů. Dnes to navíc podporuje všeobecně rozšiřovaný strach z cukrů. Přitom já, spousta známých a profíků se GAINERů a PROTEINů "nebojí" a jen díky obrovskému množství živin a energie z těchto produktů mají ohromnou svalovou hmotu a jsou všude v podezření, že berou steroidy. To fungovalo od dob Arnolda a funguje to i dnes i kdyby bylo 100x COOL jíst jen dvě zrnka jihoamerických RAW hrozinek denně.

Chudí 70kg borci tak chodí okolo těch 100kg monster a zvažuji, jak to, že oni jsou tak malí, když dělají vše podle časopisů. A nechtěji pochopit to ZÁKLADNÍ:


na 100kg
to chce tak
450g sacharidů
a
250g bílkovin denně

A právě proto byly vyvinuty GAINERY a PROTEINY. Ne proto, abyste vypadali frajersky když pijete koktejl po tréninku, ani proto, abyste po tréninku zahnali žízeň. Ne, jediným účelem je dodat OBROVSKÝ přísun živin pro vaše OBROVSKÉ SVALY !!!

Správně poskládané doplňky výživy můžou být rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými.

Pořiďte si i Vy doplňky se kterými dosáhnete svých cílů.


CFM Whey Gainer Professional Obsahuje vyváženou kombinaci mono a polysacharidů včetně palatinózy, která pomáhá optimalizovat vylučování inzulínu a tím i co nejefektivněji ukládádat glykogen do svalových buněk. Creatin monohydrate Micronized. Creatine monohydrate v maximální kvalitě s extra jemnou strukturou pro lepší využití.


Jak brát proteiny a gainery

Tyto údaje jsou v Eshopu, pokud rozkliknete dané zboží, jsou i na krabicích, ale tam mnohdy výrobci "šetří" a proto se na dávkování podíváme podrobněji.


Běžně se denně berou 2 až 3 dávky:

Gainer berte v plné dávce hned po cvičení. Dávka je velká nepije se najednou! Popíjí se postupně v klidu, třeba i 30min. Jedna dávka by vždy měla obsahovat 30 až 50g bílkovin. Gainer nebo protein do 50% je to nejlepší po tréninku a je to nejdůležitější suplementace ze všech.

Protein se bere 30 až 40 minut po tréninku, pokud máte jen protein dejte ho co nejblíže tréninku, hned jak budete mít pocit, že už máte žaludek a trávení v klidu.
Lepší, ale je, když prvni dávku po tréninku tvoří gainer s obsahem 10 až 50 procent bílkovin. V takovém případě se protein dává až 60minut po prvním šejku. Pokud už máte gainer není dávka proteinu důležitá, dá se vynechat (gainer prostě různě kombinovat s běžnou stravou).


1/ Ráno pro nastartování anabolizace
mezi snídani a svačinu, zhruba doprostřed té mezery berte a/ spíše gainer (ráno maji svaly hlad po energii)
b/ protein (pokud už fakt máte starch z dalších tuků)


2/ Po poledni pro udržení anabolizace.
mezi odpolední svačiny, zhruba doprostřed té mezery a/ protein
b/ nebo gainer (pokud jste v objemu)


3/ Na noc pro noční růst a regeneraci
a/ protein
b/ nebo gainer (pouze pokud jste v tom nejtvrdším objemu)
Speciální článeček o moderních nočních proteinech najdete zde - článek Noční protein.

Toto dávkování je na každý den. A ta tréninková dávka se vždy vymění za jednu z těch 3 dávek. Nebo za dvě, pokud máte dva tréninky za den.

Samozřejmě si počet dávek přizpůsobíte stravě a rozpočtu. Od minima, to jest jen gainer po tréninku až po maximum a to jsou tři dávky proteinu nebo gaineru denně.

A nakonec lze oboji používat během dne k doladění jídla, třeba, když je nějaká svačinka výživově slabá, tak se doplní proteinem nebo gainerem.

Cílem pro 90kg je 400g sachrů denně a 200g bílkovin denně, co se nestihne stravou můžete rovnoměrně doplnit právě proteiny a gainery. Přesné tabulky, kolik byste toho měli sníst najdete v článku Užitečné tabulky a výpočty.


 
V americe se GAINERy berou úplně jinak než u nás. Například svého času oblíbený Giant Mega Mass 4000 firmy Weider se jmenuje 4000, protože můžete v jedne dávce příjmout 4000kalorií. A takové dávky si amíci daji i 2 až 4 denně. Pak se samozřejmě snadno dostanou k obrovským objemům. Další doplňky jako NOčka a další berou až teprve k tomu.

A když se nad tím tak zamyslite, tak při správně objemovém dávkování Vám takový 7kg gainer vydrží týden. Je mi jasné, že nemáme platy jako v americe a toto si nemůže každý dovolit.

Ale otázka stojí spíše jinak. Co zvolit ?
Koupit gainer, Nočko, amina a něco ? Nebo ... Koupit hromadu gaineru ?

No a ja tvrdím - mluvíme o OBJEMU nebo o šmrdlaní ? Mluvíme o 4kg nebo o 1kg ? Tak jestli jde o OBJEM a jestli jde o 4kg za měsíc, pak se to chce soustředit.
Soustředit na GAINER !

Dobrá strava, podpořená mraky energie z gaineru prostě DONUTÍ tělo k růstu ! Na Vás je jen to pak ukočírovat, aby to byly hlavně svaly.

 


BlueBoard.cz


Abyste mohli správně určit velikost dávky i přes někdy zavádějící informace výrobce je zde vzorec pro výpočet dávky:
Výpočet dávky proteinu/gaineru
P - síla proteinu/gaineru, bývá součásti názvu, ale raději použijte nutriční hodnoty na 100g
D - velikost dávky v gramech
B - počet bílkovin, které v dávce chci mít

A vzorec je:
D = B / P x 100

Kalkulačka pro dávkování proteinu a gaineru


Pokud se tedy rozhodnete přijímat 40g bílkovin v dávce je postup následující:
Protein 82% - D=40g/82 x100 = 48g - takže jedna dávka proteinu 82 by měla být z 48g prášku.
Gainer 22% - D=40g/22 x100 = 182g - takže jedna dávka gaineru 22 by měla být z 182g prášku.


Jak si správně připravit gainer

V šejkru je cca 150g práčku, u GMM4000 je to něco přes 350ml. Šejkr tedy vypadá už skoro plný :-) Dále se dolije vodou (cca 300ml) a teď už je šejkr s objemem 700ml plný. Doporučuji prvni rozmíchat nahrubo lžíci, ono se to pěkně vstřebá. Teprve potom rozmíchat důkladně v šejkru. Potom nechat cca 5min odstát a znovu důkladně promíchat v šejkru. A teď už je gainer hotový. Pijte ho pomalu, je to obrovská dávka živin. Klidně ho vypijte na 4x, vždy co 10minut.


Ukázka dvě ukazuje, že různá příchuť, různý stav (utřepanost?) , znamená jiné ml:
V šejkru je stále 150g, ale je to čokoláda a tak je to přes 250ml. Na obrázku vidíte, jak si první nastavit na váze nulu i s šejkrem (tuto funkci má 99,999% všech váh), Následně klasická lžíce, takových je 12 do 150g !!! Nový GMM4000má odměrku, je na 75g, takže do jedne dávky jsou dvě odměrky !!!



   DOPORUČENÉ GAINERY


 CFM Whey Gainer Professional Explomax
  4000 g  549Kč

  Při odběru více kusů je v E-shopu lepší cena!

BestSeller - nejvíc se podává Gainer cca 13% CFM WHEY GAINER PROFESSIONAL patří mezi špičkové gainery s perfektním složením. Obsahuje vyváženou kombinaci mono a polysacharidů včetně palatinózy, která pomáhá optimalizovat vylučování inzulínu a tím i co nejefektivněji ukládádat glykogen do svalových buněk.


CFM Nitro-Gain Professional Explomax
  4000 g  899Kč


BestSeller - nejvíc se podává Gainer cca 33%. ALL-IN-ONE CFM Profesional Nitro-Gain obsahuje kvalitní proteiny a k tomu dokonalý mix látek pro maximální napumpování živinami a růst svalů.


CFM Gainer 20 -ECONOMIC PACK Explomax
  2000 g (50x40 g)  369Kč

  Při odběru více kusů je v E-shopu lepší cena!

Gainer cca 20%. V každém sáčku – dávce se nachází 40 g vysoce kvalitního perfektně rozpustného CFM GAINERU 20.


Xtreme Mass Effect Fitness Authority
  5000 g  888Kč


BestSeller - nejvíc se podává Gainer cca 17% XTREME MASS EFFECT je perfektně chutnající kvalitní weight gainer. Je speciálně vytvořen pro Hard Gainery, tedy pro ty, co nemůžou přibrat. A také pro ty, kteří hledají, jak získat další pořádnou masu svalů.


Mass Core Fitness Authority
  7000 g  1195Kč

  Po přihlášení uvidíte v E-shopu ještě lepší cenu!

Gainer cca 20%. Mass Core Fitness Authority obsahuje vše potřebné pro růst svalů.


Giant Mega Mass 4000 Weider
  7000 g  1770Kč

  Po přihlášení uvidíte v E-shopu ještě lepší cenu!

BestSeller - nejvíc se podává Gainer cca 20% Jeden z nejúspěšnějších gainerů na trhu ve speciální inovované verzi CREAPURE. Sacharidovo-proteinový přípravek vhodný pro každého, kdo usiluje o vybudování obrovské svalové hmoty. Ideální pro tzv. hardgainery - jedince s extrémně rychlým typem metabolismu. Oproti klasické verzi byla část bílkovin nahrazena bílkovinami vyšší kvalit ...


 
Poznámka: Časem se některý z produktů může stát neaktuální. Odkaz nebude fungovat nebo bude zboží staženo. Napište mi to potom prosím na f-sport@f-sport.cz nebo do diskuze. Díky

Dávkování je u všech gainerů podobné. U 20% a slabších je to 150g, u 30% je to 100g prášku.





   DOPLŇKY - související články


Konkrétní účinné látky v doplňcích výživy.Seznam všech doplňků (v diskusi)Proteiny - co dnes nejlépe koupit pro ochranu svalové hmotyZhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí
Nejlepší protein pro hubnutíSpalovač tuků - jak brát silné stimulanty pro hubnutí i před tréninkemVelké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně
Fitness doplňky výživy před tréninkemJaké doplňky nejlépe brát po tréninkuVýživa - shrnutí pro všechnyVitamíny a Minerály



   OBJEM - související články


Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníkySvalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraníVelké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.Potréninkové doplnění sacharidů
Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádněNabírací jídelniček pro začátečníkyZlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům





   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).




   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty