Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho


  3.3.2010 - Martin - 82437 shlédnutí

 Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.



Eshop s fitness doplňky výživy



Hodně štíhlých lidí má totiž katastrofální držení těla s vyvaleným bříškem a právě těm může toto cvičeníčko pomoct v jednoduché věci - stát rovně s bříškem vtaženým.

Toto cvičení asi nejdále dotáhli kulturisté v dobách, kdy ještě bývalo moderní mít štíhlý pas i mezi kulturisty.

Vlevo to v šílené formě předvádí Frank Zane, který tím byl pověstný.

Na internetu to většinou najdete pod názvem vacuum nebo suck gut.

Ale toto cvičení má už i při dosažení mnohem menších výsledků velký vliv na postavu.

Je totiž vidět, že i na držení břicha máme svaly a že i ty je třeba cvičit.

Cvičení je ve své podstatě naprosto jednoduché a má jen několik stupňů obtížnosti.
Jeho základem je vydechnout, držet vydechnuto a vtáhnout břicho. Tím se zároveň pozvednete - narovnáte se. Takto se to drží třeba 5 vteřin a opakuje se to několikrát za sebou. Samozřejmě se pak i po odcvičení snažte být co nejdéle v tomto dobrém postoji i správně sedět. Toto cvičeníčko lze dělat stejně dobře ve stoji, v sedě i v leže.

Vpravo Arnold předvádí, jak se to používalo i během přechodu mezi pózama a určitě takto vtažené břicho působí dobře. Zároveň jde vidět, že když se to nepředvádí v extrému, tak to vypadá dobře. I Arnold má fotky, kde ukazuje že vacuum umí, ale proč s tím děsit na jinak elegantních fotkách.

Docela často na F-sport dorazí fotky, kde jinak štíhlí/štíhlé stojí s vyvaleným bříškem.

Možná je to ve snaze ukázat své nedostatky jakoby bez zastírání. Ale to není dobrá cesta, prostě se předveďte jak to může vypadat a stůjte pevně a co nejlépe. Při dalším focení to uděláte zase a hned je co srovnávat. Když se poprvé vyfotíte s vyvaleným bříškem a podruhé se zataženým, tak právě tak si spíše můžeme něco nalhávat.

Takže stůjte vždy a za každých okolnosti pevně a se staženým bříškem a když Vás fotí, tak o to více.

A věřte, že i tahle fotka by vypadala úplně jinak, pokud by Timea vyvalila bříško.



Pokud chcete poexperimentovat, tak dalším vylepšením tohoto cvičeníčka je, že ho děláte v sedě nebo v leže, začnete s koleny u brady a až máte vydechnuto a zatnuto, tak nohy natáhnete. Tím se ještě o kousek více vtáhne břicho.


Berte tento článeček jako zajímavou inspiraci jak pro sebe něco málo udělat, co ve výsledku může působit jako velká změna a prakticky bez většího úsilí.




ps. jen je třeba si uvědomit, že toto není hubnutí, nemá to vliv na tuky. Je to jen změna Vašeho postoje.



A tento článek krásně rozpracovala Tereza v pokusu s focením na svých stránkách fitnessmodel.blog.cz v článečku Moje before/after jak zhubnout 5kg za 5 minut.



Toto není rozestup měsíc a 5kg tuků - toto je rozestup 5 minut a správného držení těla !


Berte to hned i jako návod jak se fotit na F-sport.




   CVIKY - související články


Cviky pro Váš zadeček.Jak cvičit břichoCvičení na doma pro ženyJak nejlépe cvičit pro pálení tuků
Trénink pro svalové objemyPUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkůmTrénink pro svalovou definiciSprávná technika cviků



   HUBNUTÍ - související články


Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocíchZhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníkyZhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutíJak nejlépe cvičit pro pálení tuků
Jak a kudy mizí tuky z tělaOptimální postava pro ženy - modelky vs realitaProč nás honí mlsnáNejlepší protein pro hubnutí





   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).




  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: