E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho


3.3.2010 - Martin - 85497 shlédnutí

Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho - Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.
Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!



Hodně štíhlých lidí má totiž katastrofální držení těla s vyvaleným bříškem a právě těm může toto cvičeníčko pomoct v jednoduché věci - stát rovně s bříškem vtaženým.

Toto cvičení asi nejdále dotáhli kulturisté v dobách, kdy ještě bývalo moderní mít štíhlý pas i mezi kulturisty.

Vlevo to v šílené formě předvádí Frank Zane, který tím byl pověstný.

Na internetu to většinou najdete pod názvem vacuum nebo suck gut.

Ale toto cvičení má už i při dosažení mnohem menších výsledků velký vliv na postavu.

Je totiž vidět, že i na držení břicha máme svaly a že i ty je třeba cvičit.

Cvičení je ve své podstatě naprosto jednoduché a má jen několik stupňů obtížnosti.
Jeho základem je vydechnout, držet vydechnuto a vtáhnout břicho. Tím se zároveň pozvednete - narovnáte se. Takto se to drží třeba 5 vteřin a opakuje se to několikrát za sebou. Samozřejmě se pak i po odcvičení snažte být co nejdéle v tomto dobrém postoji i správně sedět. Toto cvičeníčko lze dělat stejně dobře ve stoji, v sedě i v leže.

Vpravo Arnold předvádí, jak se to používalo i během přechodu mezi pózama a určitě takto vtažené břicho působí dobře. Zároveň jde vidět, že když se to nepředvádí v extrému, tak to vypadá dobře. I Arnold má fotky, kde ukazuje že vacuum umí, ale proč s tím děsit na jinak elegantních fotkách.

Docela často na F-sport dorazí fotky, kde jinak štíhlí/štíhlé stojí s vyvaleným bříškem.

Možná je to ve snaze ukázat své nedostatky jakoby bez zastírání. Ale to není dobrá cesta, prostě se předveďte jak to může vypadat a stůjte pevně a co nejlépe. Při dalším focení to uděláte zase a hned je co srovnávat. Když se poprvé vyfotíte s vyvaleným bříškem a podruhé se zataženým, tak právě tak si spíše můžeme něco nalhávat.

Takže stůjte vždy a za každých okolnosti pevně a se staženým bříškem a když Vás fotí, tak o to více.

A věřte, že i tahle fotka by vypadala úplně jinak, pokud by Timea vyvalila bříško.



Pokud chcete poexperimentovat, tak dalším vylepšením tohoto cvičeníčka je, že ho děláte v sedě nebo v leže, začnete s koleny u brady a až máte vydechnuto a zatnuto, tak nohy natáhnete. Tím se ještě o kousek více vtáhne břicho.


Berte tento článeček jako zajímavou inspiraci jak pro sebe něco málo udělat, co ve výsledku může působit jako velká změna a prakticky bez většího úsilí.




ps. jen je třeba si uvědomit, že toto není hubnutí, nemá to vliv na tuky. Je to jen změna Vašeho postoje.



A tento článek krásně rozpracovala Tereza v pokusu s focením na svých stránkách fitnessmodel.blog.cz v článečku Moje before/after jak zhubnout 5kg za 5 minut.



Toto není rozestup měsíc a 5kg tuků - toto je rozestup 5 minut a správného držení těla !


Berte to hned i jako návod jak se fotit na F-sport.




   CVIKY - související články


Cviky pro Váš zadeček.Jak cvičit břichoCvičení na doma pro ženyJak nejlépe cvičit pro pálení tuků
Trénink pro svalové objemyPUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkůmTrénink pro svalovou definiciSprávná technika cviků



   HUBNUTÍ - související články


Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocíchZhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníkyZhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutíJak nejlépe cvičit pro pálení tuků
Jak a kudy mizí tuky z tělaOptimální postava pro ženy - modelky vs realitaProč nás honí mlsnáNejlepší protein pro hubnutí





DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).




   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty