Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Vesm - stránka člena diskuse


  18.5.2010 - Martin - 4182 shlédnutí

 Vesm se do diskuse přihlásil 29. 12. 2010 s 107kg na 196cm.



Eshop s fitness doplňky výživy




Ahoj
pár údajů o mé osobě:
ohledně cvičení se má smysl bavit cca 4,5 roku zpět od kdy jsem s většími a menšími přestávkami cvičil. Při přepočtu živin jsem zjistil, že jsem konzumoval málo cukrů ani 2,50 g/kg na den, bílkoviny cca 1,5g/kg.
Historické výsledky bodystat:
03/2005 hmotnost 98,5 kg, tuk 20,1 kg,bezvodá akt.hmota 26,2 kg, voda 52,2 lt

11/2008 hmotnost 99,8 kg, tuk 17,4 kg,bezvodá akt.hmota 25,3 kg, voda 57,1 lt. K tomuto datu mám ještě jeden historický údaj Pás 102 cm

Takže za 3 roky relativně malé výsledky v souvislosti s tím taktéž téměř žádné posuny ve váhách. Tréning se za celou dobu nezměnil a bral jsem to spíše z pohledu že něco pro sebe dělám bez nějaké konkrétního cíle

Startovací váha od 4.11. 2009 - 100 kg
Cíl do 02/2010 na 110 kg, potom zničit nadbytečný tuk


V listopadu jsem našel tyto internetové stránky rozhodl jsem se zásadně změnit stravu i tréning. Začal jsem konečně pořádně jíst i když ne vždy zcela zásadově oběd zatím zůstává klasické meníčko i když se většinou snažím vyhnout smaženým jídlům.
Hodnoty cca 5,5 g/kg sachrů, bílkoviny cca 2,5g/kg, tuky cca 0,8 g/kg
Tréning: zrušilj sem všechny zbytečné cviky a nasadil základní cviky nejdříve jen na velké partie, následně i na malé partie a pokusil se cvičit na sílu (cca 2-3 opak s max. váhou). Tento tréning jsem aplikoval do 20.12. a podařilo se mi významně zvednou váhy s kterými jsem cvičil. Nebylo to asi jen o tom,že by mi tak narostla síla i když částečně zcela jistě ano, ale úvodní váha jsou cca o 10-15% vyšší než ty s kterými jsem běžně cvičil a v dalších týdnech zvyšovány podle možností a pocitu co si mohu ještě dovolit

Výsledky:
dřepy s velkou činkou z 55kg na 90 kg
leg press ze 100 na 143kg
tlak na ramena s velkou činkou z 35kg na 50 kg
mrtvola z 60 kg na 100 kg
benchpress z 65kg na 90 kg (ale zjistil jsem, že celou dobu jsem cvičil se špatnou technikou tahal jsem to hodně rameny, tzn. max. hodnoty budou při dobré technice nižší)
bicepsový zdvih z 35 kg na 45 kg
zhyby za hlavu cvičím s dopomocí z -55kg na -41kg (změna vlastní váhy ze 100 na 107 kg)
kliky na bradelch s dopomocí z -41 kg na -35 kg (změna vlastní váhy ze 100 na 107 kg)

Některé cviky jsou však ovlivněny tím, že byly cvičeny v druhé části tréningu (ramena, zhyby) případně na konci tréningu (malé partie)

Aktuálně jsem před týdnem změnil tréning na objemový 3xtýdně pro pokročilé viz vzor na těchto stránkách, ale po odcvičení si ho budu muset trochu upravit a to tak¨,že lehký opakovací tréning velkých partií musím dát před těžký tréning velké partie a to minimálně u třetího dne (zhyby musím dát před biceps).

Pro zajímavost ještě doplňuji vývoj váhy:
8.11. 100 kg
15.11 101,5 kg
22.11 103,5 kg
29.11. 104,8 kg
6.12. 105,5 kg
13.12 106,5 kg
28.12 107,3 kg

Navíc jsem si změřil i míry:
Pás 102 cm
Břicho přes pupek 107 cm
Prsa 118 cm
stehna L/P 67/68cm
biceps L/P 43/42cm
lýtko L/P 40/39,5cm

Srovnávat z předchozích měření lze pouze pás, který je stále 102 cm. Jen se mi zdá, že mi při tom nabírání naběhlo i bříško,ale je to jen pocit, protože předchozí měření nemám. Plánuji v nejbližší době i bodystat tak uvidíme co se mi vlastně podařilo nabrat.


Fotky
Fotky září 2010
Aktuální váha kolem 95 kg po cca 3 týdnech zdravého přibírání. (minimální váha byla dosažena 9.8. 92,7kg )


Fotky květen 2010


Fotky leden 2010





Deníček ke stránce


  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: