E-SHOP    DISKUSE    RADY  


  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty Tabulky  F-sport Team  





Omega 3 - vše, co o nich potřebujete vědět

2.7.2018 - Martin - 327 shlédnutí

Omega 3 - vše, co o nich potřebujete vědět - Vše, co potřebujete vědět o Omega 3, co to je, jak je používat, jak koupit ty správné a nenaletět.

Vše, co potřebujete vědět o Omega 3, co to je, jak je používat, jak koupit ty správné a nenaletět.


OMEGA 3


Omega 3 mastné kyseliny jsou esenciální mastné kyseliny. Tyto mastné kyseliny jsou nezbytné pro lidské zdraví, ale tělo si je nedokáže samo vytvořit, takže musí být přijaty stravou nebo doplňky. Omega 3 jsou obsaženy ve větším množství zejména v tučných rybách, jako je losos, tuňák, halibut, sardinky a makrely a také v ořeších. F-sport.cz Vám nabízí široký výběr Omega 3 mastných kyselin v eshopu.

Omega3 mastné kyseliny po zabudování do buněk zlepší propustnost jejich membrán a neurotransmitery potřebné k navození dobrých pocitů, jako serotonin a dopamin, se tak mohou dostat do buňky a z ní mnohem snadněji. To zlepšuje fungování činnosti mozku a navozuje lepší náladu. Omega 3 mají vliv i na problémové chování, myšlení a prožívání. Omega 3 se zdají nezbytné pro poznávací funkce jako je paměť a výkonnost mozku.

Omega 3 mastné kyseliny mohou snižovat riziko kardiovaskulárních chorob, podporují také cirkulaci krve, působí já na ředění krve, pomáhají snižovat krevní tlak. V zemích s širokým použitím omega 3 mastných kyselin je nižší výskyt srdečních onemocnění.

Omega 3 mastné kyseliny mají protizánětlivé účinky mohou snižovat riziko vzniku chronických chorob. Omega 3 jsou důležité pro správný růst a vývoj.

Příznaky nedostatku omega 3 mastných kyselin zahrnují únavu, špatnou paměť, suchou kůži, srdeční problémy, změny nálady, deprese.

OMEGA 3 dávkování a použití


Pro sportovce je důležitý zejména vliv na srdce, lepší nabuzení, ale i zlepšení regenerace (proti zánětlivé účinky) a zlepšení citlivosti vůči inzulínu. Výzkumy prokázaly, že omega 3 mastné kyseliny mají schopnost zvýšit anabolickou odezvu po podávání aminokyselin (i BCAA) a tím lépe blokovat odbourávání svalových vláken.

Prověřené dávkování pro sportovce je 4g denně, nejlépe se snídaní a s jídlem po silovém tréninku (2x 2g).




Doporučená OMEGA 3



Omega 3 Explomax
  60 kps  119Kč


Kvalitní Omega 3 - Rybí olej, DL –alfa –tokoferylacetát.


Poznámka: Časem se některý z produktů může stát neaktuální. Odkaz nebude fungovat nebo bude zboží staženo. Napište mi to potom prosím na f-sport@f-sport.cz nebo do diskuze. Díky









DISKUSE


Zapojte se do diskuse,
tam můžeme vše probrat důkladněji
a spolupracovat i delší dobu.
Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku
A to i zcela anonymně!





DOPLŇKY - související články



Konkrétní účinné látky v doplňcích výživy.

Seznam všech doplňků (v diskusi)

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

Proteiny - co dnes nejlépe koupit pro ochranu svalové hmoty

Nejlepší protein pro hubnutí

Spalovač tuků - jak brát silné stimulanty pro hubnutí i před tréninkem

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně

Fitness doplňky výživy před tréninkem

Jaké doplňky nejlépe brát po tréninku

Výživa - shrnutí pro všechny

Vitamíny a Minerály


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty