Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Beta-Alanin


  14.6.2012 - Martin - 25540 shlédnutí

 Beta Alanine - vše co o něm potřebujete vědět.



Eshop s fitness doplňky výživy


Beta Alanin je látka objevující se v poslední době ve většině doplňků, zejména před a po tréninkových.

WikipediA:
Beta-Alanine je přirozeně se vyskytující beta aminokyselina, to je aminokyselina kde je aminová skupina v beta pozici ke karboxylové skupině. (viz obrázek Alanin vlevo, Beta Alanin vpravo). IUPAC název pro beta-alanin by měl být 3-aminopropanová kyselina.

Beta-Alanin je prekurzorem carnosinu. Množství carnosinu ve svalech je přímo závislé na množství v tu chvíli dostupného Beta-Alaninu. A právě zvýšené množství carnosinu ve svalech umožňuje tvrdší tréninky a podávání většího výkonu. Carnosin totiž, jako silný antioxidant, urychluje regeneraci svalů a to hned při tréninku.

Studie na Adams State College, Alamosa, Colorado porovnávala placebo skupiny a Beta-Alanin skupiny ve sportech Wrestling a Americký fotball, za stejné období dosáhla skupina Beta-Alanine nárůst svalové hmoty a 1,1 libry, přičemž placebo skupina ztratila 0,98 libry.

Vědecky potvrzené dávkování je 3x denně 400 až 800mg, kdy po cca 4 až 10 týdnech došlo k nasycení a dále už se obsah mezisvalového carnosinu nezvedal. Ovšem tato měření sleduji jiný cíl, než to, jak je využit v přetréninkových a potréninkových doplňcích. Tam se jedná o stanovení vhodné jednorázové dávky.

V současné době už se objevuje mezi doplňky i samotný Beta-Alanin , ale asi je účelnější brát jej zejména v NO směsi , jako součást předtréninkového napumpování, zvýšení síly a zvýšení odhodlání anebo v Creatinovo sacharidové směsi , jako součást potréniového živení svalů a nastartování regenerace a růstu svalové hmoty.

Možná by tedy bylo zajímavé, zkusit Beta-Alanin dávkovat opravdu 3x denně cca 500mg.

A závěrem je to právě Beta Alanin, který způsobuje ono brnění pokožky, mravenčení, které cítite po většině NOček.




 






   DOPLŇKY - související články


Konkrétní účinné látky v doplňcích výživy.Seznam všech doplňků (v diskusi)Proteiny - co dnes nejlépe koupit pro ochranu svalové hmotyZhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí
Nejlepší protein pro hubnutíSpalovač tuků - jak brát silné stimulanty pro hubnutí i před tréninkemObrovské svaly - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro nabrání svalové hmotyGainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně
Fitness doplňky výživy před tréninkemJaké doplňky nejlépe brát po tréninkuVýživa - shrnutí pro všechnyVitamíny a Minerály






   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).




  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: