E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 Hubne se z mléka !?


  18.6.2004 - Martin - 39428 shlédnutí
Hubne se z mléka !? - Článeček o vlivu mléčných výrobků a vápniku na hubnutí a zamezení ukládání tuků.  -200


Článeček o vlivu mléčných výrobků a vápniku na hubnutí a zamezení ukládání tuků.

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


To hlavní, co potřebujete vědět:

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

21.6.2017 Martin shlédnutí: 159231
Jak zhubnout - účinné prostředky pro rychle hubnutí. Doporučení zkušených.



Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

25.5.2017 Martin shlédnutí: 270510
Jídelniček pro hubnutí určen pro ty, kteří chtějí začít se sebou něco dělat a je velmi mírný.



Zhubnout - jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí

14.8.2015 Martin shlédnutí: 57251
Podrobný návod, jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí.



Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

3.5.2016 Martin shlédnutí: 218985
Je zhubnout vaším cílem ? Jak Zhubnout reálně a navždy se dozvíte v tomto návodu. Zhubnutí na www.f-sport.cz je trvalé a zcela zdravé.



Jak a kudy mizí tuky z těla

24.4.2014 Martin shlédnutí: 153834
Jednoduché a přehledné osvětlení toho jak se tuky dostávají do těla a jak ven. Po přečtení tohoto článku se Vám mnohé ujasní a budete imunní vůči lživým reklamám.



Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin shlédnutí: 86517
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.



Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin shlédnutí: 198667
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.



Na internetové stránce AST sport science se objevil zajímavý článeček o vlivu vápniků na hubnutí. Byl velmi zajimavý, ale mám pocit, že trochu zavádějící...


Je několik teorií, které vysvětlují vliv vápniku na procesy ukládání tuků a způsob jakym vápnik stimuluje utilizaci tuků. Žádná z těchto teorií však zatim není nijak široce přijímaná v praxi. Byly zde i praktické výzkumy a pokusy na skupinach lidí. Výsledky statistického sledování zjistily, že čím větší příjem vápniku tím je člověk štíhlejší a naopak, že čim je člověk tlustší tím méně vápniku jí. Tento průzkům probíhal v létech 1988 až 1994 v USA. Z této studie jednoznačně vyplýval vztah mezi množstvím příjmu vápniku a obezitou.

Vědci z university v Colorádu prokázali, že lidé s vysokým příjmem vápniku dokáži lépe utitlizovat tuk. Nedochází u ních k usazování tuků v takovém rozsahu i odbourávání je jednodušší.

V těchto průzkumech se zkoumal pravidelný denní příjem vápniku. Proto je z toho těžké odvodit kolik by se mělo brát jako doplněk. Přesto lze usuzovat, že vysoký denní příjem vápniku přispívá k odbourávání tuků.

Než se vydáte nakoupi tašku tabletek s vápnikem, dočtěte tento článek. Nejlepším zdrojem vápniku je jídlo, speciálně pak mléčné výrobky s vysokým obsahem proteinů. Vlastně při podrobnějším prozkoumání studií zmíněných výše, zjistíme, že zdroj vápniku je nejdůležitějším aspektem. Mléčné výrobky bohaté na vápnik dosahuji nejlepších výsledků při odbourávání tuků. Vápnik přijatý ve formě tablet má až několikanásobně nižší účinek. To vše je odvislé od biologické hodnoty vápniku v jídle. Například přestože špenát obsahuje hodně vápniku, množství absorbovaného vápniku je malé.



... original článku končí tím ať si koupíte jejich protein :o) takže sami vidíte, že dolovat informace je docela dřina ;o)

Otázka je zda popsaný vliv je spíš od vápniku nebo mléčných výrobků celkově. Může to být i prostě zdravým způsobem života, ke kterému mléčné výrobky patří. Může to být i zvýšeným poměrem proteinů k sacharidům.

Nikdo vám ovšem nebrání vyzkoušet to na vlastním těle :o)



   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty