Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Hubne se z mléka !?


  18.6.2004 - Martin - 39124 shlédnutí

 Článeček o vlivu mléčných výrobků a vápniku na hubnutí a zamezení ukládání tuků.



Eshop s fitness doplňky výživy


To hlavní, co potřebujete vědět:

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

29.11.2016 Martin - 149346
Jak zhubnout - účinné prostředky pro rychle hubnutí. Doporučení zkušených.


Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

19.11.2013 Martin - 251878
Jídelniček pro hubnutí určen pro ty, kteří chtějí začít se sebou něco dělat a je velmi mírný.


Zhubnout - jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí

14.8.2015 Martin - 53848
Podrobný návod, jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí.


Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

3.5.2016 Martin - 209567
Je zhubnout vaším cílem ? Jak Zhubnout reálně a navždy se dozvíte v tomto návodu. Zhubnutí na www.f-sport.cz je trvalé a zcela zdravé.


Jak a kudy mizí tuky z těla

24.4.2014 Martin - 147277
Jednoduché a přehledné osvětlení toho jak se tuky dostávají do těla a jak ven. Po přečtení tohoto článku se Vám mnohé ujasní a budete imunní vůči lživým reklamám.


Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin - 83028
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.


Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin - 192777
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.


Na internetové stránce AST sport science se objevil zajímavý článeček o vlivu vápniků na hubnutí. Byl velmi zajimavý, ale mám pocit, že trochu zavádějící...


Je několik teorií, které vysvětlují vliv vápniku na procesy ukládání tuků a způsob jakym vápnik stimuluje utilizaci tuků. Žádná z těchto teorií však zatim není nijak široce přijímaná v praxi. Byly zde i praktické výzkumy a pokusy na skupinach lidí. Výsledky statistického sledování zjistily, že čím větší příjem vápniku tím je člověk štíhlejší a naopak, že čim je člověk tlustší tím méně vápniku jí. Tento průzkům probíhal v létech 1988 až 1994 v USA. Z této studie jednoznačně vyplýval vztah mezi množstvím příjmu vápniku a obezitou.

Vědci z university v Colorádu prokázali, že lidé s vysokým příjmem vápniku dokáži lépe utitlizovat tuk. Nedochází u ních k usazování tuků v takovém rozsahu i odbourávání je jednodušší.

V těchto průzkumech se zkoumal pravidelný denní příjem vápniku. Proto je z toho těžké odvodit kolik by se mělo brát jako doplněk. Přesto lze usuzovat, že vysoký denní příjem vápniku přispívá k odbourávání tuků.

Než se vydáte nakoupi tašku tabletek s vápnikem, dočtěte tento článek. Nejlepším zdrojem vápniku je jídlo, speciálně pak mléčné výrobky s vysokým obsahem proteinů. Vlastně při podrobnějším prozkoumání studií zmíněných výše, zjistíme, že zdroj vápniku je nejdůležitějším aspektem. Mléčné výrobky bohaté na vápnik dosahuji nejlepších výsledků při odbourávání tuků. Vápnik přijatý ve formě tablet má až několikanásobně nižší účinek. To vše je odvislé od biologické hodnoty vápniku v jídle. Například přestože špenát obsahuje hodně vápniku, množství absorbovaného vápniku je malé.



... original článku končí tím ať si koupíte jejich protein :o) takže sami vidíte, že dolovat informace je docela dřina ;o)

Otázka je zda popsaný vliv je spíš od vápniku nebo mléčných výrobků celkově. Může to být i prostě zdravým způsobem života, ke kterému mléčné výrobky patří. Může to být i zvýšeným poměrem proteinů k sacharidům.

Nikdo vám ovšem nebrání vyzkoušet to na vlastním těle :o)



  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: