Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Jak nabrat 10kg za tři měsíce


  18.1.2006 - Martin - 95808 shlédnutí

 Osobní zkušenosti jak konečně nabrat.



Eshop s fitness doplňky výživy


Jak nabrat 10kg za 3 měsíce

Pěkný článek od borce co nabral 10kg za 3 měsíce (to já taky :o) ) byl na Ironmanmagazine.com, a protože už zmizel tak aspoň krátký výcuc, jak na to jít. Je třeba taky upozornit na to, že je to článek pro ty co mají pod 90kg, nad 90kg je třeba kapku přitlačit na pilu :o)

Moc důležité je Soustředit se na intenzitu a to v tréninku, plánování i jídelničku.

Jídelniček volte klasický - mnoho menších jídel denně. To jak moc budou dietní nebo nee zaleží na vašem metabolismu a cíli. Ovšem 10kg za 3 měsice je hodně, takže s nějakým tím tukem je třeba počítat. Základem je 7 opravdických jídel denně, nejlépe střídat velké a malé jídla, dobré je to doplnit o protein 50-70%.

Například:
- snídaně - vločky a protein
- svačina - špagety a maso
- oběd - pokud je v jídelně/restauraci tak doplnit o protein
- svačina - něco lehčího pečivo a jogurt
- svačina - špagety a maso
- trénink, po něm protein a glukopur
- svačinka - špagety a maso
- a na noc něco malého - topinka s cottage


A to do sebe musíte narvat i kdyby čert na koze jezdil ! Nejlépe si nastavit budík a pořád to tam futrovat !

Celou dobu musíte hodně pít 5-6 litrů každý den. a pokud vám bude těžko tak chroupejte papriku nebo si kupte trávicí enzymy. Krásný i když nadsazený motivační článek naleznete zde.


Trénink volte způsobem méně je více, tedy těžký intenzivní a krátký trénink. Cvičte 1+1 vždy jeden cvičim druhý odpočívám. Při každém tréninku odcvičte pouze jednu hlavní svalovou partii doplněnou o menší
1/nohy
2/záda + biceps
3/hrudnik + ramena + triceps

Na každou partii používejte okolo tří cviků. Používejte základní objemové cviky jako mrtvý tah a dřepy. Trénink vždy stlačte do 30-45 minut.


Zhrnuto pokud toto bez výmluv uděláte tak těch 10kg přiberete, ale chce to vzit vážně a bez výmluv !!


  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: