Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Recept - Kašička pro mlsaly z vloček a otrub


  28.7.2004 - Mlsná huba - 32002 shlédnutí

 Kašička pro mlsaly, kteří chtějí zhubnout



Eshop s fitness doplňky výživy


Jak už jsem psala, základem je udržovat si stálou hladinu cukrů v krvi, protože potom člověk nemá chutě a nemá potřebu se něčím přejídat nebo jíst sladké (a jako MLSNA HUBA vím, o čem mluvím).

Základní varianta kašičky, kterou každé ráno dělám je:
- 15g vloček (EMCO – jsou dost jemné a proto výborné, ale klidně se mhou použít kterékoliv jiné)
- 15g otrub (jakýchkoliv – mám doma pšeničné i žitné a smíchávám je dohromady)
- cca 70-100 ml mléka (samozřejmě nízkotučného)

Pro příklad uvádím výž. hodnoty:
15g vloček,1dl mléka, 15g otrub 463kJ 7,37g B 2,24 T 16,21 C
15gvloček, 10g otrub, 80ml mléka 402 5,99 1,91 14,27C

Mikrovlnku stačí nastavit na vyšší teplotu a nechat to na chvilku zahřát – krásně to celé nabobtná a zhoustne – ovšem pozor, nenechávat to tam dlouho – jinak se stane, že dojde k efektu „Hrnečku vař“ a můžete hned po ránu vymývat mikrovlnku.

Cestovní verze
Pro ty co jsou někde na prázdninách a podobně a nemají k dispozici mikrovlnku či mléko, je možné si tuto kašičku připravit v instatnní verzi. Stačí když se místo mléka použije nějaký instatní nápoj či mléko (mám Soja cream – taková červená krabice, ale dělá se jich mnoho s různými příchutěmi –ale zase si vybírám jen ty neochucené). Potom stačí jen smíchat přiměrenenou část toho prášku a se zbytkem surovin a ráno potom stačí toto zalít horkou vodou (varnou konvici má snad dneska každý) a nechat chvilku odstát.

Obměny
Jelikož jíst každé ráno úplně to samé je trochu fádní, je možné v kašičče jednotlivé suroviny obměňovat. Můžeze vyzkoušet rýžové, sójové, žitné, pšeničné nebo ječné vločky. Obšas je dobré přisypat pšeničné klíčky. Dobrým pomocníkem je také jablečná vláknina. Možností je mnoho, stačí zabrousit do obchodů se zdravou výživou, kde obrovský výběr ( i když v hypermarketech už koutky zdravé výživy mají taky co nabídnout). Výborné je přisypat i trochu semínek – slunečnice, seznam, dýně apod. (Je dobré si ty semínka pomlít, jako když se mele mák, protože potom má tělo možnost si s nich vzít ty dobré látky – když se totiž konzumují nepomlétá, vetšinou projdou tělěm a celá se zase vyloučí ven). Stačí trošku experimentovat a vyzkoušet, co chutná právě vám.

Množství
-to samozřejmě přizpůsobte – jsem docela malá a navíc ženská – proto mi výše uvedené množství stačí, ale pro 180cm vysokého chlapa, který chce sice taky zhubnout je toto velmi malinkatá porce a asi by ho těžko dokázala zasytit.

Doufám, že vám kašička bude chutnat tak jako mi, ale také že pomůže ke snížení hmotnosti.



Další zajímavé fitness recepty najdete v sekci Fitness recepty.




   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).





  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: