Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...

Rozdáváme dáreček ke každé objednávce nad 999 Kč
10g tester Assassins Pump + ExploMax 250ml ZDARMA.
E-SHOP    DISKUSE    RADY, informace a články 

  Hubnutí Nabírání Rysování  ⋅  Tréninky Cviky  ⋅  Výživa a doplňky Látky v doplňcích  ⋅  Jídelníčky Recepty  ⋅   Motivační galerie  Členové diskuse  

0

Tréninky


  25.9.2012 - Martin - 468673 shlédnutí

 Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.



Eshop s fitness doplňky výživy


Tento rozcestník toho obsahuje opravdu hodně. Doporučuji si stránku nejdříve projet až na konec, ať získáte přehled, co vše zde je.

Vše si důkladně pročtěte a pokud Vám neni něco jasné, ptejte se v diskusi.
To hlavní, co potřebujete vědět:

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům

27.1.2014 Martin - 66803
Je to vlastní způsob hybání svaly tak, aby rostly, vlastní zvedání vah, a to způsobem zvaným PUMPa.


Správná technika cviků

21.5.2015 Martin - 75667
Jak se naučit správně cvičit. Jak udělat ze své slabé partie silnou. Univerzální návod pro všechny svalové partie.


Rozcvičení

24.1.2008 Martin - 44436
Správné rozcvičení hlavně pro kulturisty podle Martina



Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

22.8.2011 Martin - 288503
Podrobnější rozebrání vlivu tepových zón a způsobu cvičení na pálení tuků. Porovnání aerobního a anaerobního tréninku. V tomto článečku si tedy budete moct udělat představu o tom zda je účinnější aerobně běhat, plavat či jezdit na kole nebo je účinnější zajít 3x týdně do posilovny. Uděláte si i přehled o všech sledovaných "vhodných" zónách cvičení a jejich nulovém významu.


Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin - 83073
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.



Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

27.1.2014 Martin - 115230
Popis toho jak správně cvičit klasické tréninky. Bez nějakých extra super cyklů a systémů až k titulům mistra světa. Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. Díl první - provedení pohybu.


Trénink pro svalové objemy

27.10.2014 Martin - 156035
Popis jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.


Trénink pro svalovou definici

23.8.2004 Martin - 43146
Návod jak si sestavit trénink a jak cvičit pro zlepšení svalové definice.




Základní informace
Vše co potřebujete vědět o cvičení.

Pojmy v tréninku

11.3.2004 Martin - 45802
Vysvětlení jednotlivých pojmů, používaných při kulturistickém tréninku jako jsou série, supersérie, trojsérie, gigasérie, cheating, neúplná opakování, dělený trénink, princip , přetížení, technika, intenzita a další.


Tréninkové cykly

7.11.2004 Martin - 60550
Popis jak funguji, jednotlivé typy cvičení a jak je řadit. V tomto článku pochopíte jak fungují ony všechny zázračné cykly pro nárůst svalů.


4x8 - co to znamená
série
supersérie
trojsérie
gigasérie
cheating
neúplná opakování
dělený trénink
princip přetížení
technika
intenzita
Návody a vysvětlení
Odpovědí na časté otázky a další návody.

Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.2

17.5.2006 Martin - 59156
Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. V druhém díle se zabývám přestávkami mezi sériemi, maximální vhodnou váhou a rozcvičkou.


Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.3

22.6.2006 Martin - 53170
Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. Poslední díl obsahující pojednání o přestávkách mezi tréninky a způsobu skládání tréninků.


Jak se vyvarovat přetrenování

7.5.2005 Martin - 43007
Pár slov k tomu, jak se vyhnout oblíbené začátečnícké chybě.


Mýty a rady
Vyvracení několika častých mýtů.

Cvičení na hubnutí aneb vysoké počty opakování

2.5.2014 Martin - 75753
Cvičení na hubnutí aneb vysoké počty opakování v přípravě na soutěž. Článeček, který Vám vysvětlí proč někteří při hubnutí cvičí vysoké počty opakování a řekne Vám jestli to má smysl i pro Vás.


Cvičení na lačno - má nějaký smysl ?

29.12.2014 Martin - 68419
Malé zamyšlení nad tím, zda cvičení ráno na lačno má nějaký význam.


Strečink - cesta ke zranění ?

22.2.2005 Martin - 34730
Jak správně používat strečink a jak se správně rozcvičit.




Pro velké svaly
Vzory silových a objemových tréninků.

Trénink 4x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty

4.3.2004 Martin - 57417
Toto je základní trénink, který stačí na dosažení vynikající formy. Procvičíte celé tělo ve čtyřech důkladných trénincích, každou partii jednou týdně. Budete mít moře času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5-10 min. rotopédu na začátek tréninku.


Trénink 3x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty

23.2.2005 Martin - 97344
Toto je základní trénink, který stačí na dosažení dost dobré formy. Procvičíte celé tělo ve třech trénincích, každou partii jednou týdně. Bude dost času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5-10 min. rotopédu na začátek tréninku. Je to to nejlepší pro ty co váží 60-70kg a potřebuji nabrat na 90kg !


Trénink 2x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty

4.3.2004 Martin - 43137



Trénink 4x týdně pokročilí - nabírání svalové hmoty

5.3.2004 Martin - 79089
Toto už je ostrý trénink, který stačí na dosažení dobré formy. Procvičíte celé tělo ve čtyřech trénincích, každou partii dvakrát týdně - jednou těžce a podruhe lehce.


Trénink 3x týdně pokročilí - nabírání svalové hmoty

5.3.2004 Martin - 92609
V tomto tréninku procvičíte celé tělo ve třech náročných trénincích, každou partii dvakrát týdně.


Trénink 2x týdně pokročilí - nabírání svalové hmoty

5.3.2004 Martin - 40202
Tento trénink je určen pro ty, kteří už maji jistou kondici, ale bohužel nemají čas dostat se do posilovny vícekrát za týden.


Martinův trénink 1 - nabírací

1.3.2004 Martin - 40859
Tento trénink je rozdělen na čtyři dny a cvičím vždy tři dny v týdnu. Žlutě ohraničená svalová partie je hlavní - na tu kladu důraz a jedu na 100%, modře ohraničená je jenom taková připomínková - jedu ji volně tak na 80%.


Martinův trénink 2 - nabírací

20.5.2004 Martin - 34925
Tento trénink je rozdělen na tři dny a cvičím vždy tři dny v týdnu. Žlutě ohraničená svalová partie je hlavní - na tu kladu důraz a jedu na 100%, modře ohraničená je jenom taková připomínková - jedu ji volně tak na 80%.


Pro štíhlou postavu
Vzory tréninků pro štíhlou postavu.

Trénink 2x týdně začátečníci - hubnutí

14.8.2012 Martin - 66796
Trénink pro hubnutí, procvičení celého těla je zde rozdělen do dvou dnů. Tento trénink je vhodný pro začátečníky.


Trénink 3x týdně - hubnutí

24.5.2012 Martin - 70355
Trénink pro hubnutí, procvičení celého těla je zde rozdělen do tří dnů.


Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin - 192863
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.


Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho

3.3.2010 Martin - 82439
Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.


Speciální tréninky
Tréninky na doma či dovolenou a další speciální trénink.

Cvičení na doma pro ženy

29.6.2005 Martin - 59158
Cvičeníčko pro zpevnění postavy v domácích podmínkách.


Cvičení na doma pro muže

29.6.2005 Martin - 45356
Udržovací trénink pro situace, že se nedostanete do fitka.


Trénink při potížích s křečáky

5.3.2004 Martin - 33978
Trénink vhodný pro zlepšení potíží s křečovými žilami.


Celulitida jak na ní

23.6.2015 Martin - 60211
Proč vzniká celulitida a jak ji odstranit.


Cykly
Speciální cyklusy pro zlepšení.

Benchpress - Martinův cyklus pro zlepšení benchpressu

5.9.2012 Martin - 49239
Zlepšit si benchpress o 10kg není špatné, speciální 6titýdenní cyklus pro zlepšení výkonu v benchpressu.


Zvýšení síly v raw benchpressu

21.1.2015 Arnold - 1986
Trénink určený pro ty, kteří už mají za sebou základní objemový trénink.


Cyklus na biceps

1.2.2007 Martin - 87181
Jak správně cvičit biceps a jak ho přinutit k růstu - kompletní popis.


Cyklus pro ruce - tricepsy

10.3.2005 Martin - 37512
Cyklus pro ty z Vás co máte slabší ruce a silnější hrudník.


4 týdenní Cyklus pro lepší dřep

18.3.2005 Look - 35047
Cyklus pro zlepšení vašeho výknu při dřepech.


RAMBO RUTINE - Fáze I.

19.2.2007 Rambo - 37946
Aneb pojďme se společně osvalit na léto.


RAMBO RUTINE - Fáze II.

26.3.2007 Rambo - 34417
Pokračování společného osvalování na léto pod vedením Ramba.


RAMBO RUTINE - Fáze III.

25.4.2007 Rambo - 33022
Zakončení společného osvalování na léto a vypilování formy pod vedením Ramba.


Speciální tréninky
Speciální tréninky pro zlepšení.

Fomin podle Phoenixe

24.5.2005 Phoenix - 37275
Použití tréninku pro silový trojboj v kulturistické praxi.


GVT podle Phoenixe

21.5.2005 Phoenix - 35189
German Volume Training v praxi. Sledujte jak s tim Phoenix bojuje !


Capoeira

7.12.2011 Adam J. (Kingie) - 5563
Capoeira je brazilské bojové umění a zároveň i forma cvičení.


Martinův trénink na výdrž

9.8.2004 Martin - 32966
Trénink pro protáhnutí a zlepšení definice svalů. Vhodný mezi dva objemové cykly. Zatížením rychlých svalových vláken docílím dalšího svalového rozvoje.


... zajímavosti
Zajímavé tréninky, ne vždy hodné následování.

Trénink Jay Cutlera

30.7.2004 Martin - 37569
trénink , který cvičí Jay Cutler. Trénink je přeložen ze stránek www.jaycutler.com. Než tento trénink zkopírujete uvědomte si, že tento profík asi ji jinak než vy a asi používá i JINÉ doplňky než vy.


Coleman radí - Dvanáctitýdenní plán pro mimořádný rozvoj hrudníku.

25.9.2003 Martin - 45019
Profesionální trénink pro šokování hrudníku - nevhodné pro začátečníky !


Jak nabrat 10kg za tři měsíce

18.1.2006 Martin - 95816
Osobní zkušenosti jak konečně nabrat.


Coleman radí - tvrdá příprava na soutěž

3.3.2004 Martin - 32411
Jak se dokáže Ronnie připravovat na soutěž pomocí tréninku s těžkými váhami, když ostatní závodníci používají před soutěží nižší váhy a vetší počet opakování. Návod JEN pro pokročilé ! Hlavně začátečníci brát pouze jako inspiraci NEKOPÍROVAT !!


Coleman radí - Jak těžké je moc těžké ?

25.9.2003 Martin - 32387
Ronnie Coleman zde rádí jak najít tu správnou váhu, se kterou máte cvičit.




Můžete si tréninky i přizpůsobit a tim si naladit přesně to co potřebujete:

- Jet třeba trénink 4x týdně pro pokročilé jenom 3x týdně (prostě pojedete tréninky 1-4 za sebou tak jak vám to vyjde - 1,2,3 + 4,1,2+3,4,1+2,3,4 a znovu) tím si prodloužíte regeneraci.

- Nebo naopak jet trénink 3x týdně pro začátečníky 4x týdně (1,2,3,1+2,3,1,2+3,1,2,3 a znovu) tím si to zase ztížíte !

- Hodně ostrá kombinace je použit trénink 4x týdně pro pokročilé v systému 2+1 (vždy dva dny trénink jeden den odpočinek bez ohledu na soboty a neděle)

- Další skoro profi kombinace je použit trénink 3x týdně pro začátečníky v systému 3+1 (vždy tři dny trénink jeden den volno a znova bez ohledu na soboty a neděle)

- Naprosto profi trénink je 4+1 dvoufázově (tj dvakrát denně)

Nezapomínejte ale, že musíte stačit regenerovat jinak dojde k přetrénování !


Jednoduchou tabulku (exe soubor) s popisem základních svalů najdete na www.musculus.cz.

A kdo umi trošičku anglicky ať zkusí tento odkaz exrx.net pro muže a exrx.net pro ženy a vůbec na exrx.net najdete mnoho cviků.
Nebo, také anglicky anglický, jsou pěkné popisy cviků i s obrázky na této adrese.





   CVIKY - související články


Cviky pro Váš zadeček.Jak cvičit břichoCvičení na doma pro ženyJak nejlépe cvičit pro pálení tuků
Trénink pro svalové objemyPUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkůmTrénink pro svalovou definiciSprávná technika cviků


  Seznam článků na F-sportu  ⋅  Tabulky  ⋅  Sitemap  ⋅   Kontakty     SLEDUJTE NÁS: