E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 Tréninky


  23.5.2017 - Martin - 483242 shlédnutí
Tréninky - Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.  -1200


Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


Stránky www.F-sport.cz obsahuji velké množství článků o tréninzích. Napoprvé se to může zdát nepřehledné, ale je to snadné. Ze začátku si stačí přečíst hlavní články s tréninky a teprve, když Vás to chytne, se můžete začíst do těch podrobnějších, abyste věděli, nejen které tréninky zvolit, ale i PROČ to tak funguje.





  Hlavní informace Základní pojmy Návody Mýty Pro velké svaly Pro štíhlou postavu Speciální tréninky  


   TRÉNINKY HLAVNÍ INFORMACE



Správná technika cviků

21.5.2015 Martin shlédnutí: 78762
Jak se naučit správně cvičit. Jak udělat ze své slabé partie silnou. Univerzální návod pro všechny svalové partie.



Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

27.1.2014 Martin shlédnutí: 120117
Popis toho jak správně cvičit klasické tréninky. Bez nějakých extra super cyklů a systémů až k titulům mistra světa. Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. Díl první - provedení pohybu.



Trénink pro svalové objemy

27.10.2014 Martin shlédnutí: 163391
Popis jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.



PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům

27.1.2014 Martin shlédnutí: 71415
Je to vlastní způsob hybání svaly tak, aby rostly, vlastní zvedání vah, a to způsobem zvaným PUMPa.



Trénink pro svalovou definici

23.8.2004 Martin shlédnutí: 44467
Návod jak si sestavit trénink a jak cvičit pro zlepšení svalové definice.



Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

2.5.2017 Martin shlédnutí: 304248
Podrobnější rozebrání vlivu tepových zón a způsobu cvičení na pálení tuků. Porovnání aerobního a anaerobního tréninku. V tomto článečku si tedy budete moct udělat představu o tom zda je účinnější aerobně běhat, plavat či jezdit na kole nebo je účinnější zajít 3x týdně do posilovny. Uděláte si i přehled o všech sledovaných "vhodných" zónách cvičení a jejich nulovém významu.



Cviky pro Váš zadeček.

22.6.2004 Martin shlédnutí: 86769
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.



Cvičení na doma pro ženy

29.6.2005 Martin shlédnutí: 61221
Cvičeníčko pro zpevnění postavy v domácích podmínkách.



Cvičení na doma pro muže

29.6.2005 Martin shlédnutí: 46145
Udržovací trénink pro situace, že se nedostanete do fitka.





   ZÁKLADNÍ POJMY



Pojmy v tréninku

11.3.2004 Martin shlédnutí: 46680
Vysvětlení jednotlivých pojmů, používaných při kulturistickém tréninku jako jsou série, supersérie, trojsérie, gigasérie, cheating, neúplná opakování, dělený trénink, princip , přetížení, technika, intenzita a další.



Tréninkové cykly

7.11.2004 Martin shlédnutí: 61879
Popis jak funguji, jednotlivé typy cvičení a jak je řadit. V tomto článku pochopíte jak fungují ony všechny zázračné cykly pro nárůst svalů.





   NÁVODY



Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.2

17.5.2006 Martin shlédnutí: 60420
Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. V druhém díle se zabývám přestávkami mezi sériemi, maximální vhodnou váhou a rozcvičkou.



Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.3

22.6.2006 Martin shlédnutí: 54438
Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. Poslední díl obsahující pojednání o přestávkách mezi tréninky a způsobu skládání tréninků.



Jak se vyvarovat přetrenování

7.5.2005 Martin shlédnutí: 43631
Pár slov k tomu, jak se vyhnout oblíbené začátečnícké chybě.



Rozcvičení

24.1.2008 Martin shlédnutí: 45604
Správné rozcvičení hlavně pro kulturisty podle Martina





   MÝTY



Cvičení na hubnutí aneb vysoké počty opakování

2.5.2014 Martin shlédnutí: 77658
Cvičení na hubnutí aneb vysoké počty opakování v přípravě na soutěž. Článeček, který Vám vysvětlí proč někteří při hubnutí cvičí vysoké počty opakování a řekne Vám jestli to má smysl i pro Vás.



Cvičení na lačno - má nějaký smysl ?

29.12.2014 Martin shlédnutí: 72118
Malé zamyšlení nad tím, zda cvičení ráno na lačno má nějaký význam.



Strečink - cesta ke zranění ?

22.2.2005 Martin shlédnutí: 35034
Jak správně používat strečink a jak se správně rozcvičit.





   TRÉNINKY PRO VELKÉ SVALY



Trénink 4x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty

4.3.2004 Martin shlédnutí: 58787
Toto je základní trénink, který stačí na dosažení vynikající formy. Procvičíte celé tělo ve čtyřech důkladných trénincích, každou partii jednou týdně. Budete mít moře času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5-10 min. rotopédu na začátek tréninku.



Trénink 3x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty

23.2.2005 Martin shlédnutí: 101179
Toto je základní trénink, který stačí na dosažení dost dobré formy. Procvičíte celé tělo ve třech trénincích, každou partii jednou týdně. Bude dost času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5-10 min. rotopédu na začátek tréninku. Je to to nejlepší pro ty co váží 60-70kg a potřebuji nabrat na 90kg !



Trénink 2x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty

4.3.2004 Martin shlédnutí: 43822



Trénink 4x týdně pokročilí - nabírání svalové hmoty

5.3.2004 Martin shlédnutí: 82817
Toto už je ostrý trénink, který stačí na dosažení dobré formy. Procvičíte celé tělo ve čtyřech trénincích, každou partii dvakrát týdně - jednou těžce a podruhe lehce.



Trénink 3x týdně pokročilí - nabírání svalové hmoty

5.3.2004 Martin shlédnutí: 94995
V tomto tréninku procvičíte celé tělo ve třech náročných trénincích, každou partii dvakrát týdně.



Trénink 2x týdně pokročilí - nabírání svalové hmoty

5.3.2004 Martin shlédnutí: 40949
Tento trénink je určen pro ty, kteří už maji jistou kondici, ale bohužel nemají čas dostat se do posilovny vícekrát za týden.



Martinův trénink 1 - nabírací

1.3.2004 Martin shlédnutí: 41643
Tento trénink je rozdělen na čtyři dny a cvičím vždy tři dny v týdnu. Žlutě ohraničená svalová partie je hlavní - na tu kladu důraz a jedu na 100%, modře ohraničená je jenom taková připomínková - jedu ji volně tak na 80%.



Martinův trénink 2 - nabírací

20.5.2004 Martin shlédnutí: 35299
Tento trénink je rozdělen na tři dny a cvičím vždy tři dny v týdnu. Žlutě ohraničená svalová partie je hlavní - na tu kladu důraz a jedu na 100%, modře ohraničená je jenom taková připomínková - jedu ji volně tak na 80%.





   TRÉNINKY PRO ŠTÍHLOU POSTAVU



Trénink 2x týdně začátečníci - hubnutí

14.8.2012 Martin shlédnutí: 68248
Trénink pro hubnutí, procvičení celého těla je zde rozdělen do dvou dnů. Tento trénink je vhodný pro začátečníky.



Trénink 3x týdně - hubnutí

24.5.2012 Martin shlédnutí: 74942
Trénink pro hubnutí, procvičení celého těla je zde rozdělen do tří dnů.



Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin shlédnutí: 199108
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.



Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho

3.3.2010 Martin shlédnutí: 85192
Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.





   SPECIÁLNÍ TRÉNINKY, CYKLY A ZAJÍMAVOSTI



Trénink při potížích s křečáky

5.3.2004 Martin shlédnutí: 34411
Trénink vhodný pro zlepšení potíží s křečovými žilami.



Celulitida jak na ní

23.6.2015 Martin shlédnutí: 61225
Proč vzniká celulitida a jak ji odstranit.



Benchpress - Martinův cyklus pro zlepšení benchpressu

5.9.2012 Martin shlédnutí: 50182
Zlepšit si benchpress o 10kg není špatné, speciální 6titýdenní cyklus pro zlepšení výkonu v benchpressu.



Zvýšení síly v raw benchpressu

21.1.2015 Arnold shlédnutí: 2315
Trénink určený pro ty, kteří už mají za sebou základní objemový trénink.



Cyklus na biceps

1.2.2007 Martin shlédnutí: 88287
Jak správně cvičit biceps a jak ho přinutit k růstu - kompletní popis.



Cyklus pro ruce - tricepsy

10.3.2005 Martin shlédnutí: 37876
Cyklus pro ty z Vás co máte slabší ruce a silnější hrudník.



4 týdenní Cyklus pro lepší dřep

18.3.2005 Look shlédnutí: 35710
Cyklus pro zlepšení vašeho výknu při dřepech.



RAMBO RUTINE - Fáze I.

19.2.2007 Rambo shlédnutí: 38430
Aneb pojďme se společně osvalit na léto.



RAMBO RUTINE - Fáze II.

26.3.2007 Rambo shlédnutí: 34735
Pokračování společného osvalování na léto pod vedením Ramba.



RAMBO RUTINE - Fáze III.

25.4.2007 Rambo shlédnutí: 33324
Zakončení společného osvalování na léto a vypilování formy pod vedením Ramba.



Fomin podle Phoenixe

24.5.2005 Phoenix shlédnutí: 37834
Použití tréninku pro silový trojboj v kulturistické praxi.



GVT podle Phoenixe

21.5.2005 Phoenix shlédnutí: 35677
German Volume Training v praxi. Sledujte jak s tim Phoenix bojuje !



Capoeira

7.12.2011 Adam J. (Kingie) shlédnutí: 5953
Capoeira je brazilské bojové umění a zároveň i forma cvičení.



Martinův trénink na výdrž

9.8.2004 Martin shlédnutí: 33320
Trénink pro protáhnutí a zlepšení definice svalů. Vhodný mezi dva objemové cykly. Zatížením rychlých svalových vláken docílím dalšího svalového rozvoje.



Trénink Jay Cutlera

30.7.2004 Martin shlédnutí: 38106
trénink , který cvičí Jay Cutler. Trénink je přeložen ze stránek www.jaycutler.com. Než tento trénink zkopírujete uvědomte si, že tento profík asi ji jinak než vy a asi používá i JINÉ doplňky než vy.



Coleman radí - Dvanáctitýdenní plán pro mimořádný rozvoj hrudníku.

25.9.2003 Martin shlédnutí: 45901
Profesionální trénink pro šokování hrudníku - nevhodné pro začátečníky !



Jak nabrat 10kg za tři měsíce

18.1.2006 Martin shlédnutí: 97417
Osobní zkušenosti jak konečně nabrat.



Coleman radí - tvrdá příprava na soutěž

3.3.2004 Martin shlédnutí: 32698
Jak se dokáže Ronnie připravovat na soutěž pomocí tréninku s těžkými váhami, když ostatní závodníci používají před soutěží nižší váhy a vetší počet opakování. Návod JEN pro pokročilé ! Hlavně začátečníci brát pouze jako inspiraci NEKOPÍROVAT !!



Coleman radí - Jak těžké je moc těžké ?

25.9.2003 Martin shlédnutí: 32679
Ronnie Coleman zde rádí jak najít tu správnou váhu, se kterou máte cvičit.





Můžete si tréninky i přizpůsobit a tim si naladit přesně to co potřebujete:

- Jet třeba trénink 4x týdně pro pokročilé jenom 3x týdně (prostě pojedete tréninky 1-4 za sebou tak jak vám to vyjde - 1,2,3 + 4,1,2+3,4,1+2,3,4 a znovu) tím si prodloužíte regeneraci.

- Nebo naopak jet trénink 3x týdně pro začátečníky 4x týdně (1,2,3,1+2,3,1,2+3,1,2,3 a znovu) tím si to zase ztížíte !

- Hodně ostrá kombinace je použit trénink 4x týdně pro pokročilé v systému 2+1 (vždy dva dny trénink jeden den odpočinek bez ohledu na soboty a neděle)

- Další skoro profi kombinace je použit trénink 3x týdně pro začátečníky v systému 3+1 (vždy tři dny trénink jeden den volno a znova bez ohledu na soboty a neděle)

- Naprosto profi trénink je 4+1 dvoufázově (tj dvakrát denně)

Nezapomínejte ale, že musíte stačit regenerovat jinak dojde k přetrénování !


Jednoduchou tabulku (exe soubor) s popisem základních svalů najdete na www.musculus.cz.

A kdo umi trošičku anglicky ať zkusí tento odkaz exrx.net pro muže a exrx.net pro ženy a vůbec na exrx.net najdete mnoho cviků.
Nebo, také anglicky anglický, jsou pěkné popisy cviků i s obrázky na této adrese.





   CVIKY - související články


Cviky pro Váš zadeček.Jak cvičit břichoCvičení na doma pro ženyJak nejlépe cvičit pro pálení tuků
Trénink pro svalové objemyPUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkůmTrénink pro svalovou definiciSprávná technika cviků


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty