E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 Recept - Rýžová kaše


  28.7.2004 - Mlsná huba - 40659 shlédnutí
Recept - Rýžová kaše - Rýžová kaše vhodná na snídani 
  -50


Rýžová kaše vhodná na snídani

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


Snídaně, by měla obsahovat minimum tuků a minimum jednoduch. cukrů (dočetla jsem se :) - u těch co chtějí zhubnout by to němělo platit jen u snídaně, ale bohužel pořád - a jíst dokola vločky a vločky a vločky je dost stereotypní. Proto jsem snídani obměnila použila jsem cca 15-20g rýže, kterou jsem měla ještě schovanou v mrazáku (to je množ. v syrovém stavu). V hrnku jsem ji rozmrazila a potom přilila 80 ml mléka a vařila v mikrovlnce tak dlouho, dokud to nezhoustlo a nevytvořila se mi rýžová kašička - to jsem nakonec posypala trochou skořice.

Pro ty, co hubnout nepotřebují se nabízí možnost přidat tam rozinky nebo jiné sušené ovoce, nakrájet tam nějaké čerstvé ovoce (třeba banán) a podobně.

Jinak je lepší používat nějakou celozrnou rýži než obyčejnou. Používám rýži Natural - je zdravější a lépe zasytí něž klas. rýže.

Výživové hodnoty jsou následující:
20g rýže N. + 80 ml mléka přibližně 400Kj 4g bílkovin, 18,5g sacharidů a pouze 0,5g tuku

Oproti ovesné kašičče má sice o něco méně bílkovin a o něco více sacharidů, ale skoro 4x menší množství tuku. Takže je dobré snídaně prostřídat, jednou vločky, jednou rýže - ať tělo nedostává pořád to samé dokola.




Diskuse k článku:


   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty