E-SHOP    DISKUSE    RADY  
  Hubnutí Nabírání Rysování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty  F-sport Team  




 L glutamin


  5.2.2015 - Martin - 54770 shlédnutí
L glutamin - Vše o L glutaminu včetně návodu k použití. Plus nové výsledky výzkumu a aplikace, které posunuji tento doplněk na samou špici všech doplňků !  -200


Vše o L glutaminu včetně návodu k použití. Plus nové výsledky výzkumu a aplikace, které posunuji tento doplněk na samou špici všech doplňků !

 Ptejte se na FB,  odpovídáme do 24hodin!


  F-sport doporučuje
reklama:
GN Whey Protein 80 + Glutamine + Caffeine + šejkr
Go Nutrition

Protein cca 80%. GN Whey Protein 80 obsahuje pouze CFM protein s velmi příznivými biologickými parametry. Používá pouze suroviny z německé mlékarny se zarukou GM a hormone FREE. + L-Glutamine 500g + Caffeine 200 120tbl + šejkr.
Glutamin je nejrozšířenější aminokyselinou ve svalových buňkách, její množství přesahuje 60%. Je sice neesenciální aminokyselinou, při tělesné nebo i psychické námaze však dochází k jeho vysoké spotřebě. Proto za určitých podmínek si tělo nedokáže vyrobit dostatek glutaminu. Glutamin se používá pro výstavbu bílých krvinek a tím je velmi důležitý pro imunitní systém a regeneraci.

Během tréninku vzrůstá spotřeba glutaminu až 5x a nedostatek glutaminu vede k odbourávání svalové hmoty. Doplněním glutaminu tento děj zastavíme. Navíc glutamin blokuje katabolický (odbourávající) hormon kortizol a tím znovu přispívá k ochraně svalové hmoty. V neposlední řadě glutamin, podobně jako kreatin, váže ve svalových buňkách vodu , a tím vytváří lepší podmínky pro svalový růst.

Poslední studie prokázaly, že glutamin v dávce 2g dokáže účinně zvýšit hladinu růstového hormonu.

Prostudujete-li si jídelníčky profesionálních bodybuilderů, zjistíte, že glutamin je jedním z nejdůležitějších suplementů ! Dávkuje se až v množstvích 40g/den.

Minimální účinná dávka je 2-10g na noc (dle Vaší váhy), 2g ihned po tréninku a 2g 45min. po tréninku.

ps. lze použit s vit.C jako prevenci proti nachlazení !


Rozdíl v glutaminech jednotlivých firem je jenom v kvalitě výrobního procesu a výsledné čistotě. Tento údaj se ovšem nikde nedočtete, a tak se můžete orientovat jedině doporučeními a osobními zkušenostmi. Moje osobní zkušenosti jsou takové, že jedna lžička kvalitního glutaminu reaguje mnohem lépe než i tři! lžičky nekvalitního.


Doplněno 18.12.2004
Cyklování glutamínu ve stejných cyklech jako creatin. Jenom množství je zhruba poloviční. Vyzkoušejte:
- prvni tři dny 4x denně 2,5g
- další tři dny 2x denně 2,5g
- dalších 6 dnů nic
- a zase znova ...

Tento cyklus zabírá mnohém lépe než brát to pořád bez přerušení !

Navíc lze tento cyklus doplnit tím, že do těch 6ti volných dnů uděláme podobný cyklus s creatinem.



 





   DOPLŇKY - související články


Konkrétní účinné látky v doplňcích výživy.Seznam všech doplňků (v diskusi)Proteiny - co dnes nejlépe koupit pro ochranu svalové hmotyZhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí
Nejlepší protein pro hubnutíSpalovač tuků - jak brát silné stimulanty pro hubnutí i před tréninkemVelké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně
Fitness doplňky výživy před tréninkemJaké doplňky nejlépe brát po tréninkuVýživa - shrnutí pro všechnyVitamíny a Minerály





   DISKUSE


Své dotazy můžete napsat do diskuse k tomuto článku (případně založit nové téma).




   Členové diskuse Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty