E-SHOP  
RADY, informace a lnky  


Nejnovj diskuse | Domu | Registrace | Reagovat |
Hledat | Poty | Nvod |
Osobní deníèky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníèky - hubnutí /  
 

Petr - 125kg/178cm bylo 103,5kg dnes 119kg

 
 
Strnka  Strnka 1 z 50:  1  2  3  4  5  ...  47  48  49  50  Next »

Autor Petr
Nvtvnk
#1 | Zaslno: 31 Led 2005 12:26 | Zmnil(a): Administrtor 
Ahoj, již léta mám stejný problém. Tím je velká váha 125kg (178cm) a s tím dost sádla. Měřit jsem se nebyl a odhaduji cca 30%. Kdysi v mládí jsem závodně zvedal. Každý rok mne chytne zápal a s jarem a prací přejde. Když se na sebe podívám hrůza. Je mi 38, ženatý, dvě děti. Dosud jsem jedl vše hlavně vepřové a samozřejmě si dopřávám zejména v pátky pivo. Sladké mi problémy nedělá. Chci spálit tuky a nabrat svaly a sílu. Začal jsem 3x týdně- Po, prsa,biceps - St,záda a tricepcs - Pá, ramena, nohy. Základ cviky s velkou činkou - tlaky, dřepy, pozvedy. Aerobní aktivita mi dělá problém, zejména běh. Co se týče jídla jím 3x denně. Zařadil jsem celozrnné pečivo, brambory, rýže. Maso stále převládá vepřové (plný mrazák)dle stylu co je doma to se počítá. Strašně rád mám uzeniny- manželka říká "ty jednou denně nemít salám tak je po tobě" a má asi pravdu. Se zeleninou je také problém, ale snažím se zařadit saláty z čínského zelí. Problém je u mne s večeří. Ta je mnohdy večer v 8:00. Problémy mi dělá počítat calorie. Po tréninku si dám protein. Uvažuji o nějakých doplňcích. Zároveň si však myslím jestli to není brzy. V doplňcích mám doslova hokej. Uvažuji o proteinu 90%, L-karnitinu a creatinu. Nevím jestli se to dá vše kombinovat a jaké dávky. Výrobci uvádí dle váhy, ale ta má by se měla asi odvozovat od aktivní svalové hmoty a to by pak asi bylo 80 - 90 kg. Nevím také jakou vhodnou značku. Dnes je jich hodně. Hlavně však cena. Můj problém bude s jarem vydržet, ale chtěl bych si to vše nějak srovnat. Hlavní cíl zůstává - shodit sádlo a nabrat svaly a sílu (kdysi mi nedělalo problém vynést do 2. patra 30 pytlů obilí, dnes u 10 bych vypliv duši). Prostě dát ase do formy a trochu vypadat.

Autor jay
len
#2 | Zaslno: 31 Led 2005 12:50 
Petr
ahojky, ja jsem tady zacala od ledna "spolupracovat" a muj manzel solidarne zacal se mnou...on meri 182 a vazil 87 po svatcich, dnes ma 81kg..je fakt, ze jsme prestali pit pivo, ktere jsme si spolu vecer radi dali, ja jsem zacala opravdu tvrde, tzn. drzim se striktne toho, co je napsane v sekci hubnuti a manzel se snazi jist opravdu casto a jen malo..jako zeleninu nema rad skoro nic, cili ke kurecimu, co mu pripravim si vezme maximalne fazolove lusky, nebo sterilovany hrasek a taky kukurici...krome lusek to neni shodne, ale to by zase nejedl nic, jo a jeste mu chutna paprika, ktera je na hubnuti vynikajici...ty muzes pridat salatove okurky, rajske atd..z me zkusenosti ti mohu rict, ze me vecer hlad presel a to same chut na sladke...mozna, kdyz tvoje zena uvidi, ze jdes do sebe, tak by ti s temi kaloriemi mohla pomoct...ja jsem si koupila digitalni vahu a muzu ti rict, ze je opravdu neocenitelna..co se tyka tech salamu, nevim, nevim..tam bude asi problem..no teda, to jsem se rozepsala, ale ja proste kdyz vidim, ze se nekdo chce do neceho pustit, tak se snazim necim poradit, nebo pomoci..ber to tak..

Autor Petr
Nvtvnk
#3 | Zaslno: 31 Led 2005 16:26 
Ahoj Jay, díky za první reakci na tu mou tloušťku. S těmi uzeninami to bude problém a ty tři tečky mi vše vysvětlují a potvrzují. Budu se s tím muset nějak vyrovnat. Snad ale šunka by se mohla, co? Jinak zelenina ano, zapojím co nejvíce. Možná by jsi mi mohla poradit velikost porcí. Víš, kolik masa (velikost dlaně apod.), kolik kopečků rýže apod. Doufám, že mi rozumíš. Na těchto stránkách jsem četl i o rozdělení jídla do 5-ti za den. Dnes jsem použil jednou jako svačinu protein. Na pití dost požívám minerálky (korunní a poděbradka). Jsou však slazené a nevím zda je nenahradit čistou vodou. Cca ty 2l za den vypiji. No a také mám rád kávu. Ty 3 až 4 za den udělám. Je to správné? Kofein se při odbourávaní používá, ale jestli je to ve formě kávy to pravý vořechový.

Autor Martin
Administrtor
#4 | Zaslno: 31 Led 2005 17:55 
Petr
při te váze se na aerobní aktivitu zatim vykašli, akorát by sis odpálil klouby v této fázi je hlavní jídlo, budeš muset přeházet co jíš a kdy jíš. Hladu se bát nemusíš jenom musíš změnit zdroje a to je kolikrát hodně těžké
Musíš to postavit na rýži, kuřecích prsou, tmavém pečivu, zelenině a dietních sýrech. Inspiraci ti můžou být deníčky holek jenom si to budeš násobit tak asi třema
Doplňky jsou pro tebe naprosto zbytečně vyhozené prachy to si raději kup ty kuřecí prsa stojí jen 100,- za kilo (creatin 1000,- )
Podle mě bys udělal nejlíp kdybys to vzal natvrdo bez mazlení a za měsíc uvidíš ty změny
Těch porci bude v konečném důsledku 7 a proteiny jsou navíc, nelze je počítat jako porce holt je to doplněk.
Pij dále minerálky ty 2l a přidej dalši 2l norm. vody ochucené (minimum kalorii)
Káva pokud ti nezničí žalůdek nebo srdce (infarkt) je ku prospěchu.
Těším se na tvůj jídelniček

Autor Look
Modertor
#5 | Zaslno: 31 Led 2005 20:36 
Jestli se opravdu nemůžeš vzdát uzenin, vepřového, salámu hemenexu - je tu možnost jak je jíst, zhubnout a ještě ti při pohledu na ně bude nakonec blbě a zapomeneš na ně - tzv. ketogenní dieta
Já ji jel asi 3x, nedoporučuji držet déle než měsíc, protože ta přemíra tuků je znát na jaterních testech. základ je vyřadit ze stravy všechny sacharidy na 5 dní a pak je během 2 dní zase doplnit. Energii, která chybí po vyřazení sacharidů nahradíš tuky a bílkovinami v poměru 2:1 - 1:1 - tzn. máš -li na těle 80kg svalů, budeš jíst 160g tuku:80 - 160g bílkoviny. Když má tělo dostatek tuku v potravě, tak s nimi začně jakoby plýtvat a rychle se jich zbavuje.

trénink[o+ut se člověk v posilce činkama snaží zbavit zbytku cukrů v těle, st+čt dělá aerobní aktivity(kolo, plavání, běh) a tím pálí tuk, pátek je kruhový trénink, po kterém následuje cukrožroutství, sobota - žravka - ovesné vločky, banány, rýže..., neděle - bohužel zase tuky a bílkoviny, ale necvičí se. V pondělí začíná další cyklus odznova.

Pondělí první den - brutal HR+záda+nohy

Dřep 4x8
legpress 4x8
benč 4x8
benč hlavou nahoru 4x8
stahování kladky shoda naširoko 4x8
přítahy v předklonu 4x8

Úterý Ram+bic+tric
Tlaky na multipressu 4x8
přítahy VC k bradě 4x8
Bic. zdvihy na Scotově lavici 4x8
Biceps EZ ve stoje 4x8
Francouzský tlak vleže 4x8
Kliky na bradlech 4x8 (nebo benč naúzko)

Středa - třeba plavání
Čtvrtek - třeba kolo
Pátek - kruhový trénink 25-40minut, pak cukruj
Sobota - volno - papej sacharidy
Neděle - volno - ale už zase ten hemenex


Strava: - příklad
7:00 - hemenex
9:00 - salám bez chleba
12:00 - smažený sýr s tatarkou + trocha okurek, 1 rajče
14:00 - camembert nebo hermelín
17:00 - pravděpodobně po tréninku - 4x kiri (tavený sýr)
19:00 - mleté maso bez strouhanky nebo kousek , kousek !! bůčku, nebo salám
21:00 - olivový olej, sardinky v oleji
Zákaz: ovoce, cukru, vlošek, chleba, rozinek, rýže, sekané - všeho v čem je cukr, kromě dvou plnicích dní v pátek odpoledne+soboty

Pro zvýšení množství zdravých tuků se dá přidat denně několik lžic olivového oleje. Aby člověk zjistil, jestli je v ketóze - kup si v lékárně papírky ketophan nebo diaphan - fialová barva je správně. Navíc při stavu ketózy člověk spaluje jen tuky a tělo netráví tělní bílkoviny. Je třeba užívat vitaminy v tabletkách - člověk nejí ovoce a zeleniny je povoleno málo: čínské zelí, zelená paprika, salátová okurka, 1-2 rajčata dennně

Nevýhody:
-Lidi se špatným žlučníkem, ledvinama, či játry mohou mít problémy.
- při dlouhodobé aplikaci cyklické ketogenní diety může dojít zhoršení jaterních testů(proto doporučuji max 1 měsíc)
- pokud vysadíte ketogenní dietu, musíte minimálně 14 dní být v návratové dietě, kdy pomalu zvyšujete přívod cukrů na původní výši - jinak by nastal JOJO-efect z rychlého zvýšení kalorií.
- salám se Vám zprotiví
-nedá se to ošidit, papírky řeknou, jestli v ketóze jste nebo ne
- NESMí ji diabetici !!!!!!!!
- další je už jen psychická nevýhoda - v pátek vážíte například 78kg, v pondělí po docukrování třeba 85kg - do těla se nátáhne kilo cukru v podobě glykogenu v játrech +svalech a voda. Ty ovšem zase odejdou do dalšího pátku a odnesou sebou zase nějaký tuk.

Výhody
-rychlá ztráta tuku při malé změně váhy (dá se totiž během 2 plnicích dní nabrat svaly)
-ketony v krvi brání destrukci svalů
- já si během CKD vždy zlepším benč i dřep a hodina běhu (10km/ 1 běh) 2x týdně je pro mě nic
-člověk díky tuku v potravě něcítí hlad
- už po týdnu či 2 vám bude jen z pomyšlení na uzeniny a vepřové tak špatně, že po zbytek roku budete jíst zdravě, takže nakonec se vaše jaterní testy znatelně zlepší - nebudete totiž jíst salám vůbec - přestane vám chutnat, takže CKD splnila další cíl a můžete ji ukončit - od teď budete jíst zdravě - vločky, rýži, zeleninu, ovoce, libové maso, vejce, mléko, kuřata, ryby.

Autor Look
Modertor
#6 | Zaslno: 31 Led 2005 20:42 
Jo a vypij denně 4-6l čisté vody - pomůžeš tím ledvinám a játrům při trávení tuků. I kdyby si za 2 týdny nic neschodil - nevadí, protož jsi přestal jíst salámy - a to se počítá !!!

Autor jay
len
#7 | Zaslno: 1 no 2005 09:57 
Petr
ahojky, no jak ti rekl Martin, asi by bylo pro tebe nejlepe, se do toho tvrde pustit, to co psal Look, nevim, asi bych se do toho nepoustela..ja si myslim, ze pri tve nadvaze bys mohl za mesic poctive prace dat 10kg pryc, ja dala za 4 tydny 7kg...nejlepsi je jist kazdou hodinu nebo hodinu a pul...a male porce, kdyz si proctes clanky,jak hubnout, tak si lehce spocitas, kolik na tvoji vahu muzes mit sacharidu, bilkovin a tuku a mel by ses toho drzet...jinak snaz se pit, jak jen to pujde. A co ti mohu doporucit, ja jsem s tim take zacala, urci si denne nejaky okruh a obejdi to v rychlem tempu, nemusis bezet, ale proste jdi sviznou chuzi, tim se sice spaluje delsi dobu, zato nejvic procent, ale to si zase musis procist clanek o tepove frekvenci
je toho opravdu hodne, ale uvidis, jak se ti ulevi...drzim palce,aby ses odhodlal!!

Autor Petr
Nvtvnk
#8 | Zaslno: 1 no 2005 10:09 
Ahoj všem a díky za ty informace. Jsou neocenitelné. Uvažuji, že se vrhnu na tu ketogenní dietu. Chtěl bych ji vydržet min. 2 týdny. Něco podobného jsem kdysi zkusil. Nazývalo se to uhlovodanová dieta. Prostě maso, vejce a po 14-ti dnech i zelenina. Bylo to něco strašného. Výsledek byl ale po 30-ti dnech -20kg. Bohužel potom jojo efekt a vše zpátky. Pokud bych vydržel tuto drsárnu 1 měsíc mohlo by to přinést dobrý výsledek. Jde mi o to shodit jen sádlo, a to co nejrychleji, nebo aspoň něco. Z tohoto pohledu by to mohlo fungovat. Potom přejdu na správnou výživu. Po tý šílenosti bude proto asi velká chuť. Ten trénink se mi taky líbí. Velice rád jedu tradiční cviky dřepy, pozvedy, benč. Pouze při dřepech je to při prvních trénincích pěkná bolest. Haken dřepy taky jedu jsou skvělý na dotažení. Chybí mi tam rozpažky. U kruhovýho tréninku je to problém v tělocvičně. Zabere se dost nářadí, ale to se dá vyřešit. Akorát mi není jasný co v tom kruhovým jet, jestli Po a Út dohromady nebo jinak. Díky taky za tu info. o doplňcích potvrdilo se mi co jsem si myslel. S těmi klouby to je fakt, člověk musí myslet že mu není 20 a do stáří daleko. Chodit pak o berlích není nic zajímavého. Zkusím běžky jsem z Vysočiny a jsou teď proto vhodné podmínky. Uvažuji i o plavání. Plavání mám rád, ale kdysi jsem četl, že pro silový sport to není zrovna moc vhodné.

Autor Martin
Administrtor
#9 | Zaslno: 1 no 2005 10:52 
Look
po tehle dietě jsem byl akorát červený a unavený a ještě jsem přišel o 4kg svalů ! A určitě to není vhodná metoda pro začátečníka co si ještě ani neumí počítat co jí

Autor Martin
Administrtor
#10 | Zaslno: 1 no 2005 10:54 
Petr
to je tedy pěkná blbost to ja nárazová věc a spáliš hlavně zbytky svalů ... A zcela samozřejmě nastane jojo efekt jak jsi to popsal

Strnka  Strnka 1 z 50:  1  2  3  4  5  ...  47  48  49  50  Next » 
Osobní deníèky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníèky - hubnutí /
 Petr - 125kg/178cm bylo 103,5kg dnes 119kg

Vae reakce Kliknte na tuto ikonu, pokud se chcete pesunout na citovanou zprvu


 ?
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑