E-SHOP  
RADY, informace a lnky  


Nejnovj diskuse | Domu | Registrace | Reagovat |
Hledat | Poty | Nvod |
Osobní deníèky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníèky - hubnutí /  
 

Romiszka 24let, 88/176 :(

 
 
Strnka  Strnka 1 z 11:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next »

Autor ROMISZKA
len
#1 | Zaslno: 8 Kv 2009 09:46 
Uff,

tak jsem to taky udělala a jsem tu! No, co říct...3dny visím na těchto stránkách a čtu a čtu... z toho 2 dny se pokouším rapidně změnit způsob stravování ... (co jsem za ty 2dny zpapala napíšu pozdějc)

Jinak co říct - mladá holka, co to nechala zajít až tak daleko, a přitom mám hrozně ráda pohyb. No ale kulička jsem od malička.. Dokonce jsem se nedávno začetla do své zdravotní karty a tam, když mi byl cca 1,5 roku stálo: holčička je zdravá, silnější )) a takhle se to se mnou vleče až do teď, ale teda téměř 90kilová slonice jsem ještě nebyla.

Mým cílem bude určitě prvotně si zvyknout na nový systém ve stravování, naučit se chystat si papu den dopředu, dodržet poměr T, S, B a koumat nad tím, aby to nebylo 7x týdně totéž, a co se týče váhy odstranit 5kg(pokud možno tuku). Až se mi toto povede, dám si další cíle. Zatím raději ne. Mějte se všichni fajn.

Autor ROMISZKA
len
#2 | Zaslno: 8 Kv 2009 10:14 
Šup, první jídelák jen upozornění : nemám ještě vše nakoupeno a tak, takže trochu improvizace... omlouvám se

8.00 ov.vlocky 40g,ovocna activia 120g, 5mandli
10.30 2 d.suchary, 1pl. tv. sýra, 1 pl. čínského zelí
13.00 zeleninove rizoto
15.30 1 d. suchar, tvaroh 65g netučný, ředkev 6g
18.00 1pl. tvrdého sýra, 2 bílky, pór na ozdobu
21.00 65g netučného měkkého tvarohu, 16g taveňáku

Tak a sú zvědavá, co a kde mám špatně. Vím, chybí maso, bude zítra

Autor ROMISZKA
len
#3 | Zaslno: 8 Kv 2009 10:15 
Jejda - hodnoty, takže:
4576,71Kj 67,21B 18,48T 149,8S

Autor prodavacka
len
#4 | Zaslno: 8 Kv 2009 10:37 
ROMISZKA
Ahoj vítám tě tu mezi náma
Radit neumím,ale můžu tě povzbuzovat,to taky pomáhá
Tak se drž a já se zas na tebe mrknu

Autor zlatkan
len
#5 | Zaslno: 8 Kv 2009 11:27 | Zmnil(a): zlatkan 
ROMISZKA
Ahojky,taky tě vítám a přeju hodně úspěchů

Pokud víš,že chybí masíko určitě taky víš,že suchary jsou

Jíme pouze žitné pečivo,takové to bílé,nebo celozrnné,nee
Takže žitný chléb přes den a večer na poslední dvě jídla,takové ty křupavé chlebíky.Buď rýžové,nebo vždy mrkni na složení,aby byly z žitné mouky (např.wasa)
Dále je taky dobrý zdroj sachrů rýže a brambory.


Ke každému jídlu musíš mít bílkoviny i sacharidy.V 18.00 a 21.00 chybí sacharidy Tam právě dáš ty křupavý chleby

Držim ti palce a budu se těšit na další jídelák

Autor ROMISZKA
len
#6 | Zaslno: 8 Kv 2009 12:46 
Ahoja milí návštěvníci, děkuji za povzbuzení

to Zlatkan: ahaaaa, takže samý žito jo? tak tedy k těm posledním jídlům přidám po plátku chlebíku(d. suchar), jinak už s tím dneska nehnu.

Zítra ale hopsnu na kolo a dozásobím se

Zatímek pa, a další jídeláky asi sestavím až zítra po snídani



sportu zdar...

Autor Mai
len
#7 | Zaslno: 8 Kv 2009 13:23 
ROMISZKA
ahoj vitam te
zaklad se nauc ze kazde jidlo musi mit sacharidovou a bilkovinou slozku sacharady rano nejvic a postupne do vecera snizovat a bilkoviny rano nejmin a postupne do vecera zvysovat a bude to super

Autor Rencaa
len
#8 | Zaslno: 8 Kv 2009 13:39 
ROMISZKA
Taky tě vítám!!!!! Super že si dáváš pro začátek reálný snadno dosažitelný cíl
Držím pěsti

....a jestli můžu, tak ovocnou aktivii bych vyměnila za bílou (a ještě líp bílou Hollandii - já si na ni právě zvykám a vypadá to, že u ní zůstanu )
Snídat bys měla do půl hodiny po probuzení a poslední jídlo max hodinu před tím než jdeš spát

Autor ROMISZKA
len
#9 | Zaslno: 8 Kv 2009 14:02 
Milí rádcové, děkuji mnohokrát za připomínky!

to Rencaa:
posledni ovoactivia v lednici tak tu jeste zblajznu a pak zkusim ty bile... holandia bila mi chutna moc, s tim nevidim problem. Enem ten tvaroh ten mi dal vcera zabrat. nevim, cim si ho mam trochu ochutit, dneska to zkusim s tavenakem a uvidime... a zas cim ho nahradit? ma hrozne moc bilkovin a i tak mi vyslo podle te vyzivove tabulky cca 80g, a na dnesek tam mam tak 67g. a nebo to nemam zas tak prozivat?

nejdriv muzu jesť tak hodku po probuzení, driv to nejde.

to Mai:dekuji i tobě moc za rady...

btw. pocktejte si na moje fotecky, ktere jsem poslala po mailu. to budete zírat (znechucene!!!)


Autor Rencaa
len
#10 | Zaslno: 8 Kv 2009 14:28 | Zmnil(a): Rencaa 
ROMISZKA
já tvaroh taky nemusím ale holky si ho tu míchají právě s Hollandií myslím.
Dá se koupit i nízkotučnej bylinkama ochucenej v kauflandu
(určitě i jinde, chce to pohledat)
Jestli ho chceš nahradit tak hlavně masem, navečer třeba tuňákem ve vlastní šťávě, nebo šunkou


Ze začátku bych to "prožívala" - měla by sis zvyknout na nový jídelníček (a když tak spíš malinko více než míň...67 místo 80 je dost podle mě)

A s tím jídlem ráno...proč nemůžeš? Z časových důvodů nebo že nejsi zvyklá? Ono ti potom vyšlo za den jen 6 jídel, ale měla bys mít 7.

( a když chceš psát někomu konkrétně tak klikni jen na jméno co je nad ikonkou a ono to pak bude tučně)

Strnka  Strnka 1 z 11:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next » 
Osobní deníèky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníèky - hubnutí /
 Romiszka 24let, 88/176 :(

Vae reakce Kliknte na tuto ikonu, pokud se chcete pesunout na citovanou zprvu


 ?
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑