E-SHOP  
RADY, informace a články  


Nejnovější diskuse | Domu | Registrace | Reagovat |
Hledat | Počty | Návod |
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /  
 

sonka 25-71/174

 
 
Stránka  Stránka 1 z 30:  1  2  3  4  5  ...  27  28  29  30  Next »

Autor sonkasonka
Člen
#1 | Zasláno: 7 Čvn 2009 17:48 
chci shodit 5kg,ale špek?!!!!

Autor sonkasonka
Člen
#2 | Zasláno: 7 Čvn 2009 17:55 
Ahoj na tyto stránky jsem narazila již p?ed ?asem. Líbí se mi jak jsou tu všichni úsp?šní, ?lánky mám nastudované a musím p?iznat, že jsem se dozv?d?la hodn? nových a hlavn? d?ležitých v?cí. S kamarádkou chodíme do posilovny a cvi?íme hodn? b?icho, no a teprve z Martinových ?lánk? jsem se dozv?d?la, že tuk mizí z t?la stejnom?rn?.

Autor Mispulak
Člen
#3 | Zasláno: 7 Čvn 2009 21:41 
sonkasonka
Ahoj,tak když už máš nastudováno,co takhle zkusit sesmolit n?jakej ten jídelák?

Autor sonkasonka
Člen
#4 | Zasláno: 10 Čvn 2009 16:54 
Tak jsem sesmolila jídelní?ek, m?žete m? prosím n?kdo zkontrolovat?

Vy?etla jsem, že bych m?la za den sníst 114S 72B 17T:

7.00 22,8S 4,8B
9.00 17,1S 9,6B
11.30 17,1S 9,6B
14.00 17,1S 9,6B
16.30 17,1S 9,6B
19.00 11,4S 14,4B
21.00 11,4S 14,4B


7.00 39g emco kaše natural (22,54S 4,17B 4,68T)
9.00 50g šmakoun, 21g kneckenbrot, 80g raj?e (16,95S 9,44B 0,6T)
11.30 50g ku?.prsa, 20g rýže, 50g okurek(16,13S 11,24B 0,64T)
14.00 100g hollandie, 25g apetito linie, 1 kneckenbrot(16,25S 7,7B 6,57T)
16.30 40g tvaroh, 30g cel. chléb, 80g raj?e(16S 10,08B 0,92T)
19.00 80g file, 30g chleba (10,64S 14,88B 0,68T)
21.00 2 bílky, 100g brokolice, 12g knuspi(10,74S 12,8B 1,22T)

No a k tomu 2krát týdn? posilovna a 2 krát týdn? hodinka spinningu/cyklistiky.

Autor holka24
Člen
#5 | Zasláno: 10 Čvn 2009 23:30 
sonkasonka
Ahoj

P?edevším t? chci upozornit, že ty hodnoty v t?ch tabulkách, jsou docela nízký a je lepší se zeza?átku držet vyšších hodnot, alespo? teda co se týká sacharid?. U tebe bych dala 130-150, podle toho, jestli cvi?íš nebo ne. Ono je d?ležitý nakopnout metabolismus a to dokážeš jen s vyššíma hodnotama a m?žu ti ?íct, že n?který holky s tvou váhou maj i 180S

Jinak k jídelní?ku:
7.00 39g emco kaše natural (22,54S 4,17B 4,68T)
abys pak zvýšila hodnoty, tak je lepší dávat si jen p?lku a dosypávat oby? vlo?kama, p?íp. d?lat vlastní kaši z vlo?ek, protože má kvalitn?jší sacharidy než ty instantní - záleží na tob?, jak ti to vyhovuje víc

9.00 50g šmakoun, 21g kneckenbrot, 80g raj?e (16,95S 9,44B 0,6T)
knackebroty, polystyreny apod. si nech na poslední 2 jídla, není to kvalitní sacharidy, takže za?a? bu? rýži, brambory nebo žitný pe?ivo, p?íp. žitnopšeni?ný, nebo m?žeš dát druhý vlo?ky

14.00 100g hollandie, 25g apetito linie, 1 kneckenbrot(16,25S 7,7B 6,57T)
u sacharid? to stejný viz výše + navýšit bílkoviny, nap?. tvarohem v jogurtu

16.30 40g tvaroh, 30g cel. chléb, 80g raj?e(16S 10,08B 0,92T)


19.00 80g file, 30g chleba (10,64S 14,88B 0,68T)
p?íp. sem pat?í ty knacky apod.

21.00 2 bílky, 100g brokolice, 12g knuspi(10,74S 12,8B 1,22T)
brokolice teda nevim, ale bílky jsou ok a knuspi taky

Jinak je to jeden z nejpoveden?jších prvních jídelní?k?, co jsem kdy vid?la

Piš taky pak celkový hodnoty, te? jsem koukala baj voko na tuky a mám pocit, že jich máš málo, tuky drž kolem 20g, max. 30. Pro hubnutí jsou taky d?ležitý. A ty sacharidy zkus navýšit alespo? na t?ch 130, pokud necvi?íš. Pokud cvi?íš, tak víc. Ono je možný, že bys dokázala jíst i p?i 110S, ale ne moc dlouho a m?la bys ?asto hlad a chut?, proto je lepší za?ít na vyšších a pak to podle sebe upravit

Autor holka24
Člen
#6 | Zasláno: 10 Čvn 2009 23:31 | Změnil(a): holka24 
holka24
jo te? koukám že cvi?íš, tak to ty hodnoty dej i vyšší než 130, protože máš vyšší výdej energie a navíc ?ím víc cvi?íš, tak tím rychlejc ti jede metabolismus a zákonit? musíš víc jíst

jo a zeleninu typu raj?e, paprika, ?ínský zelí, okurek do hodnot v?bec nezapo?ítávej...stejn? tak si po každým cvi?ení dej kus ovoce a taky ho v?bec nezapo?ítávej a taky jez tak hodinku p?ed cvi?ením a do hodinky po cvi?ení jo

Autor jitkajp
Člen
#7 | Zasláno: 11 Čvn 2009 21:07 
sonkasonka

Teda na první jídelní?ek fakt SUPER. Poslechni, navyš sacharidy a bude to skv?lý.

Autor sonkasonka
Člen
#8 | Zasláno: 13 Čvn 2009 10:38 
Ok, tož já jdu vymýšlet zbrusu nový jídelák, díky za radu. Sachry navýším, ale to mám nechat bílkoviny na t?ch 72 ?i je taky zvednout?

Autor jitkajp
Člen
#9 | Zasláno: 13 Čvn 2009 11:28 
sonkasonka

Bílkoviny nech. Navyš jen sacharidy.

Autor sonkasonka
Člen
#10 | Zasláno: 13 Čvn 2009 17:25 
ewqew

Stránka  Stránka 1 z 30:  1  2  3  4  5  ...  27  28  29  30  Next » 
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /
 sonka 25-71/174

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑