E-SHOP  
RADY, informace a články  


Nejnovější diskuse | Domu | Registrace | Reagovat |
Hledat | Počty | Návod |
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /  
 

Kikoska 177/65, 29let nyní už jen tvarování

 
 
Stránka  Stránka 1 z 36:  1  2  3  4  5  ...  33  34  35  36  Next »

Autor kikoska
Člen
#1 | Zasláno: 23 Lis 2009 09:50 
Ahoj Martine,

cht?la bych se p?edevším naušit správn? jíst(a i zhubnout 2-3kg), s pohybem problém nemám - myslím,že pohybu mám dost (posilovna, b?h, squash,kolo,..)

V lét? jsem byla na 65kg a myslím,že jsem byla spokojená (požná ješt? dv? kg dol?) ale štvalo m?,že to mám vyd?ehy hladov?ním, takže p?ed týdnem jsem narazila na váš web a trochu jsem se rozkoukala a jsem nadšená, hlavn? z ?lánk?,fakt to máte v malíku. Cht?la bych podle toho jíst, našla jsem si v diskusi podobné "p?ípady" a pokouším se jíst podle jejich jídelní?k?, nicmén? bych byla ráda aby jsi na m? dohlídl a poradil mi, co a jak jíst a správné na?asování.

Tak n?jak t?i dny se už snažím do toho vžívat a dneska mám v plánu tento jídelní?ek: (Zatím mám trochu problémy s množstvím, nevím moc kolik ?eho):

7:00 p?l pytlíku oves.vlo?ek EMCO (jablko/sko?ice)
9:00 2ks grah.plátk?,pot?eno sýrem Cotage a plátek d?tské šunky
11:30 ku?.maso+rýže
14:00 2ks grah.plátk?,pot?eno sýrem Cotage a plátek d?tské šunky
15:30 jdu do posilovny (cardio+pos.zad,ramen,ruce,b?icho)
hned po cvi?ení kousek jablka
17:00 2ks grah.plátk?+tu?ák ve vl.š?áv?
19:00 bílý jogurt+grah.plátek,kousek plátk.sýru 30%eidam
21:00 1ks tvar?žku+grah.plátek

samozd?ejm? k jídk?m okurky,raj?ata

chci si koupit digit.váhu a porce si vážit, pak budu schopná i doplnit kolik B,S a T v každém jídle mám a hlídat si hodnoty na den.

Uf, snad to zvládnu

co myslíš???




[b][/b]

Autor kikoska
Člen
#2 | Zasláno: 23 Lis 2009 10:38 
nemám se rad?ji p?esunou do Martinova "kecální?ku"?? nevím,jsem tu nová

Autor spillenka
Člen
#3 | Zasláno: 23 Lis 2009 11:50 
kikoska
Ahojky, vítej v klubu,
ne, myslím, že jsi tu správn?, vydrž, on se t? ujme n?kdo povolaný
Tu váhu ur?it? co nejd?íve kup, takhle není vid?t, kolik toho jíš.
Držím palec

Autor atlanta
Člen
#4 | Zasláno: 23 Lis 2009 12:25 
Kikoska,
pokud sama budeš chtít, tak to zvládneš...digi. váhu si ur?it? po?i?,abys zjistila hodnoty a také za?la ?íst obaly na potravinách s jejich složením a vybírala jen takové,které t?lu opravdu n?co dají

Jinak jídelní?ek si nesestavila špatn?,ale já grahamové plátky,bych nejedla celý den,protože ty T? zasytí na chvilku, takže ty bych dávala p?ed cvi?ením a potom na ve?er,kdy už tolik nepot?ebuješ energie...Po cvi?ení si dala správn? jablko,ale pak m?lo následovat takové jídlo,které nasytí svaly po výkonu,takže já osobn? volím maso a k tomu bu? rýži, brambory, žitné t?stoviny, n?kdy i pe?ivo,takže na jídelní?ku to chce ur?it? ješt? zapracovat..Koukni k ostatním do dení?ku jaké potraviny, vybírají apod., pro?ítej postupn? ?lánky a klidn? pokládej otázky
Jinak na tvou váhu bych já osobn? dala hodnoty 70 g bílkovin, Sacharidy v rozmezí 130 - 140 g a tuky do 20 g

Autor kikoska
Člen
#5 | Zasláno: 23 Lis 2009 13:19 
atlanta, díky za rady, beru si k srdci, je fakt že po t?ch graham.plátcích moc "najezená" nejsem. Ale dnes si koupím "lepší" pe?ivo jako Moskvu a žitný chléb.
Po cvi?ení vym?ním toho tu?áka za zbytek ku?ecího co mi zbylo z ob?da a trochu lepšího pe?iva.

díky

Autor atlanta
Člen
#6 | Zasláno: 23 Lis 2009 19:21 
Kikoska,
príma , prost? se snaž o to,abys m?la rozmanitou stravu , takže rýže, brambory, pe?ivo atd. atd., nesnaž se jíst jednotvárn?,protože to v?tšinou t?lo omrzí,ale když bude v?d?t,že od všeho dostane n?co, i když ta potravina zrovna není akorátní a dietní,tak dá pokoj a nebude si toho žádat kvanta

Autor kikoska
Člen
#7 | Zasláno: 24 Lis 2009 08:33 
Zdravím Vás všechny do nového dne

Tak já si v?era po?ídila dig.váhu abych si mohla vážiz porce jídla a p?epo?ítávat výživ.hodnoty (no popravd? jsem byla docela v šoku jak moc m?že vážit taková malá hromáde?ka rýže,kterou bych m?la mít na ob?d

Ale dala jsem se na vojnu,tak budu bojovat

V?era jsem cvi?ení vypustila, jelikož na m? asi n?co leze doufám že to není ch?ipka

tak tedy trochu jsem se potrápila u tabulek a splodila jídelní?ek na dnešní den ( atlanta jen m? zajímá jak jsi p?išla na to, že mám mít

B 70g S 130 -140g a T do 20g (už to umím na spam??)

Takže jsem si to rozplánovala takto:

7:00 - S 30 B 6
9:00 - S 21 B 9
12:00 - S 21 B 9
14:00 - S 21 B 9
16:30 - S 21 B 9
19:30 - S 10 B 14
21:00 - S 10 B 14
celk. S 134 B 71 tuky samozd.do 20g, v?era mi vyšlo 15g
nechápu ale p?idám. (možná je to tím,nevím, po?ítá se když d?lám ku?ecí a dám tam pár kapek oliv.oleje?

Ješt? napíšu ten jídelní?ek:

Autor kikoska
Člen
#8 | Zasláno: 24 Lis 2009 10:21 
tak tedy:

7:00 1/2 oves.kaše EMCO B3,38 S 21,62 T4,1

9:00 1/2 oves.kaše EMCO B 3,38 S 21,62 T 4,1

11:30 rýže 50g B 3,5 S 38,5 T 0,15
ku?ecí prs. B 18,9 S 0,3 T 1

14:00 pš.žitný chléb 50g B 2,8 S 27 T 0,45
cottage 30g B 3,21 S 1,14 T 1,38
slune?.semínka 10g B 2,7 S 1,5 T 4,9

16:30 bílý jog.150g VIAN B 6,9 S 10 T 0,15
slune?.semínka 10g B 2,7 S 1,5 T 4,9

19:30 rýž.chlebík 20g B 1,6 S 16,58 T 0,22
tvar?žky 40g B 11,96 S 0,8 T 0,32

21:00 tvar?ažky 40g B 11,96 S 0,8 T 0,32

celkem B 72,99 S 141,36 T 21,99


prosím o p?ipomínky. díky

Autor atlanta
Člen
#9 | Zasláno: 24 Lis 2009 10:22 
kikoska,
ano ku?e s kapkou olivového oleje si klidn? ud?lej,prost? snaž se mít pestrou stravu a vybírej takové potraviny,které t?lu dokáží n?co dát nap?. losos je tu?ná ryba,ale pro t?lo prosp?šná, protože obsahuje omega kyseliny,které rozpouští n?které vitamíny,takže pokud za?adít lososa jednou týdn? jedin? ud?láš dob?e, do salát? trošku oleje asi nejlepší olivový, sem tam hrst o?íšk? apod. nemusíš stále ku?ecí, je jiná škála mas nap?. hov?zí, libové vep?ové apod., nekoukej zase tolik na hodnoty,ale vždy si ?ekni co tímto jídlem t?lu p?ineseš..

Autor kikoska
Člen
#10 | Zasláno: 24 Lis 2009 10:27 
atlanta díky za tipy ur?it? chci jídlo obm??ovat, ryby mi chutnají, te? se n?jak moc zam??uji na to po?ítání.
M?žeš se prosím mrknou na m?j poslední jídelní?ek (i s hodnoty) a pop?.se k n?mu vyjád?it?? Budu ráda za každou radu.

Stránka  Stránka 1 z 36:  1  2  3  4  5  ...  33  34  35  36  Next » 
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /
 Kikoska 177/65, 29let nyní už jen tvarování

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑