E-SHOP  
RADY, informace a články  


Nejnovější diskuse | Domu | Registrace | Reagovat |
Hledat | Počty | Návod |
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /  
 

Zuzanka 22 let 65kg/173cm - cíl 58kg

 
 
Stránka  Stránka 1 z 5:  1  2  3  4  5  Next »

Autor Zuzanka
Člen
#1 | Zasláno: 17 Dub 2011 14:04 
Ahoj,

už n?kolik m?síc? jsem na mrtvém bod?, váha se mi v?bec nehýbe. Myslím, že jím docela zdrav? a ?ekla bych, že mám i dostate?ný pohyb, nicmén? v?era jsem si na základ? zdejších tabulek vypo?ítala doporu?ený denní p?íjem sacharid? pro hubnutí a musím ?íct, že jich za den sním více než dvakrát tolik. Zajímalo by m?, zda se v t?ch tabulkách po?ítá s tím, že se ?lov?k hýbe nebo to je jen pro nesportující, protože jinak mám pocit, že bych asi um?ela hlady a hlavn? bych asi nezvládla svou pohybovou aktivitu

Ukázka mého obvyklého stravování:

snídan? - ovesné vlo?ky, nizkotu?ný bílý jogurt
sva?ina - banán nebo jablko
ob?d - mám ?asto ku?ecí maso s n?jakou p?ílohou nebo t?stoviny nebo rybu s p?ílohou, n?kdy gyros a jednou m?sí?n? h?eším p?es ob?d pizzou
sva?ina - banán nebo jablko nebo hrozny a jedna tmavá celozrnná kaiserka
ve?e?e - hodn? zeleniny plus op?t dv? tmavé celozrnne kaiserky n?kdy ješt? k tomu nízkotu?ný sýr - nap?. raj?ata s mozzarelou light

Dopl?ky - spalova? lipo 6 black - 6 kapslí denn? - momentáln? beru již t?etí balení
L - carnitin 100000 - beru p?ed cvi?ením
Jinak momentáln? mám na cest? novou objednávku, ne?íkám že to chci brát všechno najednou, to by m? asi zabilo, ale je pravda, že úpln? nevím jak co p?es den brát:
Syne Thermogenic Fat Burner
LipoBurn
Turbo fat killer
Lean System 7

Jinak moje aktivita vypadá takto:
Po: 6:00 - 6:30 b?h na páse, 6:30 - 7:00 posilovna (cvi?ím jen vršek, nohy v posilce v?bec)7:00 - 8:00 spinning, 18:00 - 20:00 spinning
Út: 6:00 - 6:30 b?h na páse, 6:30 - 7:00 orbitrek
7:00 - 8:00 spinning, 18:00 - 20:00 spinning
St: 6:00 - 6:30 b?h na páse, 6:30 - 7:00 posilovna,7:00 -8:00spinning
?t:6:00 - 6:30 b?h na páse, 6:30 - 7:00 orbitrek,7:00-8:00spinning, 18:00 - 20:00 spinning
Pá: 6:00 - 6:30 b?h na páse, 6:30 - 7:00 posilovna,7:00 -8:00spinning
So: 16:00 - 18:00 spinning
Ne: v?tšinou úplná pauza nebo jdu na 1 hodinu spinningu

Pravd?podobn? v brzké dob? v úterý vyhodím jednu odpolední hodinu spinningu a místo ní bude hodina kickboxu (zatím nevím jestli m? to bude bavit) a p?emýšlím, že ráno v út a ?t bude místo orbitreku 30 minut power plate

Budu ráda za jakýkoli p?ísp?vek
D?kuji
Zuzanka

Autor MichalPM
Člen
#2 | Zasláno: 17 Dub 2011 16:55 | Změnil(a): MichalPM 
Zuzanka
1/ desne malo jidla
2/ proc by se ti mela hybat vaha?nadvahu prece nemas..
3/ pravdepodobne bys chtela vytvarovat, a to s touto hladovkou nepujde..
4/ precti si Navod pro zacatecniky a veskere clanky o vyzive a Jak se tuk dostava z tela...je to velmi poucny..
5/telo potrebuje DOSTATEK zivin, a ten mu rozhodne nedodavas..
6/ mas prilis mnoho aktivit,to je nesmysl..idealni je 3x tydne tvrdy trenink s cinkami a ve volnych dnech nejaka aerobka(co te bavi),tak 2-3x tydne..(ale ve dnech,kdy neposilujes.) je treba idealne skombinovat silovy trenink s aerobnim..(coz jiste vis, ale delas toho proste moc a desne malo jis, to nemuze fungovat..)
7/ v tvem pripade jsou suplementy opravdu da se rict vyhozeny prachy...az budes mit poradnej jidelak,maji suplementy cenu..

Autor Zuzanka
Člen
#3 | Zasláno: 17 Dub 2011 18:29 
D?kuji za p?ísp?vek.

Nep?ijde mi, že bych jedla málo, nemám tu uvedené gramáže protože jsem si jídlo dosud nevážila, ale ob?dové porce mám docela veliké a s vlo?kama u snídan? také nešet?ím. Dle tabulek jsem si p?e?etla, že pokud po?ítám sacharidy 2g/kg, bílkoviny 1,5/kg a tuky 10 - 20g denn?, tak na mou váhu to je S 130, B 97,5. V?erejšek jsem si zkoušela po?ítat a napo?ítala jsem S kolem 300, B 75 a T 24.

Jinak nechci jen vytvarovat a zpevnit, ale takových p?t kilo bych shodit cht?la, tuk? mám na sob? stále dost. P?edevším na zadku, stehnech, bocích a na b?íšku se taky n?co najde.

?láne?ky ?tu...

Vím, že toho d?lám asi moc, ale spinn je závislost, s tím nedokážu hnout. Mohla bych vy?adit b?hání.

A co se týká suplement?, tak nemám pocit, že by to bylo úpln? k ni?emu, sice nehubnu, ale mám pocit, že energii mi dodávají.

Autor MichalPM
Člen
#4 | Zasláno: 17 Dub 2011 21:15 | Změnil(a): MichalPM 
Zuzanka
sadlo se hubne nejlip napr. drepy,vypady,mrtvymi tahy apod...v kombinaci s rozumne davkovanou aerobkou a predevsim jidlem..ale chce to pocitat..aspon zpocatku..
byt tebou, 3x posiluju a 2-3x teda treba ten spinn..
jde spis o slozeni jidel...v kazdym by mely byt plnohodnotne S i B..a to zatim nemas..a zkus jist aspon 6x..chce to poradne rozhybat metabolizmus..

Autor Zuzanka
Člen
#5 | Zasláno: 28 Dub 2011 10:32 
Tak jsem nakoupila spoustu suchar?, pro?etla všechny ?lánky a snažím se jídla vážit. M?j v?erejší jídelní?ek:

5:00 - ovesné vlo?ky EMCO 50g (Kj 727 - B 6,75 - T 3,5 - S 29,35), nízkotu?ný bílý jogurt 150g (Kj 246 - B 7,2 - T 0,15 - S 6,75)
6:00-8:00 cvi?ení (posilovna a spinning)
8:30 - jablko cca 150g (Kj 314,75 - B 0,6 - T 0,6 - S 19,4)
10:00 - 4 suchary (crisp´n light) (Kj 403 - B 2,86 - T 0,65 - S 18,46), Lu?ina light cca 25g (Kj 162,5 - B 2,1 - T 2,65 - S 1,7), raj?ata scherry 250g (Kj 212,5 - B 2,5 - S 7,5)
12:00 ku?ecí prsa 150g (Kj 547,5 - B 30 - T 1,5), brambory pe?ené 100g (Kj 237 - B 1,2 - T 0,06 - S 13,15)
14:30 3 knackebroty (Kj 403,5 - B 2,55 - T 0,51 - S 20,07), tavený sýr apetito light 16,6g (Kj 111,2 - B 1,86 - T 1,7 - S 0,9)
16:30 1 knackebrot (Kj 134,5 - B 0,8 - T 0,17 - S 6,69), jogurt jogobella light 150g (Kj 378 - B 6 - T 1,65 - S 12,6)
18:30 raj?ata 700g (Kj 595 - B 7- T 0 - S 21), špenát 300g (Kj 255 - B 6 - S 6), 1 knackebrot (Kj 134,5 - B 0,8 - T 0,17 - S 6,69)
20:30 tvarohový dezert ovofit 140g (Kj 396 - B 11,9 - T 2,1 - S 6,3)

Celkem : Kj 5257,95 - B 90,12 - T 15,41 - S 176, 56

Autor Marek
Moderátor
#6 | Zasláno: 28 Dub 2011 19:11 
Zuzanka
Ahoj, neblázni, s 58 na 173 ur?it? nepot?ebuješ shodit 5 kilo. Sta?í trochu zpevnit svaly a uvidíš, jak budeš spokojená. S t?ma spalova?ema jsi to teda rozjela, chystáš se na sout?ž?
Jídelní?ek si eviduješ hezky, ale sta?í napsat celkové hodnoty jednotlivých jídel, nejlépe už zaokrouhlené, takhle je to skoro ne?itelné. Ovoce po cvi?ení ani zapo?ítávat net?eba. Za?ínat se scuharama/knackama apod. to chce až k ve?eru, rozhodn? ne p?ed polednem.
V 18:30 chybí bílkoviny, ve 20:30 chybí sacharidy (nap?. ten knack).
Tuky jsou moc nízko, pod 20g/den bych moc nechodil.
Necvi?it nohy v posilovn? je škoda, pokud t? nebrzdí zdravotní d?vody, ur?it? je cvi?. I kdybys kv?li tomu m?la omezit nebo vy?adit b?hací pás.

Autor Zuzanka
Člen
#7 | Zasláno: 28 Dub 2011 20:09 
Ale 58kg bych práv? ráda m?la. V sou?asné dob? mám bohužel 65kg
A z jakého d?vodu mám jíst suchary až po poledni? Jelikož kv?li cvi?ení vstávám hodn? brzy, tak snídám už kolem páté a pak do ob?da je dlouhá doba a mám docela hlad. Obvykle jsem se cpala p?es dopoledne ovocem - n?kdy i n?kolik kus?, ale dle zdejších ?lánk? jsem ovoce vy?adila, tedy dodržuji ten kousek po cvi?ení, ale pak mám zas hlad. A pokud nemám jíst dopol suchary tak nevím ?ím to nahradit. A k t?m tuk?m - myslela jsem, že ?ím mén? tím lépe. Také dle tabulky 0,25 na 1kg váhy bych m?la mít za den okolo 17.

Ty nohy v posilovn? necvi?ím kv?li spinningu, jezdím ?asto 2hodiny denn?, tak myslím, že jim dávám už docela zabrat.

Autor Marek
Moderátor
#8 | Zasláno: 29 Dub 2011 11:57 | Změnil(a): Marek 
Zuzanka
Promi?, už koukám jinam než mám, je asi ?as si dát chvíli pohov 65 je nicmén? po?ád ok, pokud chceš n?co shodit, tipnul bych to spíš na 2-3 kila.

Suchary až po poledni jsem myslel tak, že dopoledne práv? máš hlad a výdej a chce to n?co vydatn?jšího než jen suchary/knacky apod. nízkosacharidový v?ci. Ovoce si dej po tom cvi?ení a ani ho nezapo?ítávej, beztak t? nezasytí. K sva?in? dopoledne pak chleba, pe?ivo nebo prost? n?co vydatn?jšího s komplexn?jšími sacharidy, co už t? zasytí líp.

Tabulka je podsazená, spíš pro ?lov?ka který se moc nehýbe. S tukem se rozhodni sama, podobn? jako s dalšími v?cmi jsou tu na to rozporuplné názory. M?j názor je ho moc dol? netla?it už kv?li tomu, že tu byly holky, co s tím dlouhodob?ji m?ly zdravotní problémy. Takže podle m? je zdraví p?edn?jší a 20-25T/den je p?i hubnutí akorát. Ale už jsem tu vid?l i holky s 8T/den, takže je to na tob?, k ?emu se p?ikloníš.

Autor Zuzanka
Člen
#9 | Zasláno: 29 Dub 2011 20:26 | Změnil(a): Zuzanka 
jídlo 28.4.
6:30 - ovesné vlo?ky EMCO 50g s nízkotu?ným bílým jogurtem
7:30-8:00 cvi?ení na power plate
8:30 - banán
10:00 - 2 knackebroty s Lu?inou light, okurka
12:00 ku?ecí špíz se zeleninou, rýže cca 100g
14:30 3 knackebroty s lu?inou light
15:00 2 obrovské kedlubny
16:30 1 knackebrot,jogurt jogobella light
17:45 - 19:45 spinning
20:00 jablko
20:30 celý listový špenát 450g, raj?ata 500g, 3 knackebroty s tvar?žkovou pomazánkou (olomoucké tvar?žky s nízkotu?ným tvarohem)

Kj 6825 - B 111 - T 15 - S 242
(výsledné hodnoty jsou tedy po?ítány bez toho ovoce)

Autor Zuzanka
Člen
#10 | Zasláno: 29 Dub 2011 20:40 
jídlo 29.4.
5:00 - ovesné vlo?ky EMCO 50g s nízkotu?ným bílým jogurtem
6:00-8:00 posilka a spin
8:30 - jablko
10:00 - 3 knackebroty s Lu?inou light
11:00 jogurt jobobela light
13:00 pe?ené brambory 150g, konzerva tu?ák ve vl. štáv? 56g
15:00 2 knackebroty s lu?inou light
17:00 2 knackebroty s ?esnekovou pomazánkou (tavený sýr apetito linie a ?esnek), raj?átka cherry 250g
19:00 va?ená brokolice 500g
20:30 tvarohový dezert ovofit a 1 knack

Kj 4726 - B 78 - T 19 - S 169

Stránka  Stránka 1 z 5:  1  2  3  4  5  Next » 
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /
 Zuzanka 22 let 65kg/173cm - cíl 58kg

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑