E-SHOP  
RADY, informace a lnky  


Nejnovj diskuse | Domu | Registrace | Reagovat |
Hledat | Poty | Nvod |
Osobní deníèky - nabírání svalové hmoty www.f-sport.cz Forum / Osobní deníèky - nabírání svalové hmoty /  
 

Hubený Ludvík 29- 57/178 dnes 60,7kg

 
 
Strnka  Strnka 1 z 12:  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  Next »

Autor hubeny Ludvik
len
#1 | Zaslno: 6 no 2006 18:22 
Nadešel čas přibírání: 178cm/57kg (nalačno/29 let

Autor Phoenix
len
#2 | Zaslno: 6 no 2006 18:28 

Autor hubeny Ludvik
len
#3 | Zaslno: 6 no 2006 18:32 
Vítejte v mém osobním deníčku. Rozhodl jsem se ho psát, jelikož to není poprvé, co jsem začal cvičit, ale pokaždý to tak do dvou měsíců nějak nenápadně vyšumělo. Asi jsem nedodržoval tu základní rovnici pořád papat+regenerovat+ hodně cvičit, takže výsledek byl, bolely mě záda a pohubnul jsem.

Investoval jsem do kvalitní stravy, koupil si nový tepláky a tenisky a začal víc spát a míň se stresovat. (tak jsem vždycky začínal

Probrouzdal jsem všechno možný na internetu o cvičení, ale mám v tom čím dál tím větší zmatek, kolik serií, jak těžký závaží, jaký cviky...už jen ten jídelníček, problém je, vždyt to se nedá dodržet !!! sice si můžu vytisknout jídelníček z práce, ale oni pak místo špaget udělají nějaký hnus topící se v kečupu, tak si dám rejži s hovězím a už abych to přepočítával, a kyž ke všemu pozdě vstanu a dám si piškoty, tak to zas naruším... navíc každej den žeru něco jiného, tak sem ted přestal nutriční hodnoty počítat v excelu a střílím to od boku. V práci mám plnou skřín jídla, uklízečka nadává na rozsypaný vločky na koberci, ale už si myslím začíná zvykat, šmudla jedna

píšu si to hlavně kvůli sobě, počáteční elán je pryč a já se bojím, abych neumřel ještě hubenější, než jak vypadám ted.

Autor hubeny Ludvik
len
#4 | Zaslno: 6 no 2006 18:39 | Zmnil(a): hubeny Ludvik 
Mám ted na stole asi 20 cvičebních plánů, z těchle deníčků, odjinud a každý vypadá trochu jinak.
chci cvičit 3x týdně, út +čt +so (přes prac. týden 3x bych to nestíhal)

začal jsem tak, že jsem to porád odsouval a cvičit jsem byl poprvé včera, a oprášil jsem si domácí posilovnu a rotoped z carefouru (při záchvatu jsem si to před 2 lety pořídil, ideální na věšení prádla

Zatím jsem jen vymyslel, budu cvičit

hrudník+bicepsy+břicho v sobotu

v úterý záda +ramena+lýtka

ve čtvrtek nohy tricepsy a břicho

Autor hubeny Ludvik
len
#5 | Zaslno: 6 no 2006 21:20 
Takže míry a váhy:

57 kg
hrudník: při výdechu 83, při nádechu 87 cm
pas: asi 72 cm (při výdechu 68, při nádechu 75)
předloktí: 25 cm
lýtka: 34 cm
stehna: 49 cm

(koukal jsem to je ještě o kousek míň než Mars)

Autor Martin
Administrtor
#6 | Zaslno: 6 no 2006 21:21 
hubeny Ludvik
njo cvičit můžeš do aleluja a budeš furt vyschlej, napiš co jíš

Autor jedinecny
len
#7 | Zaslno: 6 no 2006 21:28 
hubeny Ludvik
Ja nevim proc ses tak vzteklej kdyz ti zmeni jidelnicek v praci. Ty ses pribirajici!!! Ty muzes jist vsechno!!! Ne muzes, MUSIS!!! A pokud ti to je malo tak si pridej Jez kdy to pujde a dokud to pujde. Drzim palce

Autor hubeny Ludvik
len
#8 | Zaslno: 6 no 2006 21:57 | Zmnil(a): hubeny Ludvik 
jídelní lístek:

takový rozjížděcí jídelní lístek, do doby než vymyslím něco lepšího

5.00-5.30 vstávám a piju 500 ml džusu nebo čaje (uvařený večer)
(četl jsem že čaj má být bez feinu, tak si vařím takový ten levný ovocný za 10-15 kč z polska/čr, který je ze sušených jablek, ibiišku a sena, uměle dochucený, protože čistá voda mi po ránu tolik nechutná.)

jdu vyvenčit psa

(to je on ) a potom

5.45 si dám ovesné vločky s mlékem (namočený od včera z lednice) 50 gr

7.00-7.30, 8.00-8.30 (ale většinou 7.00-9.00) snídaně č.2
150g ovesných mletých vloček Emco + trocha cornflakes +zahuštěný mlíko+voda+banánová příchuť + 500 ml ovocnýho čaje-nečaje
a 500 ml džusu nebo minerálky
většinou (ale ne vždy) k tomu spapám 1banán, 10dkg šunky, 1 vejce, 50g taveného sýra, 1 celozrný rohlík a někdy koblihu nebo koláček

10.00 svačina - podle chuti a možností kombinuju se svačinami odpoledne (když si dám piškoty, odpoledne sežeru tuňáka a vejce):
1) celozrnný rohlík + asi 35 g taveného sýra (=2 trojúhelníčky) + kousek zeleniny+plátek šunky od snídaně + vejce
2)pytlík piškotů 120g
3)vajíčko+1/2 konzervy tuňáka v oleji
4)ochucený tvaroh 220g
5)neochucený málotučný tvaroh 220g s medem

11.30 oběd-pokaždý překvapení co v kantýně ukuchtí, jestli to vůbec bude k jídlu budto maso cca 80 g+rýže těstoviny 120 g
nebo si koupim minutku (ale to nejde vždy-můžou to být hranolky s řízkem) maso 150-200 g a rejže/těstoviny asi 120 g

14.00-14.30 svačina - viz výše

cca 17.30-18.30 svačina - viz výše (něco, co jsem ještě nepapal
a upíjím minerálku, abych celkem za den vypil alespon 1,5 l minerálky a 1,5 litru čistý vody (čaje-nečaje)

21.00- večeře - podle toho, co potřebuju doplnit (bílkoviny/sacharidy si dám 200 nebo 100 g kuřete (dělám ho na vodě na tefl. pánvi) a k tomu rejže nebo těstoviny, různý množství

a pak už jsem hotovej a nedostanu do sebe ani zrnko pepře, kdybych to zalil nějakou tekutinou, tak neusnu do půlnoci

<b>Tak se do mně pusťte a napište mi, co mám změnit.</b>


Vychází to tak nějak přibližně na 140-160g bílkovin/ 400-500 g sacharidů/ 60-85 g tuků
Jak jsem výše napsal, je mi naprd to počítat přesně, protože do vzorového jídelníčku jsem se netrefil, v kantýně si nemůžu převažovat přílohu a ty mrchy maj asi 6 velikostí talířů - doma to taky dělám od oka, někdy mám k večeři 120 g kuřete, někdy 140g, kdybych měl všechno počítat, ...... tak bych to prostě nestihnul uvařit a sežrat, navíc nevím, jestli bych dávky jídla neměl spíš zvýšit, protože za posledních 14 dnů, kdy jsem postupně najel na tenhle jídelníček na sobě kila navíc nepozoruju.

Autor Filip
len
#9 | Zaslno: 6 no 2006 22:15 
jak píše jedinečný,žer všechno,nějaká změna na obědě tě srát nemusí

-ještě to tejden drž a když tam ani půl kila navíc nevleze,musíš přidat na jídle

trénink pořešíme pak..

Autor Hewlet
len
#10 | Zaslno: 6 no 2006 23:17 
hubeny Ludvik
ani se neptejte jaké cviky, protože sám v tom nemám jasno. vyzkoušel jsem od každého něco a šmíroval ostatní cvičence, jestli cvičím správně.

No, v posilovne toho radsi moc neobkoukavej protoze 90% lidi cvici blbe porad stejne,mraky serii do selhani + vynucena opakovani ktery za ne vytahne stejne sparing, tachnika tytam, zadny rozcviceni....

Strnka  Strnka 1 z 12:  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  Next » 
Osobní deníèky - nabírání svalové hmoty www.f-sport.cz Forum / Osobní deníèky - nabírání svalové hmoty /
 Hubený Ludvík 29- 57/178 dnes 60,7kg

Vae reakce Kliknte na tuto ikonu, pokud se chcete pesunout na citovanou zprvu


 ?
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑