ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Cviky

10.1.2017 - Martin - 99437 shlédnutí

Cviky - Návody jak správně cvičit cviky plus ukázky, obrázky a videa cviků.

Návody jak správně cvičit cviky plus ukázky, obrázky a videa cviků.



reklama:
AKCE Vitamín C + zinek


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)





menu
MENU:
   Hlavní informace 
 Seznam cviků 
 Další informace   








Stránky www.F-sport.cz obsahuji velké množství článků o cvičení. Napoprvé se to může zdát nepřehledné, ale je to snadné. Ze začátku si stačí přečíst hlavní články s cviky a teprve, když Vás to chytne, se můžete začíst do těch podrobnějších, abyste věděli, nejen JAK CVIKY provádět, ale i PROČ to tak funguje.

Jaké doplňky výživy Vám nejlépe pomůžou v dosažení Vaších cílů se dozvíte v článku Vše o doplňcích výživy. Případně můžete použit naši diskusi anebo chat vlevo dole.



CO SE KUPUJE NEJVÍC

Nejoblíbenější je pro nabírání svalů klasická kombinace:
1/ Gainer
2/ NOčko
3/ Creatin

Gainer je kvalitní s vícesložkovou sacharidovou i proteinovou části a podpořen creatinem pro lepší účinnost. Tento gainer se stal volbou číslo 1 zejména pro mladší cvičící, ale i pro ty, kdo potřebujou rychle nabrat větší množství svalové hmoty. Gainer se bere většinou 2x denně pro podporu růstu svalů. A to dopoledne mezi jídly a odpoledne mezi jídly. V tréninkový den se 1 dávka přesune na dobu po silovém cvičení.
NOčko se bere pouze před cvičením (takže vydrží dlouho). Cca 30 minut před započetím tréninku. Nočko přispívá k větší síle a napumpovanosti při tréninku, tedy k mnohem lepšímu tréninku. Navíc právě důkladné propumpování je klíčovým stimulem k růstu svalů.
Creatine monohydráte stále patří mezi nějúčinnější formy creatinu a to zejména b objemu. Ze začátku, prvních 10dnů, se berou 4x denně 5g. Pozdějí už jen 2 dávky po 5g denně. Doporučený gainer už dávku creatinu obsahuje, takže se o to méně používá samotný creatin. Přesto dokáže pomoci ve fázi růstu, kdy můžete udržovat svaly plné živin a v růstu.

Další gainery najdete zde.





CVIKY HLAVNÍ INFORMACE



Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

30.10.2019 Martin shlédnutí: 353578
Podrobnější rozebrání vlivu tepových zón a způsobu cvičení na pálení tuků. Porovnání aerobního a anaerobního tréninku. V tomto článečku si tedy budete moct udělat představu o tom zda je účinnější aerobně běhat, plavat či jezdit na kole nebo je účinnější zajít 3x týdně do posilovny. Uděláte si i přehled o všech sledovaných "vhodných" zónách cvičení a jejich nulovém významu.


PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům

27.1.2014 Martin shlédnutí: 85494
Je to vlastní způsob hybání svaly tak, aby rostly, vlastní zvedání vah, a to způsobem zvaným PUMPa.


Správná technika cviků

9.1.2018 Martin shlédnutí: 90239
Jak se naučit správně cvičit. Jak udělat ze své slabé partie silnou. Univerzální návod pro všechny svalové partie.


Jaké doplňky nejlépe brát po silovém tréninku

10.4.2019 Martin shlédnutí: 69824
Rady, CO nejlépe brát po silovém tréninku, PROČ to brát a JAK to brát. Průvodce doplňky výživy. Aktuální informace o tom, co je zrovna nejlepší na trhu.


Fitness doplňky výživy před tréninkem

19.11.2019 Martin shlédnutí: 69160
Jaké fitness doplňky výživy brát nejlépe před tréninkem. Jak brát tyto doplňky výživy, aby fungovaly správně. Aktuální informace a doporučení, které doplňky výživy jsou zrovna nejlepší.






CVIKY - SEZNAM



Cviky pro Váš zadeček.

29.12.2017 Martin shlédnutí: 97108
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.


Cviky - nohy

23.12.2016 Martin shlédnutí: 106369
Popis cviků na nohy, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


Cviky - hruď

6.1.2019 Martin shlédnutí: 108706
Popis cviků na hrudnik, včetně fotek a popisu techniky i chyb. Nově i popis jak se naučit benchpress.


Bench press

6.1.2019 Martin shlédnutí: 44792
Bench press je královský cvik a zaslouží si vlastní článeček a důkladné rozebrání se spoustou ukázek. Už nikdy nebuďte slabí v bench pressu.


Cviky - záda

11.9.2017 Martin shlédnutí: 20072
Popis cviků na záda, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


Cviky - ramena

12.2.2014 Martin shlédnutí: 171676
Popis cviků na ramena, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


Cviky - ruce

5.3.2014 Martin shlédnutí: 189032
Popis cviků na biceps i na triceps, včetně fotek a popisu techniky i chyb.


Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin shlédnutí: 215857
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.


Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho

3.3.2010 Martin shlédnutí: 101222
Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.






CVIKY DALŠÍ INFORMACE



Trénink pro svalové objemy

4.9.2017 Martin shlédnutí: 183897
Jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.


Trénink pro svalovou definici

14.11.2019 Martin shlédnutí: 50824
Návod jak si sestavit trénink a jak cvičit pro zlepšení svalové definice.


Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

4.9.2017 Martin shlédnutí: 134626
Popis toho jak správně cvičit klasické tréninky. Bez nějakých extra super cyklů a systémů až k titulům mistra světa. Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. Díl první - provedení pohybu.


Rozcvičení

24.1.2008 Martin shlédnutí: 49572
Správné rozcvičení hlavně pro kulturisty podle Martina


Pravidla chování v posilovně

20.8.2008 Martin, Mahamotti a kolektiv shlédnutí: 42243
Pravidla chování v posilovně - kodex slušného chování F-SPORT.


První návštěva posilovny

21.8.2008 Martin, Mahamoti a kolektiv shlédnutí: 91822
Návod jak nato i odpovědí na Vaše otázky.






A kdo umi trošičku anglicky ať zkusí tento odkaz exrx.net pro muže a exrx.net pro ženy a vůbec na exrx.net najdete mnoho cviků.






Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty