E-SHOP    DISKUSE    RADY  


  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty Tabulky  F-sport Team  


Vstup do Eshopu
Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit. Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí



 

PROTEIN A FITNESS


  Protein - co dnes nejlépe koupit pro ochranu svalové hmoty

Protein - vše o kvalitě a druzích proteinů

Protein - jak ho brát správně



 

PŘEHLED NOVINEK NA F-SPORTU


 
Nově jsme přidali do E-shopu Amix Pill box

Pill box na 7 dní s nápisem Amix.



AKCE a SLEVY na F-sport.cz
autor: Martin datum: 05.12.2019 počet shlédnutí: 3446

AKCE DÁREČEK ZDARMA - I CFM 100 WHEY protein tester + poštovné i balné ZDARMA už od 1399Kč až do konce akce!



BLESKOVÁ SOUTĚŽ O DOPLŇKY VÝŽIVY
autor: Martin datum: 05.12.2019 počet shlédnutí: 15867

VYHRAJ ARTROX DRINK 600g. Super vánoční dárek anebo už ho taky potřebuješ? Pro jistotu i pokud už se klouby začínají ozývat! Lahodná chuť + ty správné látky + možnost vlastního dávkování = správná volba! Soutež skončí v neděli 15.12.2019 v 23:59



Seznam všech článků o rýsování, tvarování a udržování svalů a formy
autor: Martin datum: 27.11.2019 počet shlédnutí: 24014

Přehledný seznam všech článků pro ty, kteří chtěji udržovat a zlepšovat formu, rýsovat po objemu, nebo vylepšit svou formu pro atletiku.



Udržovat - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro udržování postavy.
autor: Martin datum: 27.11.2019 počet shlédnutí: 66695

Návod pro ženy i pro muže, co koupit pro účely udržování a zkvalitňování svalové hmoty, pro pomalé kvalitní nabírání svalové hmoty, prostě pro pěknou postavu.



Fitness doplňky výživy před tréninkem
autor: Martin datum: 19.11.2019 počet shlédnutí: 67823

Jaké fitness doplňky výživy brát nejlépe před tréninkem. Jak brát tyto doplňky výživy, aby fungovaly správně. Aktuální informace a doporučení, které doplňky výživy jsou zrovna nejlepší.



Trénink pro svalovou definici
autor: Martin datum: 14.11.2019 počet shlédnutí: 49741

Návod jak si sestavit trénink a jak cvičit pro zlepšení svalové definice.



Tréninky
autor: Martin datum: 14.11.2019 počet shlédnutí: 519283

Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.



Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně
autor: Martin datum: 05.11.2019 počet shlédnutí: 238679

Gainer a protein - ověřená cesta k obrovským svalům. Proč se u nás s gainery šetří? Kolik gaineru či proteinu se vlastně má brát v jedné dávce? A kolik dávek gaineru či proteinu denně?



Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků
autor: Martin datum: 30.10.2019 počet shlédnutí: 344046

Podrobnější rozebrání vlivu tepových zón a způsobu cvičení na pálení tuků. Porovnání aerobního a anaerobního tréninku. V tomto článečku si tedy budete moct udělat představu o tom zda je účinnější aerobně běhat, plavat či jezdit na kole nebo je účinnější zajít 3x týdně do posilovny. Uděláte si i přehled o všech sledovaných "vhodných" zónách cvičení a jejich nulovém významu.



Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.
autor: Martin datum: 10.10.2019 počet shlédnutí: 315291

Jak nabrat velké svaly - účinné fitness doplňky stravy pro nabrání velkých svalů. Osobní doporučení zkušených.



Trénink 2x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty
autor: Martin datum: 10.10.2019 počet shlédnutí: 47081

Toto je základní trénink, který stačí na dosažení dost dobré formy. Procvičíte celé tělo ve dvou trénincích, každou partii jednou týdně. Lze i zrychlit a jet tyto dva tréninky 3x týdně, tak se daná partie procvičí častěji. Bude dost času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5 min. rotopédu na začátek tréninku.



Trénink 3x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty
autor: Martin datum: 10.10.2019 počet shlédnutí: 126130

Toto je základní trénink, který stačí na dosažení dost dobré formy. Procvičíte celé tělo ve třech trénincích, každou partii jednou týdně. Bude dost času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5 min. rotopédu na začátek tréninku. Je to to nejlepší pro ty co váží 60-70kg a potřebuji nabrat na 90kg !



Trénink 4x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty
autor: Martin datum: 10.10.2019 počet shlédnutí: 63769

Toto je základní trénink, který stačí na dosažení vynikající formy. Je vhodný nejen pro začátečníky, ale i jako základní trénink nebo po delší pauze. Procvičíte celé tělo ve čtyřech důkladných trénincích, každou partii jednou týdně. Budete mít moře času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5 min. rotopédu na začátek tréninku.



F-sport.cz TEAM - tvář F-sportu
autor: Martin datum: 02.10.2019 počet shlédnutí: 20939

Sponzoring na F-sport.cz - a to nejen pro kulturisty, ale pro všechny sportovce. V tomto článku najdeš pravidla i GALERII členů F-sport.cz teamu.



Recept - Fitness kuřecí špíz
autor: Martin datum: 03.08.2019 počet shlédnutí: 701

Lehký fitness oběd, kuřecí rýže a trocha chuti k tomu.



AKCE A SLEVY na F-sport.cz-
autor: Martin datum: 28.07.2019 počet shlédnutí: 28123

Na F-sport.cz najdete spoustu soutěží a akcí.





další fitness rady a články ...





Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty