ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Objemový jídelniček Jay Cutlera při 130kg

3.8.2004 - Martin - 96981 shlédnutí
Objemový jídelniček Jay Cutlera při 130kg - Ukázkový motivační jídelniček světového šampiona.

Ukázkový motivační jídelniček světového šampiona.



reklama:
nejlepší vánoční dárek


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)







CO SE KUPUJE NEJVÍC

Nejoblíbenější je pro nabírání svalů klasická kombinace:
1/ Gainer
2/ NOčko
3/ Creatin

Gainer je kvalitní s vícesložkovou sacharidovou i proteinovou části a podpořen creatinem pro lepší účinnost. Tento gainer se stal volbou číslo 1 zejména pro mladší cvičící, ale i pro ty, kdo potřebujou rychle nabrat větší množství svalové hmoty. Gainer se bere většinou 2x denně pro podporu růstu svalů. A to dopoledne mezi jídly a odpoledne mezi jídly. V tréninkový den se 1 dávka přesune na dobu po silovém cvičení.
NOčko se bere pouze před cvičením (takže vydrží dlouho). Cca 30 minut před započetím tréninku. Nočko přispívá k větší síle a napumpovanosti při tréninku, tedy k mnohem lepšímu tréninku. Navíc právě důkladné propumpování je klíčovým stimulem k růstu svalů.
Creatine monohydráte stále patří mezi nějúčinnější formy creatinu a to zejména b objemu. Ze začátku, prvních 10dnů, se berou 4x denně 5g. Pozdějí už jen 2 dávky po 5g denně. Doporučený gainer už dávku creatinu obsahuje, takže se o to méně používá samotný creatin. Přesto dokáže pomoci ve fázi růstu, kdy můžete udržovat svaly plné živin a v růstu.

Další gainery najdete zde.





Jídelniček pro velké svaly

Tento příklad jídelničku se snaží ukázat, že lze přijmout dostatečné množství bílkovin a dalších potřebných živin a přitom neutratit moc peněz.

Toto je jídelniček Jay Cutlera ze sezóny 2004, najel na něj 24.3.2004 s váhou 130kg.
Berte to pouze jako motivaci, protože toto už opravdu normální není.



Příklad jídelničku

Jídlo 1:10 bílků, 2 celá vejce, 1 bagel (pečivo), 1 šálek ovesných vloček, 1 šálek černého kafe, doplňky.
 
Jídlo 2:284g hovězího, 2 šálky rýže, 1 šálek chřestu.
 
Trénink:V objemovce trénuji 4x týdně, 1 až 1 a půl hodiny, plus 30 min. kardio.
 
Jídlo 3:Gainer ihned po tréninku.
 
Jídlo 4:284g hovězího, 2 šálky rýže, 1 šálek chřestu.
 
Spánek:1 hodina.
 
Jídlo 5:15 bílků, 1 šálek ovesných vloček, 3 rýžové koláčky (každý 15g sacahridů).
 
Jídlo 6:doplňky.
 
Spánek:1,5 - 3 hodiny.
 
Jídlo 7:284g hovězího, 1 šálek chřestu.
 
Jídlo 8:Suši 3-4 rolky (krab, tuňák, krevety...).
 
Jídlo 9:10 bílků, 2 celá vejce, 1 šálek ovesných vloček.
 
Spánek:2 hodiny.
 
Jídlo 10:doplněk, 5-6 ovesných koláčků.
 
Spánek:2,5 hodiny.
 
Jídlo 11:284g hovězího, 1 šálek ovesných vloček, doplňky.
 
poznámka:Ke každému jídlu vypije 1,3-2l vody s Tangem (sugarfree).


To obrovské množství odpočinku (4x) je jedním z klíčů k jeho obrovské muskulatuře !
Jinak klasika 8 pevných jídel + 3 drinky, ráno více sacharidů k večeru více proteinů. Celkem 39 bílků a přes kilo hovězího denně taky o něčem vypovídá.

Copyright © 2003 Jay Cutler. All rights reserved.






OBJEM - související články



Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

Potréninkové doplnění sacharidů

Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně

Nabírací jídelniček pro začátečníky

Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům






Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty