ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Cvičím, hubnu a váha přesto roste

17.12.2019 - Martin - 68607 shlédnutí

Cvičím, hubnu a váha přesto roste - Odpověď na otázku proč se mi zvedá váha, když cvičím, jím jak mám a řekla bych že hubnu.

Odpověď na otázku proč se mi zvedá váha, když cvičím, jím jak mám a řekla bych že hubnu.



reklama:
AKCE HUBNOUCÍ balíček BASIC


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)







CO SE KUPUJE NEJVÍC PRO HUBNUTÍ

Nejoblíbenější je pro hubnutí klasická kombinace:
1/ Stimulační spalovač tuků
2/ Protein
+ se dá vzít L-carnitin (150dávek, tj 75 dnů za 300Kč je velmi levné)

Protein je velmi kvalitní, CFM filtrovaný a chutný. Dobrá stravitelnost proteinu je důležitá, protože protein silněji působí, méně zatěžuje organismus a neutracíte za bílkoviny, které pak ani nestrávíte. Proto se volbou č.1 i pro hubnutí stal kvalitní protein s kulturistou na obrázku, a ne nekvalitní s štíhlou slečnou na obrázku. Protein se bere většinou 2x denně pro podporu spalování, ochranu svalového tonusu a zlepšení diety. A to dopoledne mezi jídly a na noc. Případně i po silovém cvičení.
Stimulační spalovač se bere každodenně, vždy ráno na lačno a odpoledne na prázdný žaludek. Pokud ten den cvičíte, stačí jednu z dávek přesunout před cvičení.
L-carnitin se bere společně se stimulačním spalovačem. Výrobci by to i rádi spojili, ale Carnitin, aby byl kvalitní musí být tekutý, kapsle jsou zase levnější pro stimulační spalovač - a to nejde technicky spojit.

Další spalovače tuků najdete zde.





VÁHA JDE NAHORU ?!

Hodně se množí dotazy typu - "Jídelniček mám perfektní, dobře cvičím, mám pocit, že hubnu a přesto mi váha ukazuje stále víc !"

Pokud ofiltruji ty z Vás, kteří nejí tak, jak mají - ti prostě tloustnou, tak zbydou ti co hubnou a váha jde přesto nahoru a právě těm se budu v tomto článku věnovat.

JSOU SVALY HEZKÉ?

Naprosto klíčová je informace, že sval váží při stejném objemu 2x více než tuk. Takže pokud se vám zpevní postava, tak relativně malé množství svalů se může dost projevit na váze. To však není špatně, naopak TO JE DOBŘE, protože zdravý a plný svalový tonus je to co potřebujete! Uvědomte si, že právě svaly pálí tuky, takže čím více svalů, tím více spalíte tuků i když nic neděláte! Dále stejné množství tuků vypadé lépe, když je napnuto přes svaly, než když jen tak visí - viz. obrázky:


Nemusíte se bát příliš mnoha svalů, to může u ženy nastat jen při užíváni steroidů, jinak vypadá namakaná ženská (a to hóóódně dobrá a s dobrými předpoklady) maximálně takto:


A to byste musely dřít jako hrom. Takže obavy z příliš velkých svalů z běžného posilování jsou zcela liché.

JAK TĚŽKÉ JSOU SVALY

Takže, když jsem Vám vysvětlil, že přírůstek svalů je dobrý, podíváme se na vliv svalů na vaši váhu. Hlavně ze začátku dojde, v závislosti na vaši startovní kondičce, k nárůstu svalové hmoty o 2-5kg - to je v pořádku.

Další kolísání nastává v důsledku toho, že svaly jsou takové zásobníky na sacharidy (energii) a vodu. Takže při cvičení dojde k takzvanému napumpování, svaly se zvětší, protože je v nich spousta krve. Po tréninku se potom do svalů natáhne hodně vody, aby svaly mohly regenerovat. Zvážíte-li se tedy po tréninku ukáže vám váha dle vaši kondice o 0,2 až 1kg vyšší váhu (pokud dobře pijete) než cca hodinu před cvičením. I toto je v pořádku.

Nejlepší je tedy vážit se ráno po probuzení. Další velmi účinnou metodou ke sledování zlepšení je potom měření obvodů různých partií. V neposlední řádě lze měřit šířku kožní řasy kaliperem.




HUBNUTÍ - související články



Jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Jak a kudy mizí tuky z těla

Optimální postava pro ženy - modelky vs realita

Proč nás honí mlsná

Nejlepší protein pro hubnutí








Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty