ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   
Hlasuj pro náš Eshop v soutěži!



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





mýty - nejíst po 17.00

2.3.2005 - Martin - 39167 shlédnutí
mýty - nejíst po 17.00 - Proč je nesmysl nejíst po 17.00 a co to s vámi udělá.

Proč je nesmysl nejíst po 17.00 a co to s vámi udělá.



reklama:
AKCE Nexgen Pro + Omega 3 Reflex Nutrition


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)







CO SE KUPUJE NEJVÍC PRO HUBNUTÍ

Nejoblíbenější je pro hubnutí klasická kombinace:
1/ Stimulační spalovač tuků
2/ Protein
+ se dá vzít L-carnitin (150dávek, tj 75 dnů za 300Kč je velmi levné)

Protein je velmi kvalitní, CFM filtrovaný a chutný. Dobrá stravitelnost proteinu je důležitá, protože protein silněji působí, méně zatěžuje organismus a neutracíte za bílkoviny, které pak ani nestrávíte. Proto se volbou č.1 i pro hubnutí stal kvalitní protein s kulturistou na obrázku, a ne nekvalitní s štíhlou slečnou na obrázku. Protein se bere většinou 2x denně pro podporu spalování, ochranu svalového tonusu a zlepšení diety. A to dopoledne mezi jídly a na noc. Případně i po silovém cvičení.
Stimulační spalovač se bere každodenně, vždy ráno na lačno a odpoledne na prázdný žaludek. Pokud ten den cvičíte, stačí jednu z dávek přesunout před cvičení.
L-carnitin se bere společně se stimulačním spalovačem. Výrobci by to i rádi spojili, ale Carnitin, aby byl kvalitní musí být tekutý, kapsle jsou zase levnější pro stimulační spalovač - a to nejde technicky spojit.

Další spalovače tuků najdete zde.





MÝTUS #1


Oblíbeným mýtem je, že po 17.00 už se nesmi jíst.

Je dobré si přečíst članek o sacharidech a taky článek proč nás honí mlsná oba s tímto tématem velmi úzce souvisejí. On ten blábol asi napsal nějaký "odborník" z časopisu pro ženy na základě informace, že večer má tělo větši tendence ukládat si přijaté sachry do tuků. To je sice pravda, ale jde jen o poměry, ne o úplné vysazení sachrů. Tento posun plně akceptuje ukázová tabulka optimalního rozdělení jídla během dne (zde).

Protože, když vysadíte jídlo úplně tak nastane asi toto. V prvni řadě tělo po cca 2 hodinách (19.00) pochopí, že mu chybí energie. Okamžitě přibrzdí metabolismus aby šetřilo (takže žádne pálení tuků se nekoná) a začne pálit svaly. To se děje konverzy bílkovin ve svalech na bílkovinu glutamín a ta se následně překlopí až do glykogenu a pak se spáli. Shrnuto, tento proces je velmi nehospodárny, zasvini vaše tělo mnoha odpadnimi látkami (bude vám všelijak) a zniči se vám svaly. Zničení svalu je špatné proto, že svaly páli tuky a když je nemáte tak nepálite. Takže výsledkem takového hladovění je přepnutí metabolismu do pomalého šetřicího režimu, kdy páli svaly a chráni si tuky na pak. To pak by nastalo až byste vypadaly jak z koncentráku. Ještě na spoustě koster visí špeky ! Z toho se pak rekrutuji bulimistky, maji i při 40kg špek a tak furt "hubnou"


Pokud to nevydržíte a něco sníte (třeba v 20.00) tak to tělo uloží do tuků, stejně tak ráno, při snídani, tělo veškerou energii začne cpát do tuku. Je totiž vystrašené ze včerejšího hladovění a tak si pro jistotu udělá nějaké zásoby !

Metoda proto vypada dobře prvni 3-4 dny, to zhodíte tak 3-5kg svalů a máte radost. Ale není z čeho, vždyť jste chtěly zhodit špeky a ne svaly ! Pak už to dolů nepůjde, tělo si špeky bude chránit a svaly už nemáte. Navíc povolené špeky nevypadají pěkně a navic vzniká celulitida !

Proto se raději držte rozumného jezení a pravidelné životosprávy (zde), která vám udrži svalový tonus a postupně spáli jen tuky !







HUBNUTÍ - související články



Jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Jak a kudy mizí tuky z těla

Optimální postava pro ženy - modelky vs realita

Proč nás honí mlsná

Nejlepší protein pro hubnutí






Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty