ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Užitečné tabulky a výpočty

10.4.2019 - Martin - 325280 shlédnutí

Užitečné tabulky a výpočty - Vyživové tabulky, kalkulatory, propočty denního příjmu a spousta dalších užitečných nástrojů.

Vyživové tabulky, kalkulatory, propočty denního příjmu a spousta dalších užitečných nástrojů.



reklama:
AKCE Iontovita


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)



KALKULAČKY PRO JÍDELNIČKY A JÍDLO


Kalkulačka pro výpočet denního příjmu živin
       Jednoduchá online kalkulačka, která Vám pomůže spočítat, kolik máte při své váze denně sníst bílkovin, sacharidů a tuků.

Rozpočtení do denních porcí
       Jednoduchá online kalkulačka, pro rozpočet denního příjmu bílkovin a sacharidů do 5,6 a 7 jídel denně.

Přidejte se do naší FB skupiny
Fitness profily.




CO SE KUPUJE NEJVÍC

Nejoblíbenější jsou tyto produkty:
1/ Protein
2/ Spalovač
3/ Gainer

Protein je velmi kvalitní, CFM filtrovaný a chutný. Dobrá stravitelnost proteinu je důležitá, protože protein silněji působí, méně zatěžuje organismus a neutracíte za bílkoviny, které pak ani nestrávíte. Proto se volbou č.1 i pro hubnutí i ochranu svalové hmoty stal kvalitní protein CFM. Protein se bere většinou 2x denně pro podporu spalování, ochranu svalového tonusu a zlepšemí diety. A to dopoledne mezi jídly a na noc. Případně i po silovém cvičení.
Stimulační spalovač se bere pro spalování tuků každodenně, vždy ráno na lačno a odpoledne na prázdný žaludek. Pokud ten den cvičíte, stačí jednu z dávek přesunout před cvičení.
Gainer je určen pro rychlé nabrání svalů, je kvalitní s vícesložkovou sacharidovou i proteinovou části a podpořen creatinem pro lepší účinnost. Tento gainer se stal volbou číslo 1 zejména pro mladší cvičící, ale i pro ty, kdo potřebujou rychle nabrat větší množství svalové hmoty. Gainer se bere většinou 2x denně pro podporu růstu svalů. A to dopoledne mezi jídly a odpoledne mezi jídly. V tréninkový den se 1 dávka přesune na dobu po silovém cvičení.
Další produkty pro HUBNUTÍ najdete zde.
Další produkty pro NABÍRÁNÍ najdete zde.




Výživové tabulky [XLS]
       Excelovský seznam potravin s množstvím bílkovin, sacharidů a tuků. S možnosti výpočtu denního příjmu, s možnosti dodávat si vlastní potraviny. Umí také rozpočítat denní příjem do 7 jídel. a spočítá vám optimální množství bílkovin, sacharidů a tuků za den podle vaši váhy.

Kalkulačka pro dávkování proteinu a gaineru
       Jednoduchá online kalkulačka, která Vám pomůže zjistit správnou dávku Vašeho proteinu nebo gaineru.

Nutrition data
       Na www.nutritiondata.com naleznete spoustu informací o spoustě potravin.

Sacharidové vlny [XLS]
       Malá Excelovská tabulka pro výpočet hubnoucí sacharidové vlny. Více informaci k sachvlnám zde.

Tabulka denního energetického příjmu
       Známá tabulka kolik toho máte sníst trochu jinak - s přemyšlením a ukázkou toho, co ta tabulka vlastně znamená.
Právě zde se dočtete, proč je důležité počítat zvlášť bílkoviny, zvlášť sacharidy a zvlášť tuky.
Proč je počítání kalorii na nic!


KALKULAČKY PRO CVIČENÍ A TRÉNINKY


HST [XLS]
       Excel s automatickým výpočet podle maxim

Korte [XLS]
       Excel s automatickým výpočet podle maxim



KALKULAČKY ČLENŮ DISKUSE


Kikušina tabulka [XLS]
       A tady je malá úkazko toho, jak si tabulky můžete upravit podle svého. Tyto poslala Kikuš: Mám takový trochu jiný excelovský souborek na počítání jídel, než máš na stránkách ty. Mě se s tím pracuje lépe a napadlo mě, jeslti by to nepomohlo třeba i někomu jinému, když už jsem to takhle zpracovala. Princip je jednoduchý, na listu "výživové hodnoty" je rozpis hodnot jednotlivých jídel s odstupem po 5g a v ostatních listech se to pak normálním vkládáním používá. Kdo zná excel alespoň základně, tak by to mohl zvládat. Nechala jsem tam přílad třech mých jídelníčků a taky ty rozpisy, co jsem dělala pro různé lidi, třeba to někomu poslouží...

Tabulka od Mai [XLS]
       Ahoj Martine pouzila jsem tvuj zaklad a pridala par veci - list jidelnicek - je tam pocitani co mas ty spravne rozlozeni behem dne akorat navic vlozis pocatecni cas kdy mas prvni jidlo ostatni casy se doplni plus bilkoviny a sacharidy - v leve tabulce napisu cas a kopiruju hodnoty bud z jinych listu ci e-kalkulacky....tabulka vpravo se na zaklade doplnenych hodnot z leve doplni tak je aspon videt ceho pridat ci ubrat:) ukaze se taky odchylka daneho dne... mne to hodne pomuze takhle se aspon uz orientuju v rozlozeni behem dne:) na dalsi dny si staci zkopirovat prazdne tabulky pod ostatni....(stejne tak pokud nestaci radky v danem jidle staci pridat bunky-bunky posunout niz) treba to take nekomu pomuze:)




TABULKY - související články



Užitečné tabulky a výpočty

Kalkulačka pro výpočet denního příjmu živin

Kalkulačka pro rozpočet denního příjmu živin

Kalkulačka pro dávkování proteinu a gaineru



HUBNUTÍ - související články



Jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Jak a kudy mizí tuky z těla

Optimální postava pro ženy - modelky vs realita

Proč nás honí mlsná

Nejlepší protein pro hubnutí








Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty