ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho

3.3.2010 - Martin - 101247 shlédnutí

Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho - Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.

Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.



reklama:
AKCE výprodej na expirační CellEx


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)




Hodně štíhlých lidí má totiž katastrofální držení těla s vyvaleným bříškem a právě těm může toto cvičeníčko pomoct v jednoduché věci - stát rovně s bříškem vtaženým.

Toto cvičení asi nejdále dotáhli kulturisté v dobách, kdy ještě bývalo moderní mít štíhlý pas i mezi kulturisty.

Vlevo to v šílené formě předvádí Frank Zane, který tím byl pověstný.

Na internetu to většinou najdete pod názvem vacuum nebo suck gut.

Ale toto cvičení má už i při dosažení mnohem menších výsledků velký vliv na postavu.

Je totiž vidět, že i na držení břicha máme svaly a že i ty je třeba cvičit.

Cvičení je ve své podstatě naprosto jednoduché a má jen několik stupňů obtížnosti.
Jeho základem je vydechnout, držet vydechnuto a vtáhnout břicho. Tím se zároveň pozvednete - narovnáte se. Takto se to drží třeba 5 vteřin a opakuje se to několikrát za sebou. Samozřejmě se pak i po odcvičení snažte být co nejdéle v tomto dobrém postoji i správně sedět. Toto cvičeníčko lze dělat stejně dobře ve stoji, v sedě i v leže.





CO SE KUPUJE NEJVÍC PRO HUBNUTÍ

Nejoblíbenější je pro hubnutí klasická kombinace:
1/ Stimulační spalovač tuků
2/ Protein
+ se dá vzít L-carnitin (150dávek, tj 75 dnů za 300Kč je velmi levné)

Protein je velmi kvalitní, CFM filtrovaný a chutný. Dobrá stravitelnost proteinu je důležitá, protože protein silněji působí, méně zatěžuje organismus a neutracíte za bílkoviny, které pak ani nestrávíte. Proto se volbou č.1 i pro hubnutí stal kvalitní protein s kulturistou na obrázku, a ne nekvalitní s štíhlou slečnou na obrázku. Protein se bere většinou 2x denně pro podporu spalování, ochranu svalového tonusu a zlepšení diety. A to dopoledne mezi jídly a na noc. Případně i po silovém cvičení.
Stimulační spalovač se bere každodenně, vždy ráno na lačno a odpoledne na prázdný žaludek. Pokud ten den cvičíte, stačí jednu z dávek přesunout před cvičení.
L-carnitin se bere společně se stimulačním spalovačem. Výrobci by to i rádi spojili, ale Carnitin, aby byl kvalitní musí být tekutý, kapsle jsou zase levnější pro stimulační spalovač - a to nejde technicky spojit.

Další spalovače tuků najdete zde.





JAK NA TO


Vpravo Arnold předvádí, jak se to používalo i během přechodu mezi pózama a určitě takto vtažené břicho působí dobře. Zároveň jde vidět, že když se to nepředvádí v extrému, tak to vypadá dobře. I Arnold má fotky, kde ukazuje že vacuum umí, ale proč s tím děsit na jinak elegantních fotkách.

Docela často na F-sport dorazí fotky, kde jinak štíhlí/štíhlé stojí s vyvaleným bříškem.

Možná je to ve snaze ukázat své nedostatky jakoby bez zastírání. Ale to není dobrá cesta, prostě se předveďte jak to může vypadat a stůjte pevně a co nejlépe. Při dalším focení to uděláte zase a hned je co srovnávat. Když se poprvé vyfotíte s vyvaleným bříškem a podruhé se zataženým, tak právě tak si spíše můžeme něco nalhávat.

Takže stůjte vždy a za každých okolnosti pevně a se staženým bříškem a když Vás fotí, tak o to více.

A věřte, že i tahle fotka by vypadala úplně jinak, pokud by Timea vyvalila bříško.



Pokud chcete poexperimentovat, tak dalším vylepšením tohoto cvičeníčka je, že ho děláte v sedě nebo v leže, začnete s koleny u brady a až máte vydechnuto a zatnuto, tak nohy natáhnete. Tím se ještě o kousek více vtáhne břicho.


Berte tento článeček jako zajímavou inspiraci jak pro sebe něco málo udělat, co ve výsledku může působit jako velká změna a prakticky bez většího úsilí.




ps. jen je třeba si uvědomit, že toto není hubnutí, nemá to vliv na tuky. Je to jen změna Vašeho postoje.



A tento článek krásně rozpracovala Tereza v pokusu s focením na svých stránkách fitnessmodel.blog.cz v článečku Moje before/after jak zhubnout 5kg za 5 minut.



Toto není rozestup měsíc a 5kg tuků - toto je rozestup 5 minut a správného držení těla !


Berte to hned i jako návod jak se fotit na F-sport.






CVIKY - související články



Cviky pro Váš zadeček.

Jak cvičit břicho

Cvičení na doma pro ženy

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Trénink pro svalové objemy

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům

Trénink pro svalovou definici

Správná technika cviků



HUBNUTÍ - související články



Jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Jak a kudy mizí tuky z těla

Optimální postava pro ženy - modelky vs realita

Proč nás honí mlsná

Nejlepší protein pro hubnutí








Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty