ČLÁNKY    E-SHOP   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho

6.1.2021 - Martin - 106997 shlédnutí
Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho - Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.

Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.



reklama:
AKCE na ICFM WHEY 100 protein Explomax


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)



CO TO JE VACUUM


Hodně jinak štíhlých lidí má katastrofální držení těla s vyvaleným bříškem a právě těm může toto cvičeníčko pomoct v jednoduché věci - stát rovně s bříškem vtaženým.

Toto cvičení asi nejdále dotáhli kulturisté v dobách, kdy ještě bývalo moderní mít štíhlý pas i mezi kulturisty.

Vlevo to v šílené formě předvádí Frank Zane, který tím byl pověstný.

Na internetu to většinou najdete pod názvem vacuum nebo suck gut.

Toto cvičení má už i při dosažení mnohem menších výsledků velký vliv na postavu.

Je totiž vidět, že i na držení břicha máme svaly a že i ty je třeba cvičit.

Cvičení je ve své podstatě naprosto jednoduché a má jen několik stupňů obtížnosti.



PODROBNÝ NÁVOD JAK NA TO


Jeho základem je vydechnout, držet vydechnuto a vtáhnout břicho.
 1) rovně se postavte (nejlépe před velké zrcadlo), ruce nechte svěšené dole podel těla,
 2) vydechněte všechen vzduch z plic a zadržte dech,
 3) zvedněte ruce až za hlavu a vypněte hrudník - dostanete se do polohy viz obrázek nahoře,
 4) napočítejte v duchu do 5 až 10 vteřin,
   (toto může být ze začátku obtížné, takže si přidávejte jen postupně)
 5) vydechněte a svěste ruce zpět do polohy 1.
Toto opakujte 10x, dejte si malou pauzu a znovu. Celkem 4 série po 10 opakováních.

A zkuste se potom celý den hlídat a držet při stání tento dobrý postoji, myslete na to i když sedíte.


Pokud chcete experimentovat, tak dalším vylepšením tohoto cvičeníčka je, že ho děláte v sedě nebo v leže, začnete s koleny u brady a až máte vydechnuto a zatnuto, tak nohy natáhnete. Tím se ještě o kousek více vtáhne břicho.



VÝSLEDKY PO SPRÁVNÉM CVIČENÍ


Vpravo Arnold předvádí, jak se to používalo i během přechodu mezi pózama a určitě takto vtažené břicho působí dobře. Zároveň jde vidět, že když se to nepředvádí v extrému, tak to vypadá dobře. I Arnold má fotky, kde ukazuje že vacuum umí, ale proč s tím děsit na jinak elegantních fotkách.

A věřte, že i tahle fotka by vypadala úplně jinak, pokud by Timea vyvalila bříško.






Berte tento článeček jako zajímavou inspiraci jak pro sebe něco málo udělat, co ve výsledku může působit jako velká změna a prakticky bez většího úsilí.


Fotky níže - to není rozestup měsíc a 5kg tuků - toto je rozestup 5 minut a správného držení těla ! To pro Vás krásně rozpracovala Tereza v pokusu s focením na svých stránkách fitnessmodel.blog.cz v článečku Moje before/after jak zhubnout 5kg za 5 minut.
Takže stůjte vždy a za každých okolnosti pevně a se staženým bříškem a když Vás fotí, tak o to více.



Docela často jsou vidět fotky, kde jinak štíhlí/štíhlé stojí s vyvaleným bříškem. Možná je to ve snaze ukázat své nedostatky jakoby bez zastírání. Nebo, když se jedná o fotku "před" pro porovnání stavu před a po změně. Ale to není dobrá cesta, prostě se předveďte jak to může vypadat a stůjte pevně a co nejlépe. Při dalším focení to uděláte zase a hned je co srovnávat. Když se poprvé vyfotíte s vyvaleným bříškem a podruhé se zataženým, tak právě tak si spíše můžeme něco nalhávat.

ps. je třeba si uvědomit, že toto vše není hubnutí, nemá to vliv na tuky. Je to jen změna Vašeho postoje.






CO SE KUPUJE NEJVÍC PRO HUBNUTÍ

Nejoblíbenější je pro hubnutí klasická kombinace:
1/ Stimulační spalovač tuků
2/ Protein
+ se dá vzít L-carnitin (150dávek, tj 75 dnů za 300Kč je velmi levné)

Protein je velmi kvalitní, CFM filtrovaný a chutný. Dobrá stravitelnost proteinu je důležitá, protože protein silněji působí, méně zatěžuje organismus a neutracíte za bílkoviny, které pak ani nestrávíte. Proto se volbou č.1 i pro hubnutí stal kvalitní protein s kulturistou na obrázku, a ne nekvalitní s štíhlou slečnou na obrázku. Protein se bere většinou 2x denně pro podporu spalování, ochranu svalového tonusu a zlepšení diety. A to dopoledne mezi jídly a na noc. Případně i po silovém cvičení.
Stimulační spalovač se bere každodenně, vždy ráno na lačno a odpoledne na prázdný žaludek. Pokud ten den cvičíte, stačí jednu z dávek přesunout před cvičení.
L-carnitin se bere společně se stimulačním spalovačem. Výrobci by to i rádi spojili, ale Carnitin, aby byl kvalitní musí být tekutý, kapsle jsou zase levnější pro stimulační spalovač - a to nejde technicky spojit.

Další spalovače tuků najdete zde.




CVIKY - související články



Cviky pro Váš zadeček.

Jak cvičit břicho

Cvičení na doma pro ženy

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Trénink pro svalové objemy

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům

Trénink pro svalovou definici

Správná technika cviků



HUBNUTÍ - související články



Jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Jak a kudy mizí tuky z těla

Optimální postava pro ženy - modelky vs realita

Proč nás honí mlsná

Nejlepší protein pro hubnutí








Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty