ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Kalkulačka pro dávkování proteinu a gaineru

10.4.2019 - Martin - 91112 shlédnutí

Kalkulačka pro dávkování proteinu a gaineru - Kalkulačka pro výpočet správně velké dávky proteinu nebo gaineru.

Kalkulačka pro výpočet správně velké dávky proteinu nebo gaineru.


Jednoduchá kalkulačka pro výpočet vhodné dávky proteinu nebo gaineru. Tato kalkulačka doplňuje články Jak brát doplňky výživy a Gainer a Protein - návod jak je brát pořádně.


Prostor pro vypis chyb:
zapoměl jste napsat chcibilkoviny !
mabilkovin nesmí obsahovat řetězec
zapoměl jste napsat mabilkovin !
masacharidu nesmí obsahovat řetězec
zapoměl jste napsat masacharidu !


Prostor pro výpis odpovědi:

A zde zadejte hodnoty:

Kolik chceš mít bíkovin v jedné davce ?
Kolik bílkovin obsahuje 100g tvého proteinu/gaineru ?
Kolik sacharidů obsahuje 100g tvého proteinu/gaineru ?

Pro výpočet klikni (po zadání hodnot) na tuto fajfku:





Hodnoty najdete v popisu gaineru nebo proteinu. Často je přímo součásti názvu např. Gainer 12 většinou obsahuje 12g bílkovin ve 100gramech prášku.

Běžný příjem bílkovin v jedne dávce je 30 až 50g. Sacharidů se po tréninku přijímá cca 100g jinak cca 50 až 75g. To už záleží na Vašem rozpisu stravy.

Příklad pro kontrolu, že postupujete správně. Například tedy máte protein s 68g bílkovin na 100g a chcete příjmout 25g bílkovin. Pak by mělo vyjít, že použijete 36,8g prášku tohoto proteinu 68.




CO SE KUPUJE NEJVÍC

Nejoblíbenější jsou tyto produkty:
1/ Protein
2/ Spalovač
3/ Gainer

Protein je velmi kvalitní, CFM filtrovaný a chutný. Dobrá stravitelnost proteinu je důležitá, protože protein silněji působí, méně zatěžuje organismus a neutracíte za bílkoviny, které pak ani nestrávíte. Proto se volbou č.1 i pro hubnutí i ochranu svalové hmoty stal kvalitní protein CFM. Protein se bere většinou 2x denně pro podporu spalování, ochranu svalového tonusu a zlepšemí diety. A to dopoledne mezi jídly a na noc. Případně i po silovém cvičení.
Stimulační spalovač se bere pro spalování tuků každodenně, vždy ráno na lačno a odpoledne na prázdný žaludek. Pokud ten den cvičíte, stačí jednu z dávek přesunout před cvičení.
Gainer je určen pro rychlé nabrání svalů, je kvalitní s vícesložkovou sacharidovou i proteinovou části a podpořen creatinem pro lepší účinnost. Tento gainer se stal volbou číslo 1 zejména pro mladší cvičící, ale i pro ty, kdo potřebujou rychle nabrat větší množství svalové hmoty. Gainer se bere většinou 2x denně pro podporu růstu svalů. A to dopoledne mezi jídly a odpoledne mezi jídly. V tréninkový den se 1 dávka přesune na dobu po silovém cvičení.
Další produkty pro HUBNUTÍ najdete zde.
Další produkty pro NABÍRÁNÍ najdete zde.







DOPLŇKY - související články



Konkrétní účinné látky v doplňcích výživy.

Seznam všech doplňků (v diskusi)

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

Proteiny - co dnes nejlépe koupit pro ochranu svalové hmoty

Nejlepší protein pro hubnutí

Spalovač tuků - jak brát silné stimulanty pro hubnutí i před tréninkem

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně

Fitness doplňky výživy před tréninkem

Jaké doplňky nejlépe brát po silovém tréninku

Výživa - shrnutí pro všechny

Vitamíny a Minerály








Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty