ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Jak nepřibrat!

23.3.2020 - Martin - 266 shlédnutí

Jak nepřibrat! - Aktuální a hlavní rady, jak v této situaci nepřibrat.

Aktuální a hlavní rady, jak v této situaci nepřibrat.






ÚVOD


Jak nepřibrat, hlavní informace v 8 bodech. Podrobné články o tom, jak pořádně zhubnout a vytvarovat fitness postavu dlouhodobě najdete zde:



HLAVNÍ BODY


Tento článek si klade za cíl jasně a přesně stanovit, co dělat v současné době! Určitě nikdo nechce přibrat 2, 5 nebo dokonce 10kg jen proto, že budeme měsíc (nebo nedej bože déle) omezení v pohybu.


  1/ Méně jíst cukry (včetně zdravých či fitness dortů a ovocných bomb), méně zdobit ovocem a čokoládou.

  2/ Méně jíst tuky (včetně zdravých semínek a ořechů) - opět méně zdobit.

  3/ Více zařadit do jídelničku listovou zeleninu a různé dexi chlebíky.

  4/ Použijte CFM protein jako 2 svačiny denně, z kvalitního proteinu nejde přibrat tuky.

  5/ Najděte si zamínku k aerobnímu pohybu na hodinu denně - pobyt v přírodě je stále dovolen!

  6/ Najděte si čas pro malé cvičeníčko doma, stačí 4x týdně 40 minut!

  7/ Teď máte čas zatočit třeba s celulitidou nebo křečáky, zkuste speciální trénink.

  8/ Použijte vše, co se dnes nabízí pro pálení tuků, hlavně spalovač tuků a L-carnitine.

Tyto kroky nejsou úplně všechny pro dlouhodobé použití, ale je to to hlavní pro současnou situaci!
Níže si jednotlivé body podrobně rozebereme.




CO SE KUPUJE NEJVÍC PRO HUBNUTÍ

Nejoblíbenější je pro hubnutí klasická kombinace:
1/ Stimulační spalovač tuků
2/ Protein
+ se dá vzít L-carnitin (150dávek, tj 75 dnů za 300Kč je velmi levné)

Protein je velmi kvalitní, CFM filtrovaný a chutný. Dobrá stravitelnost proteinu je důležitá, protože protein silněji působí, méně zatěžuje organismus a neutracíte za bílkoviny, které pak ani nestrávíte. Proto se volbou č.1 i pro hubnutí stal kvalitní protein s kulturistou na obrázku, a ne nekvalitní s štíhlou slečnou na obrázku. Protein se bere většinou 2x denně pro podporu spalování, ochranu svalového tonusu a zlepšení diety. A to dopoledne mezi jídly a na noc. Případně i po silovém cvičení.
Stimulační spalovač se bere každodenně, vždy ráno na lačno a odpoledne na prázdný žaludek. Pokud ten den cvičíte, stačí jednu z dávek přesunout před cvičení.
L-carnitin se bere společně se stimulačním spalovačem. Výrobci by to i rádi spojili, ale Carnitin, aby byl kvalitní musí být tekutý, kapsle jsou zase levnější pro stimulační spalovač - a to nejde technicky spojit.

Další spalovače tuků najdete zde.





JÍDLO

body 1. až 3.

Ačkoliv se mnoho časopisů, novin, Youtuberů snaží vyvolat opačný dojem v zájmu upoutání pozornosti, tak příroda je stále stejně neúprosná, co se nespálí ve svalech, to se uloží - buď jako svaly nebo jako tuky. Každý má jiný genetický a hormonální klíč, kam tuky ukládat, jak rychle reaguji svaly. A z druhé strany každý máme jinak rychlý metabolismus. Ale pořád pracujeme se stejným biologickým principem. Pro zvědaví, je to podrobně popsáno v článku Jak a kudy mizí tuky z těla.
To znamená dvě možností
a/ omezit jídlo, hlavně tuky a cukry.
b/ zvýšit pohyb.

U jídla si dejte pozor zejména na dnes moderní semínka, ořechy a ovoce, které obsahují sice zdravé tuky, ale pořád tuky. Stejně tak pozor na moderní "dietní" dorty, palačinky a ovocné bomby - opět, i zdravé cukry se pořád chovají jako cukry. Naopak dlouhé sacharidy, jak je listová zelenina a dužiny anebo různé formy pečiva s dlouhými sacharidy jsou vhodné.

Zkontrolujte i naše opravdu dietní recepty a jídelničky:
Recepty
Jídelničky





CFM PROTEIN

bod 4.

Proč se má nakupovat kvalitní CFM (ať už jste laik či profík) se dočtete zde: Proteiny - technologie výroby
Kvalitní protein je lehce stravitelný, hlídá formu pomoci ochrany svalů a navíc ještě zlepší vitalitu. Díky kvalitní filtraci je snadno stravitelný a nezatěžuje organismus jako koncentráty.
Protein použijte dopoledne, uprostřed mezi prvním a druhým jídlem a odpoledne zase uprostřed mezi posledním a předposledním jídlem. Jedna dávka je pro ženy cca 30g prášku, rozmíchat v cca 2 dc vody.




POHYB

body 5. až 7.

Přes všechny vědecké a občas i pavědecké důvody je u aerobního pohybu pro hubnutí hlavně ho udělat. Zejména pokud cvičení "vyztužíte" silovým cvičením. Zvídaví si můžou přečíst podrobně, proč tomu tak je v článku Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků. Pro ostatní doporučuji: A k tomu dle libosti pohyb venku, cokoliv vás napadne a dáte tomu hodinu, aspoň 5x za týden se počítá!

A odpověď na oblíbenou otázku "A jde to i bez pohybu?" je prostá - jde to, ale o to více se musí přitlačit na jídlo a doplňky!





SPALOVAČE TUKŮ

bod 8.

Komplexní spalovač tuků se skládá ze tří částí. Složky pro urychlení metabolismu a zrychlení spalování tuků, kofeinovou složku, která chrání svaly a urychluje spalování tuků. A nakonec různé směsi, které upřednostňuji tuky jako zdroj energie. Komplexní spalovače tuků najdete v našem obchodě v sekci spalovače tuků.





DALŠÍ AKTUÁLNÍ INFORMACE


Další aktuální články:
Ptát se mě na detaily můžete přímo ONLINE na těchto stránkách, na Facebooku anebo nejlépe v DISKUSI.






Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty