ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Zhubnout - jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí

14.8.2015 - Martin - 67761 shlédnutí

Zhubnout - jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí - Podrobný návod, jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí.

Podrobný návod, jak si sám složit jídelniček pro zhubnutí.



reklama:
IMUNITA


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)







CO SE KUPUJE NEJVÍC PRO HUBNUTÍ

Nejoblíbenější je pro hubnutí klasická kombinace:
1/ Stimulační spalovač tuků
2/ Protein
+ se dá vzít L-carnitin (150dávek, tj 75 dnů za 300Kč je velmi levné)

Protein je velmi kvalitní, CFM filtrovaný a chutný. Dobrá stravitelnost proteinu je důležitá, protože protein silněji působí, méně zatěžuje organismus a neutracíte za bílkoviny, které pak ani nestrávíte. Proto se volbou č.1 i pro hubnutí stal kvalitní protein s kulturistou na obrázku, a ne nekvalitní s štíhlou slečnou na obrázku. Protein se bere většinou 2x denně pro podporu spalování, ochranu svalového tonusu a zlepšení diety. A to dopoledne mezi jídly a na noc. Případně i po silovém cvičení.
Stimulační spalovač se bere každodenně, vždy ráno na lačno a odpoledne na prázdný žaludek. Pokud ten den cvičíte, stačí jednu z dávek přesunout před cvičení.
L-carnitin se bere společně se stimulačním spalovačem. Výrobci by to i rádi spojili, ale Carnitin, aby byl kvalitní musí být tekutý, kapsle jsou zase levnější pro stimulační spalovač - a to nejde technicky spojit.

Další spalovače tuků najdete zde.

JAK NA TO

F-sport.cz pro Vás připravil více vzorových jídelníčků, ze začátku se to může zdát komplikované, ale je to vlastně jednoduché a rozumné. Často je to hlavně o tom, zapomenout na všechny nesmysly, které do nás tlačí massmédia. Jídelničky si určitě můžete upravit podle svého a sami si pak budete moci doopravdy řídit svoji formu - nemusíme přece být všichni mistři světa. A nezapomeňte, že jídelníček si můžete zpestřit šikovnými recepty.

Nemusíte tedy striktně a na 100% dodržovat vše,
ale už při 70% dodržení zásad, dosáhnete změn!

Hlavní zásady:
 1/ jíme pravidelně (proč, najdete v článku Proč nás honí mlsná)
 2/ jíme rozumné věci (viz článek Co máte mít v ledničce)
 3/ jíme rozumné množství (viz. Kalkulačka živin)


Přidejte se do naší FB skupiny Recepty.



JAK NA JÍDELNIČEK


Pro úplné začátečníky je zde článek s ukázkami jídelničků: Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky. A samozřejmě je dobré se inspirovat v diskusi: Diskuse - sekce Osobní deníčky - hubnutí.


Pro ty, kteří si chtěji jídelniček složit sami jsou zde sepsány hlavní zdroje informací a hlavní pravidla, jak si poskládat správný jídelniček.

A nebojte se, na poprvé je to složité, ale časem to půjde samo a odhadem.


1. Jíme rozumné množství jídla


Prvním krokem je, že podle své váhy si zjistíte startovní hodnoty bílkovin, sacharidů a tuků. Perfektním pomocníkem je Kalkulačka pro výpočet denního příjmu živin. Pozor, ta kalkulačka ukáže dost tvrdé výchozí hodnoty. Tyto si časem rozhodně upravíme podle Vaši výšky, podle aktivit, které děláte a dalších vlivů.


2. Jíme pravidelně a rovnoměrně


Dalším krokem je rozdělení celkového denního příjmu do jednotlivých porcí. Dá se to udělat odhadem, většině výjde za den 5-7 porcí. F-sport.cz pro ulehčení nabízí Kalkulačku pro rozpočet denního příjmu živin. Do této kalkulačky zadáte potřebné hodnoty a ona Vám je rozhodí do požadovaného počtu porcí.

Další užitečnou pomůckou jsou Výživové tabulky (excel) - v těch najdeme jednotlivé potraviny.


Ve finále je to velmi jednoduché. Nejsložitější je změna v myšlení. V praxi to bývá na svačinu pečivo s šunkou, mléčným výrobkem, vejcem a podobně, na větší jídla maso s klasickou přílohou a na snídani se pro perfektní poměr sacharidů (opravdu perfektní ne jako sladkosti z reklamy) nejvíce osvědčily instantní ovesné kaše - a dělají se i ochucené!



3. Jíme kvalitní jídlo


Nejlepší je používat základní, přirozená a kvalitní jídla. Různe light produkty bývají často jen voda s cukrem, barvivy a zahušťovadly, stejně tak komplikované pomázánky či směsi bývají často jen záminkou pro vpašování sojové mouky nebo ještě horších výplní. Dobrým návodem je je článeček Co máte mít v ledničce.


Jídelniček po čase upravujeme


To už vlastně není pravidlo, ale jak jsem již zmínil, takto vzniklý jídelniček je jen startovní. Většinou bývá nedostatečný a nerespektuje Vaší osobnost. Hlavním signálem pro zvýšení hodnot je slabost nebo chutě na sladké. V takovém případě prostě přidáme na hodnotách.

Změna by se neměla provádět častěji jak 1x za 14dnů. Tak můžete přesněji a bez výkyvů sledovat změny.





HUBNUTÍ - související články



Jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Jak a kudy mizí tuky z těla

Optimální postava pro ženy - modelky vs realita

Proč nás honí mlsná

Nejlepší protein pro hubnutí



TABULKY - související články



Užitečné tabulky a výpočty

Kalkulačka pro výpočet denního příjmu živin

Kalkulačka pro rozpočet denního příjmu živin

Kalkulačka pro dávkování proteinu a gaineru






Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty