ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Hubne se z mléka !?

18.6.2004 - Martin - 41644 shlédnutí

Hubne se z mléka !? - Článeček o vlivu mléčných výrobků a vápniku na hubnutí a zamezení ukládání tuků.

Článeček o vlivu mléčných výrobků a vápniku na hubnutí a zamezení ukládání tuků.



reklama:
CFM Gainer


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)







CO SE KUPUJE NEJVÍC PRO HUBNUTÍ

Nejoblíbenější je pro hubnutí klasická kombinace:
1/ Stimulační spalovač tuků
2/ Protein
+ se dá vzít L-carnitin (150dávek, tj 75 dnů za 300Kč je velmi levné)

Protein je velmi kvalitní, CFM filtrovaný a chutný. Dobrá stravitelnost proteinu je důležitá, protože protein silněji působí, méně zatěžuje organismus a neutracíte za bílkoviny, které pak ani nestrávíte. Proto se volbou č.1 i pro hubnutí stal kvalitní protein s kulturistou na obrázku, a ne nekvalitní s štíhlou slečnou na obrázku. Protein se bere většinou 2x denně pro podporu spalování, ochranu svalového tonusu a zlepšení diety. A to dopoledne mezi jídly a na noc. Případně i po silovém cvičení.
Stimulační spalovač se bere každodenně, vždy ráno na lačno a odpoledne na prázdný žaludek. Pokud ten den cvičíte, stačí jednu z dávek přesunout před cvičení.
L-carnitin se bere společně se stimulačním spalovačem. Výrobci by to i rádi spojili, ale Carnitin, aby byl kvalitní musí být tekutý, kapsle jsou zase levnější pro stimulační spalovač - a to nejde technicky spojit.

Další spalovače tuků najdete zde.





MLÉKO


Na internetové stránce AST sport science se objevil zajímavý článeček o vlivu vápniků na hubnutí. Byl velmi zajimavý, ale mám pocit, že trochu zavádějící...


Je několik teorií, které vysvětlují vliv vápniku na procesy ukládání tuků a způsob jakym vápnik stimuluje utilizaci tuků. Žádná z těchto teorií však zatim není nijak široce přijímaná v praxi. Byly zde i praktické výzkumy a pokusy na skupinach lidí. Výsledky statistického sledování zjistily, že čím větší příjem vápniku tím je člověk štíhlejší a naopak, že čim je člověk tlustší tím méně vápniku jí. Tento průzkům probíhal v létech 1988 až 1994 v USA. Z této studie jednoznačně vyplýval vztah mezi množstvím příjmu vápniku a obezitou.

Vědci z university v Colorádu prokázali, že lidé s vysokým příjmem vápniku dokáži lépe utitlizovat tuk. Nedochází u ních k usazování tuků v takovém rozsahu i odbourávání je jednodušší.

V těchto průzkumech se zkoumal pravidelný denní příjem vápniku. Proto je z toho těžké odvodit kolik by se mělo brát jako doplněk. Přesto lze usuzovat, že vysoký denní příjem vápniku přispívá k odbourávání tuků.

Než se vydáte nakoupi tašku tabletek s vápnikem, dočtěte tento článek. Nejlepším zdrojem vápniku je jídlo, speciálně pak mléčné výrobky s vysokým obsahem proteinů. Vlastně při podrobnějším prozkoumání studií zmíněných výše, zjistíme, že zdroj vápniku je nejdůležitějším aspektem. Mléčné výrobky bohaté na vápnik dosahuji nejlepších výsledků při odbourávání tuků. Vápnik přijatý ve formě tablet má až několikanásobně nižší účinek. To vše je odvislé od biologické hodnoty vápniku v jídle. Například přestože špenát obsahuje hodně vápniku, množství absorbovaného vápniku je malé.



... original článku končí tím ať si koupíte jejich protein :o) takže sami vidíte, že dolovat informace je docela dřina ;o)

Otázka je zda popsaný vliv je spíš od vápniku nebo mléčných výrobků celkově. Může to být i prostě zdravým způsobem života, ke kterému mléčné výrobky patří. Může to být i zvýšeným poměrem proteinů k sacharidům.

Nikdo vám ovšem nebrání vyzkoušet to na vlastním těle :o)








HUBNUTÍ - související články



Jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích

Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky

Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí

Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Jak a kudy mizí tuky z těla

Optimální postava pro ženy - modelky vs realita

Proč nás honí mlsná

Nejlepší protein pro hubnutí






Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty