ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Jak nabrat 10kg za tři měsíce

18.1.2006 - Martin - 103504 shlédnutí

Jak nabrat 10kg za tři měsíce - Osobní zkušenosti jak konečně nabrat.

Osobní zkušenosti jak konečně nabrat.



reklama:
AKCE Nexgen Pro + Omega 3 Reflex Nutrition


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)







CO SE KUPUJE NEJVÍC

Nejoblíbenější je pro nabírání svalů klasická kombinace:
1/ Gainer
2/ NOčko
3/ Creatin

Gainer je kvalitní s vícesložkovou sacharidovou i proteinovou části a podpořen creatinem pro lepší účinnost. Tento gainer se stal volbou číslo 1 zejména pro mladší cvičící, ale i pro ty, kdo potřebujou rychle nabrat větší množství svalové hmoty. Gainer se bere většinou 2x denně pro podporu růstu svalů. A to dopoledne mezi jídly a odpoledne mezi jídly. V tréninkový den se 1 dávka přesune na dobu po silovém cvičení.
NOčko se bere pouze před cvičením (takže vydrží dlouho). Cca 30 minut před započetím tréninku. Nočko přispívá k větší síle a napumpovanosti při tréninku, tedy k mnohem lepšímu tréninku. Navíc právě důkladné propumpování je klíčovým stimulem k růstu svalů.
Creatine monohydráte stále patří mezi nějúčinnější formy creatinu a to zejména b objemu. Ze začátku, prvních 10dnů, se berou 4x denně 5g. Pozdějí už jen 2 dávky po 5g denně. Doporučený gainer už dávku creatinu obsahuje, takže se o to méně používá samotný creatin. Přesto dokáže pomoci ve fázi růstu, kdy můžete udržovat svaly plné živin a v růstu.

Další gainery najdete zde.





TRÉNINK


Pěkný článek od borce co nabral 10kg za 3 měsíce (to já taky :o) ) byl na Ironmanmagazine.com, a protože už zmizel tak aspoň krátký výcuc, jak na to jít. Je třeba taky upozornit na to, že je to článek pro ty co mají pod 90kg, nad 90kg je třeba kapku přitlačit na pilu :o)

Moc důležité je Soustředit se na intenzitu a to v tréninku, plánování i jídelničku.

Jídelniček volte klasický - mnoho menších jídel denně. To jak moc budou dietní nebo nee zaleží na vašem metabolismu a cíli. Ovšem 10kg za 3 měsice je hodně, takže s nějakým tím tukem je třeba počítat. Základem je 7 opravdických jídel denně, nejlépe střídat velké a malé jídla, dobré je to doplnit o protein 50-70%.

Například:
- snídaně - vločky a protein
- svačina - špagety a maso
- oběd - pokud je v jídelně/restauraci tak doplnit o protein
- svačina - něco lehčího pečivo a jogurt
- svačina - špagety a maso
- trénink, po něm protein a glukopur
- svačinka - špagety a maso
- a na noc něco malého - topinka s cottage


A to do sebe musíte narvat i kdyby čert na koze jezdil ! Nejlépe si nastavit budík a pořád to tam futrovat !

Celou dobu musíte hodně pít 5-6 litrů každý den. a pokud vám bude těžko tak chroupejte papriku nebo si kupte trávicí enzymy. Krásný i když nadsazený motivační článek naleznete zde.


Trénink volte způsobem méně je více, tedy těžký intenzivní a krátký trénink. Cvičte 1+1 vždy jeden cvičim druhý odpočívám. Při každém tréninku odcvičte pouze jednu hlavní svalovou partii doplněnou o menší
1/nohy
2/záda + biceps
3/hrudnik + ramena + triceps

Na každou partii používejte okolo tří cviků. Používejte základní objemové cviky jako mrtvý tah a dřepy. Trénink vždy stlačte do 30-45 minut.


Zhrnuto pokud toto bez výmluv uděláte tak těch 10kg přiberete, ale chce to vzit vážně a bez výmluv !!






OBJEM - související články



Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky

Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní

Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.

Potréninkové doplnění sacharidů

Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně

Nabírací jídelniček pro začátečníky

Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům






Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty