ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   





Tréninky

14.11.2019 - Martin - 527683 shlédnutí
Tréninky - Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.

Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.



reklama:
AKCE Nexgen Pro + Omega 3 Reflex Nutrition


Internetový obchod F-sport.cz Vám nabízí spoustu doplňků pro hubnutí, velké svaly, tvarování postavy, pro zdravou stravu, vitamíny, minerály a také pomůcky pro cvičení.
  (klikni zde pro vstup do eShopu)





menu
MENU:
   Hlavní informace 
 Základní pojmy 
 Návody 
 Mýty 
 Pro velké svaly 
 Pro štíhlou postavu 
 Speciální tréninky   








Stránky www.F-sport.cz obsahuji velké množství článků o tréninzích. Napoprvé se to může zdát nepřehledné, ale je to snadné. Ze začátku si stačí přečíst hlavní články s tréninky a teprve, když Vás to chytne, se můžete začíst do těch podrobnějších, abyste věděli, nejen které tréninky zvolit, ale i PROČ to tak funguje.



TRÉNINKY HLAVNÍ INFORMACE



Správná technika cviků

9.1.2018 Martin shlédnutí: 90865
Jak se naučit správně cvičit. Jak udělat ze své slabé partie silnou. Univerzální návod pro všechny svalové partie.


Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.1

4.9.2017 Martin shlédnutí: 135527
Popis toho jak správně cvičit klasické tréninky. Bez nějakých extra super cyklů a systémů až k titulům mistra světa. Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. Díl první - provedení pohybu.


Trénink pro svalové objemy

4.9.2017 Martin shlédnutí: 184934
Jak si poskládat a odcvičit objemový trénink.


PUMPing - jediná cesta k svalovým přírůstkům

27.1.2014 Martin shlédnutí: 86404
Je to vlastní způsob hybání svaly tak, aby rostly, vlastní zvedání vah, a to způsobem zvaným PUMPa.


Trénink pro svalovou definici

14.11.2019 Martin shlédnutí: 51226
Návod jak si sestavit trénink a jak cvičit pro zlepšení svalové definice.


Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

30.10.2019 Martin shlédnutí: 356214
Podrobnější rozebrání vlivu tepových zón a způsobu cvičení na pálení tuků. Porovnání aerobního a anaerobního tréninku. V tomto článečku si tedy budete moct udělat představu o tom zda je účinnější aerobně běhat, plavat či jezdit na kole nebo je účinnější zajít 3x týdně do posilovny. Uděláte si i přehled o všech sledovaných "vhodných" zónách cvičení a jejich nulovém významu.


Cviky pro Váš zadeček.

29.12.2017 Martin shlédnutí: 97679
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.


Cvičení na doma pro ženy

29.6.2005 Martin shlédnutí: 69798
Cvičeníčko pro zpevnění postavy v domácích podmínkách.


Cvičení na doma pro muže

23.1.2018 Martin shlédnutí: 54808
Udržovací trénink pro situace, že se nedostanete do fitka.






ZÁKLADNÍ POJMY



Pojmy v tréninku

7.2.2020 Martin shlédnutí: 50364
Vysvětlení jednotlivých pojmů, používaných při kulturistickém tréninku jako jsou série, supersérie, trojsérie, gigasérie, cheating, neúplná opakování, dělený trénink, princip , přetížení, technika, intenzita a další.


Tréninkové cykly

7.11.2004 Martin shlédnutí: 66824
Popis jak funguji, jednotlivé typy cvičení a jak je řadit. V tomto článku pochopíte jak fungují ony všechny zázračné cykly pro nárůst svalů.






NÁVODY



Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.2

4.9.2017 Martin shlédnutí: 66422
Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. V druhém díle se zabývám přestávkami mezi sériemi, maximální vhodnou váhou a rozcvičkou.


Zlatá klasika Základy správného tréninku - díl.3

4.9.2017 Martin shlédnutí: 61856
Bez správných základu jsou extra tréninky na nic. Poslední díl obsahující pojednání o přestávkách mezi tréninky a způsobu skládání tréninků.


Správná technika cviků

9.1.2018 Martin shlédnutí: 90865
Jak se naučit správně cvičit. Jak udělat ze své slabé partie silnou. Univerzální návod pro všechny svalové partie.


Jak se vyvarovat přetrénování

26.7.2019 Martin shlédnutí: 47234
Pár slov k tomu, jak se vyhnout oblíbené začátečnické chybě.


Rozcvičení

24.1.2008 Martin shlédnutí: 49758
Správné rozcvičení hlavně pro kulturisty podle Martina


Pravidla chování v posilovně

20.8.2008 Martin, Mahamotti a kolektiv shlédnutí: 42614
Pravidla chování v posilovně - kodex slušného chování F-SPORT.


První návštěva posilovny

21.8.2008 Martin, Mahamoti a kolektiv shlédnutí: 92276
Návod jak nato i odpovědí na Vaše otázky.






MÝTY



Cvičení na hubnutí aneb vysoké počty opakování

2.5.2014 Martin shlédnutí: 84240
Cvičení na hubnutí aneb vysoké počty opakování v přípravě na soutěž. Článeček, který Vám vysvětlí proč někteří při hubnutí cvičí vysoké počty opakování a řekne Vám jestli to má smysl i pro Vás.


Cvičení na lačno - má nějaký smysl ?

29.12.2014 Martin shlédnutí: 84968
Malé zamyšlení nad tím, zda cvičení ráno na lačno má nějaký význam.


Strečink - cesta ke zranění ?

22.2.2005 Martin shlédnutí: 37566
Jak správně používat strečink a jak se správně rozcvičit.






TRÉNINKY PRO VELKÉ SVALY


Můžete si tréninky i přizpůsobit a tim si naladit přesně to co potřebujete:

- Jet třeba trénink 4x týdně pro pokročilé jenom 3x týdně (prostě pojedete tréninky 1-4 za sebou tak jak vám to vyjde - 1,2,3 + 4,1,2+3,4,1+2,3,4 a znovu) tím si prodloužíte regeneraci.

- Nebo naopak jet trénink 3x týdně pro začátečníky 4x týdně (1,2,3,1+2,3,1,2+3,1,2,3 a znovu) tím si to zase ztížíte !

- Hodně ostrá kombinace je použit trénink 4x týdně pro pokročilé v systému 2+1 (vždy dva dny trénink jeden den odpočinek bez ohledu na soboty a neděle)

- Další skoro profi kombinace je použit trénink 3x týdně pro začátečníky v systému 3+1 (vždy tři dny trénink jeden den volno a znova bez ohledu na soboty a neděle)

- Naprosto profi trénink je 4+1 dvoufázově (tj dvakrát denně)

Nezapomínejte ale, že musíte stačit regenerovat jinak dojde k přetrénování !


Cvičení na doma pro muže

23.1.2018 Martin shlédnutí: 54808
Udržovací trénink pro situace, že se nedostanete do fitka.


Trénink 4x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty

10.10.2019 Martin shlédnutí: 64961
Toto je základní trénink, který stačí na dosažení vynikající formy. Je vhodný nejen pro začátečníky, ale i jako základní trénink nebo po delší pauze. Procvičíte celé tělo ve čtyřech důkladných trénincích, každou partii jednou týdně. Budete mít moře času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5 min. rotopédu na začátek tréninku.


Trénink 3x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty

10.10.2019 Martin shlédnutí: 129957
Toto je základní trénink, který stačí na dosažení dost dobré formy. Procvičíte celé tělo ve třech trénincích, každou partii jednou týdně. Bude dost času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5 min. rotopédu na začátek tréninku. Je to to nejlepší pro ty co váží 60-70kg a potřebuji nabrat na 90kg !


Trénink 2x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty

10.10.2019 Martin shlédnutí: 47889
Toto je základní trénink, který stačí na dosažení dost dobré formy. Procvičíte celé tělo ve dvou trénincích, každou partii jednou týdně. Lze i zrychlit a jet tyto dva tréninky 3x týdně, tak se daná partie procvičí častěji. Bude dost času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5 min. rotopédu na začátek tréninku.


Trénink 4x týdně pokročilí - nabírání svalové hmoty

22.1.2020 Martin shlédnutí: 107677
Toto už je ostrý fitness trénink, který stačí na dosažení dobré formy. Procvičíte celé tělo ve čtyřech trénincích, každou partii dvakrát týdně - jednou těžce a podruhe lehce.


Trénink 3x týdně pokročilí - nabírání svalové hmoty

22.1.2020 Martin shlédnutí: 109639
V tomto tréninku procvičíte celé tělo ve třech náročných trénincích, každou partii dvakrát týdně.


Trénink 2x týdně pokročilí - nabírání svalové hmoty

22.2.2020 Martin shlédnutí: 47725
Tento trénink je určen pro ty, kteří už maji jistou kondici, ale bohužel nemají čas dostat se do posilovny vícekrát za týden. Anebo lze také použit, pokud chodíte cvičit 3x týdně, ale chcete cviky točit rychleji. Budete cvičit 3x týdně 2 tréninky, to znamená, že třeba to co pojedete v pondělí, pojedete znovu už v pátek.


Martinův trénink 1 - nabírací

4.3.2020 Martin shlédnutí: 45936
Tento trénink je rozdělen na 4 částí a cvičí se 3 nebo 4 dny v týdnu. Žlutě ohraničená svalová partie je hlavní - na tu kladu důraz a jedu na 100%, modře ohraničená je jenom taková připomínková - jedu ji volně tak na 80%.


Martinův trénink 2 - nabírací

4.3.2020 Martin shlédnutí: 38687
Tento trénink je rozdělen na 3 částí a cvičím se 3 nebo 4 dny v týdnu. Žlutě ohraničená svalová partie je hlavní - na tu kladu důraz a jedu na 100%, modře ohraničená je jenom taková připomínková - jedu ji volně tak na 80%.






TRÉNINKY PRO ŠTÍHLOU POSTAVU


Můžete si tréninky i přizpůsobit a tim si naladit přesně to co potřebujete:

- Jet třeba trénink 4x týdně pro pokročilé jenom 3x týdně (prostě pojedete tréninky 1-4 za sebou tak jak vám to vyjde - 1,2,3 + 4,1,2+3,4,1+2,3,4 a znovu) tím si prodloužíte regeneraci.

- Nebo naopak jet trénink 3x týdně pro začátečníky 4x týdně (1,2,3,1+2,3,1,2+3,1,2,3 a znovu) tím si to zase ztížíte !

- Hodně ostrá kombinace je použit trénink 4x týdně pro pokročilé v systému 2+1 (vždy dva dny trénink jeden den odpočinek bez ohledu na soboty a neděle)


Cvičení na doma pro ženy

29.6.2005 Martin shlédnutí: 69798
Cvičeníčko pro zpevnění postavy v domácích podmínkách.


Trénink 2x týdně začátečníci - hubnutí

14.8.2012 Martin shlédnutí: 74075
Trénink pro hubnutí, procvičení celého těla je zde rozdělen do dvou dnů. Tento trénink je vhodný pro začátečníky.


Trénink 3x týdně - hubnutí

24.5.2012 Martin shlédnutí: 86716
Trénink pro hubnutí, procvičení celého těla je zde rozdělen do tří dnů.


Jak cvičit břicho

13.5.2016 Martin shlédnutí: 216615
Návod jak cvičit a posilovat břicho a břišní svaly s fotkami a užitečnými poznámkami.


Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho

3.3.2010 Martin shlédnutí: 103067
Zajímavý cvik, pro pevné bříško, není pro tlusté, naopak je pro štíhlé.






SPECIÁLNÍ TRÉNINKY, CYKLY A ZAJÍMAVOSTI



Cviky pro Váš zadeček.

29.12.2017 Martin shlédnutí: 97679
Ukázka tréninků a cviků zaměřených na formování zadečku a hubnutí.


Trénink při potížích s křečáky

31.3.2020 Martin shlédnutí: 38430
Trénink vhodný pro zlepšení potíží s křečovými žilami.


Celulitida jak na ní

10.6.2019 Martin shlédnutí: 66960
Proč vzniká celulitida a jak ji odstranit.


Benchpress - Martinův cyklus pro zlepšení benchpressu

3.11.2018 Martin shlédnutí: 57213
Zlepšit si benchpress o 10kg není špatné, speciální 6titýdenní cyklus pro zlepšení výkonu v benchpressu.


Zvýšení síly v raw benchpressu

21.1.2015 Arnold shlédnutí: 4868
Trénink určený pro ty, kteří už mají za sebou základní objemový trénink.


Cyklus na biceps

1.2.2007 Martin shlédnutí: 93042
Jak správně cvičit biceps a jak ho přinutit k růstu - kompletní popis.


Cyklus pro ruce - tricepsy

10.3.2005 Martin shlédnutí: 40420
Cyklus pro ty z Vás co máte slabší ruce a silnější hrudník.


4 týdenní Cyklus pro lepší dřep

18.3.2005 Look shlédnutí: 39848
Cyklus pro zlepšení vašeho výknu při dřepech.


Rambo Rutine - Fáze I.

19.2.2007 Rambo shlédnutí: 41268
Aneb pojďme se společně osvalit na léto.


Rambo Rutine - Fáze II.

26.3.2007 Rambo shlédnutí: 37164
Pokračování společného osvalování na léto pod vedením Ramba.


Rambo Rutine - Fáze III.

25.4.2007 Rambo shlédnutí: 35645
Zakončení společného osvalování na léto a vypilování formy pod vedením Ramba.


Fomin podle Phoenixe

24.5.2005 Phoenix shlédnutí: 41576
Použití tréninku pro silový trojboj v kulturistické praxi.


GVT podle Phoenixe

21.5.2005 Phoenix shlédnutí: 39205
German Volume Training v praxi. Sledujte jak s tim Phoenix bojuje !


Capoeira

7.12.2011 Adam J. (Kingie) shlédnutí: 8420
Capoeira je brazilské bojové umění a zároveň i forma cvičení.


Martinův trénink na výdrž

9.8.2004 Martin shlédnutí: 35897
Trénink pro protáhnutí a zlepšení definice svalů. Vhodný mezi dva objemové cykly. Zatížením rychlých svalových vláken docílím dalšího svalového rozvoje.


Trénink Jay Cutlera

30.7.2004 Martin shlédnutí: 41336
trénink , který cvičí Jay Cutler. Trénink je přeložen ze stránek www.jaycutler.com. Než tento trénink zkopírujete uvědomte si, že tento profík asi ji jinak než vy a asi používá i JINÉ doplňky než vy.


Coleman radí - Dvanáctitýdenní plán pro mimořádný rozvoj hrudníku.

25.9.2003 Martin shlédnutí: 50325
Profesionální trénink pro šokování hrudníku - nevhodné pro začátečníky !


Jak nabrat 10kg za tři měsíce

18.1.2006 Martin shlédnutí: 103649
Osobní zkušenosti jak konečně nabrat.


Coleman radí - tvrdá příprava na soutěž

3.3.2004 Martin shlédnutí: 35130
Jak se dokáže Ronnie připravovat na soutěž pomocí tréninku s těžkými váhami, když ostatní závodníci používají před soutěží nižší váhy a vetší počet opakování. Návod JEN pro pokročilé ! Hlavně začátečníci brát pouze jako inspiraci NEKOPÍROVAT !!


Coleman radí - Jak těžké je moc těžké ?

25.9.2003 Martin shlédnutí: 35044
Ronnie Coleman zde rádí jak najít tu správnou váhu, se kterou máte cvičit.








Tabulky Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty